welke groep heb je nu dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Delan het volgende:
[..]
ja gaat goed! lekker bezig met vanalles en aan het genieten van mn 2 moppies, van andere groep veranderd op het werk wat niet tegen gevallen is. nu nog een huis in boxmeer en ik ben helemaal blij
hahaha, nee idd!!! ach joh alleen in heijen is ook goed hoor, haha,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neehee, daar kan arnhem niet tegen
hier mag het anders ook wel ff knallen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Delan het volgende:
[..]
hahaha, nee idd!!! ach joh alleen in heijen is ook goed hoor, haha,
Ik ben in het ziekenhuis verwisseld als baby ik weet het zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ouders!
Ik heb tijdens mijn puberteit een aantal keer het hele huis overhoop gehaald, zoekende naar bewijs van het vaststaande feit dat ik geadopteerd was.
nog steeds een 0 tot 4 jarige groep alleen hebben we een jobrotation gehad. dwz dat er in iedere groep een vast persoon is moeten gaan schuiven naar een andere groep en ik was de "gelukkige"die mocht gaan schuiven. maar blijf wel in dezelfde hal, tegenover mn oude groepjequote:
Ik ben nu 'Pluk redt de dieren' aan het lezen met Peuter, daarin is een klein jongetje dat is grootgebracht door twee beren, Moem & Psasj.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet van ze afstam, ik hoef geen bewijs. Mijn zus is wel echt. Ik overduidelijk niet
bij mij had de verloskundige me in de tas zitten denk ik (ma is thuis bevallen)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben in het ziekenhuis verwisseld als baby ik weet het zeker
blaas wel nog een heleboel hierheen he?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier mag het anders ook wel ff knallen hoor
Ik denk dat ik de dochter ben van een keistoere man en een keimooie moeder.. mijn huidige ouders zijn het beide nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nu 'Pluk redt de dieren' aan het lezen met Peuter, daarin is een klein jongetje dat is grootgebracht door twee beren, Moem & Psasj.
Ik hoop dat mijn berenouders me op een dag komen halen.
Logischquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mij had de verloskundige me in de tas zitten denk ik (ma is thuis bevallen)
hier knalt t anders ook niet hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Delan het volgende:
[..]
blaas wel nog een heleboel hierheen he?, niet alles voor jezelf houden
nee, dat wijf was ook gruwelijk lelijk.. zij heeft me gestolen denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logischdus de verloskundige is je ma?
sja, afwisseling in je werk is niet altijd slechtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Delan het volgende:
[..]
nog steeds een 0 tot 4 jarige groep alleen hebben we een jobrotation gehad. dwz dat er in iedere groep een vast persoon is moeten gaan schuiven naar een andere groep en ik was de "gelukkige"die mocht gaan schuiven. maar blijf wel in dezelfde hal, tegenover mn oude groepje
wat kunnen we er aan doen denk je??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier knalt t anders ook niet hoor
de regendans in onze blote konten?quote:
Arme jijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat wijf was ook gruwelijk lelijk.. zij heeft me gestolen denk ik
ik weet hetquote:
neu is zeker niet slecht! ik vond het ook niet supererg of zo hoor, maar ja al het automatische en veilige valt even weg he? je word weer even gewezen op hoe je nou eigenlijk werkt! kinderen die ik van gezicht wel ken ga ik nu beter leren kennen maar ook mn collega's, weet wie en hoe ze zijn natuurlijk, maar niet precies hoe ze werken. ach het voordeel is wel dat ik nu niet meer met een collega hoef te werken waarmee het eigenlijk al jaaaaaren niet klikt. daar ben ik nu van af, haha. en ik heb er 3 hele leuke collega's voor terug gekregen dus komt helemaal goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, afwisseling in je werk is niet altijd slecht
Ik heb geen idee wie mijn echte ouders zijn.quote:
dus je kan ook nog wat leren van je nieuwe collega's en zij misschien ook wel van jou, altijd fijn om verschillende methodes te kennenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Delan het volgende:
[..]
neu is zeker niet slecht! ik vond het ook niet supererg of zo hoor, maar ja al het automatische en veilige valt even weg he? je word weer even gewezen op hoe je nou eigenlijk werkt! kinderen die ik van gezicht wel ken ga ik nu beter leren kennen maar ook mn collega's, weet wie en hoe ze zijn natuurlijk, maar niet precies hoe ze werken. ach het voordeel is wel dat ik nu niet meer met een collega hoef te werken waarmee het eigenlijk al jaaaaaren niet klikt. daar ben ik nu van af, haha. en ik heb er 3 hele leuke collega's voor terug gekregen dus komt helemaal goed
Hoe vaak ben jij wel niet geboren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie mijn echte ouders zijn.En dat zal ik ook nooit weten. Het ziekenhuis waarin ik geboren is namelijk na mijn geboorten gesloopt
Ze waren bang voor besmettingsgevaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie mijn echte ouders zijn.En dat zal ik ook nooit weten. Het ziekenhuis waarin ik geboren is namelijk na mijn geboorten gesloopt
na de geboorte van een kind van de duivel zou ik dat ook slopen jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hang je meteen weer op?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
Ik ben gebeld door een nummer dat ik niet ken, ik was te laat bij de telefoon.
En nu ben ik heel nieuwsgierig, maar wat als ik terugbel en het is iemand die ik niet wil spreken? The horror.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |