Lampukiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tof
misschien wat echte maltareceptjes?
Ah ja.. ik eet geen stampertjes.. omdat ik hypocriet benquote:
Eet je wel vis?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah ja.. ik eet geen stampertjes.. omdat ik hypocriet ben
Ja, op zalm na, dat vind ik echt niet lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eet je wel vis?
En de Maltese keuken is lekker, maar niet super verrassend of zo. Heel veel Italiaanse en noord Afrikaanse invloeden en zo.
De domme kant zag ik al door al dat ijzer in je gezicht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik moest toch mijn domme kant eruit laten komen door te blonderen?
Ik heb volgens mij al een recept van hongaarse goulash..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
De domme kant zag ik al door al dat ijzer in je gezicht..
Hongaarse Goulash? Lecso?
Niet met Cepetce.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb volgens mij al een recept van hongaarse goulash..
Subjectief.quote:niks mis met mijn ijzer
1 grote uiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet met Cepetce.. Zo'n vieze hollandsche versie zekers.
[..]
Subjectief.
kom maar op met je receptje danquote:
Het mag dan misschien niet kloppen, het klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1 grote ui
2 rode paprika's
600 gram magere runderlappen
100 gram magere spekreepjes
250 gram champignons
40 gram boter of margarine
2 teentjes knoflook
1½ eetlepel pikante paprikapoeder
1 vleesbouillontablet
1 blikje tomatenpuree (70 gram)
1 blik tomatenblokjes
2 dl rode wijn
2 vastkokende aardappels
zout/peper
Sja, dan maak het maar, en kom het maar elke keer brengen als ik er zin in hebquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geheim familierecept. Ligt thuis in de kluis.
ik stuur je m welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het mag dan misschien niet kloppen, het klinkt wel lekker
Jij wou niet daten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, dan maak het maar, en kom het maar elke keer brengen als ik er zin in heb
quote:
daar hoeft niet voor gedate te worden. Jij komt het langsbrengen en gaat weer, en ik eet het opquote:
...ik ben geen filantropische instelling.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar hoeft niet voor gedate te worden. Jij komt het langsbrengen en gaat weer, en ik eet het op
oke, dan krijg je wel een glaasje ranja voor je weer weggaatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik ben geen filantropische instelling.
quote:
Kunnen daar niet gewoon nog wat kernbommen op?quote:
wat? op parijs?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kunnen daar niet gewoon nog wat kernbommen op?
Wat een randmongolen. Blijf thuis dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |