Wsup
Hier volgt een kort verhaaltje over mijn sexleven en hoe moeilijk ik sommig dingen vond!! (Dit is dus voor beginners met vragen en geïnteresseerden !)
Ik hoop dat je er wat tips en tricks uit kan halen.
Ik ben 17 jaar en heb nu
9 maanden een relatie.
6 maanden geleden begonnen we met seks toen mijn vriendin mij wilde pijpen (daar zei ik geen nee tegen!). Zo'n
5 maanden geleden heb ik haar voor het eerst gevingerd en
4 maanden geleden ging ik voor het eerst in haar.
Wat je hier uit kunt opmaken is dat ik niet al te hard van stapel loop/liep. Ik hou van mijn vriendin en het maakte me vrij weinig uit of seks een maandje eerder of later zou beginnen.
De eerste keer voelde echt goed maar nu ik er op terug kijk was het eigenlijk een drama. Ik kwam heel erg snel, de schaamte was er uiteraard nog en ik wist niet erg goed wat ik moest doen. Mijn vriendin vond het helemaal niet erg dat ik snel kwam en volgens haar viel dat best mee, ik weet dat ze dat zei om me gerust te stellen maar ik weet ook wel dat ik na 5 minuten al gekomen was, haha! We hebben er dus wel heel erg van genoten en we zijn ook door elkaar ontmaagd en daar ben ik heel blij mee.
Zelf had ik dus het probleem dat ik dacht dat ik
altijd snel zou blijven komen! Dit is echter niet waar gebleken want ik kan nu gerust een half uur tot een uur seks hebben als we daar zin in hebben.
Oefening baart kunst is hier dus wel van toepassing.
Een belangrijk punt is
communicatie, ik zei tegen mijn vriendin, toen ik nog snel kwam, dat ik af en toe 10 tot 20 seconden stopte om mijn orgasme uit te stellen. In die pauzes zoende en streelde ik haar, want het moet wel leuk blijven.
Dat is dus gelijk ook de beste manier om seks nog fijner te maken "
PRATEN " met je partner!! Dit kan tijdens de seks maar dit kan ook een gewoon gespreksonderwerp zijn.
Beffen was bij ons een grappig verhaal. Ik wilde haar al een tijdje graag beffen maar dat had ik, hoe dom dat ook is, haar niet vertelt! Na 8 maanden is het er toch van gekomen en dat was weer een sprongetje in ons seksleven.
Ze stond er ook niet echt voor open omdat ze dacht dat ik het erg vies zou vinden door stank en wie weet wat nog meer.
Dit valt erg mee want ik ruik eigenlijk helemaal niks raars rond haar vagina. Ik vind beffen erg fijn om te doen en dat was ook het enige waarvan ik zeker weet dat ik het vanaf de eerste keer helemaal perfect doe.
Dat is dus mooi meegenomen maar het is zeker
niet belangrijk. Want van oefenen en uitvinden word je ook heel veel beter.
Wat
standjes betreft zijn we ook al een heel eind want ondanks dat mijn vriendin zwoer voor altijd alleen maar het klassieke standje te willen, zijn we nu echt veranderd in
standjesbeesten lol
We hebben ook vaak
www.sexwoordenboek.nl gebruikt en dat was heel erg gezellig om samen standjes uit te zoeken.
Wat mij dus het belangrijkste lijkt is
"communiceren, liefhebben, uitvinden en gewoon doen want fouten kun je als beginner niet echt maken bij iemand van wie je houd.
Mijn seksleven is op het moment echt TOP! Heb je vragen, opmerkingen of ben ik iets vergeten drop dan een comment
Thanks