Nee, mijn vrienden zijn divers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hangt tussen de techneuten?
Een rommelig bureau staat voor een rommelig hoofd zeggen de managers altijd. Daarom hebben de techneuten op hun beurt in ieder geval geen leeg bureau.
Ja, ik heb vandaag opgeruimd en kan gelijk geen flikker meer terugvinden. Als het een chaos is weet ik moeiteloos alles wat ik zoek ertussenuit te pikken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veeg mij maar niet uit![]()
Oh fuck. Alweer greenchoice vergeten te bellen vandaag.. *kutchaoot als ik ben*
Oh, ik dacht dat je het over je werk had!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, mijn vrienden zijn divers.
Op het werk zijn er niet zoveel onhandigen. Daar ben ik denk ik de meest onhandige. Maar ben ook nogal ADD daar.
wel creatieve mensen om je heen en crea bea's zijn nu eenmaal rommelig, chaotisch en lomp en onhandigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, mijn vrienden zijn divers.
Op het werk zijn er niet zoveel onhandigen. Daar ben ik denk ik de meest onhandige. Maar ben ook nogal ADD daar.
dat heb ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag opgeruimd en kan gelijk geen flikker meer terugvinden. Als het een chaos is weet ik moeiteloos alles wat ik zoek ertussenuit te pikken.
Juistem.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel creatieve mensen om je heen en crea bea's zijn nu eenmaal rommelig, chaotisch en lomp en onhandig
Dat heb ik ook en is ook logisch; als je iets laat slingeren doe je dat altijd op een plek die van voor jou logisch lijkt. Verplaatsen naar een ruimte-efficiëntere plek leidt dus vrijwel altijd tot grote zoekacties.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag opgeruimd en kan gelijk geen flikker meer terugvinden. Als het een chaos is weet ik moeiteloos alles wat ik zoek ertussenuit te pikken.
Waarom ben ik dan geen succesvol kunstenaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel creatieve mensen om je heen en crea bea's zijn nu eenmaal rommelig, chaotisch en lomp en onhandig
Lisa, Amy en Shelley?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Kluts het volgende:
Nicht is zaterdag jarig, en die kan zelf niet downloaden, dus die had gevraagd of ik wat cd'tjes wilde downloaden voor op haar verjaardag.
Ik ga echt de ergste muziek ooit downloaden nu.
ik heb toen voor het feest van mn ouders de foutste cds gedownload en heb een geweldige avond gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Kluts het volgende:
Nicht is zaterdag jarig, en die kan zelf niet downloaden, dus die had gevraagd of ik wat cd'tjes wilde downloaden voor op haar verjaardag.
Ik heb altijd alles wat ik nodig heb om me heen liggen binnen handbereik. Is gewoon handig!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik ook en is ook logisch; als je iets laat slingeren doe je dat altijd op een plek die van voor jou logisch lijkt. Verplaatsen naar een ruimte-efficiëntere plek leidt dus vrijwel altijd tot grote zoekacties.
Ik ook niet, helaasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan geen succesvol kunstenaar?
Zeg, die mixes van Adam Beyer die ik van jou heb, staan hier nu lekker te knallen. Kan ook prima op de verjaardag van een nicht waar jij lekker uit je dak kan gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Kluts het volgende:
Nee, iets met Alexis Jordan (dat vreselijke kutnummerquote:
Te jong dus nextquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef ntm het volgende:
[..]
bijna 18 en ja misschien als ik ouder ben dat mijn leeftijdsgrens vervaagd maar nu nog niet
Kleedje eroverheen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb altijd alles wat ik nodig heb om me heen liggen binnen handbereik. Is gewoon handig!
Maar opruimen is sociaal verantwoord als je bezoek krijgt.
Koop een LP voor haar met die muziek erop, dat zal haar leren!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, iets met Alexis Jordan (dat vreselijke kutnummer), Rihanna en meer van dat werk.
Al een jaar. Ik word oud.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef ntm het volgende:
Ik heb al een jaar geen nederlands gehad? Enne als je van iedereen z'n spelfouten wil benadrukken ben je lang bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Omdat je nog een hartslag hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Barbusse het volgende:
Waarom ben ik dan geen succesvol kunstenaar?
Ik was eerderquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook niet, helaas
maar een echte kunstenaar is nu eenmaal niet succesvol tot ie dood is
Willen jullie dan vast een handtekening? Goede investering hoor ik net.quote:
Oh, uiteraard! Ik hoopte alleen nu je nog een beetje jong en kneedbaar bent je nog mee te geven dat het voor hij, zij of het gewoon stam+t is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef ntm het volgende:
Ik heb al een jaar geen nederlands gehad? Enne als je van iedereen z'n spelfouten wil benadrukken ben je lang bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |