abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97871914
Wsup

Hier volgt een kort verhaaltje over mijn sexleven en hoe moeilijk ik sommig dingen vond!! (Dit is dus voor beginners met vragen en geïnteresseerden !)
Ik hoop dat je er wat tips en tricks uit kan halen.

Ik ben 17 jaar en heb nu 9 maanden een relatie. 6 maanden geleden begonnen we met seks toen mijn vriendin mij wilde pijpen (daar zei ik geen nee tegen!). Zo'n 5 maanden geleden heb ik haar voor het eerst gevingerd en 4 maanden geleden ging ik voor het eerst in haar.

Wat je hier uit kunt opmaken is dat ik niet al te hard van stapel loop/liep. Ik hou van mijn vriendin en het maakte me vrij weinig uit of seks een maandje eerder of later zou beginnen.

De eerste keer voelde echt goed maar nu ik er op terug kijk was het eigenlijk een drama. Ik kwam heel erg snel, de schaamte was er uiteraard nog en ik wist niet erg goed wat ik moest doen. Mijn vriendin vond het helemaal niet erg dat ik snel kwam en volgens haar viel dat best mee, ik weet dat ze dat zei om me gerust te stellen maar ik weet ook wel dat ik na 5 minuten al gekomen was, haha! We hebben er dus wel heel erg van genoten en we zijn ook door elkaar ontmaagd en daar ben ik heel blij mee. *;

Zelf had ik dus het probleem dat ik dacht dat ik altijd snel zou blijven komen! Dit is echter niet waar gebleken want ik kan nu gerust een half uur tot een uur seks hebben als we daar zin in hebben. Oefening baart kunst is hier dus wel van toepassing.
Een belangrijk punt is communicatie, ik zei tegen mijn vriendin, toen ik nog snel kwam, dat ik af en toe 10 tot 20 seconden stopte om mijn orgasme uit te stellen. In die pauzes zoende en streelde ik haar, want het moet wel leuk blijven.
Dat is dus gelijk ook de beste manier om seks nog fijner te maken " PRATEN " met je partner!! Dit kan tijdens de seks maar dit kan ook een gewoon gespreksonderwerp zijn.

Beffen was bij ons een grappig verhaal. Ik wilde haar al een tijdje graag beffen maar dat had ik, hoe dom dat ook is, haar niet vertelt! Na 8 maanden is het er toch van gekomen en dat was weer een sprongetje in ons seksleven.
Ze stond er ook niet echt voor open omdat ze dacht dat ik het erg vies zou vinden door stank en wie weet wat nog meer.
Dit valt erg mee want ik ruik eigenlijk helemaal niks raars rond haar vagina. Ik vind beffen erg fijn om te doen en dat was ook het enige waarvan ik zeker weet dat ik het vanaf de eerste keer helemaal perfect doe.
Dat is dus mooi meegenomen maar het is zeker niet belangrijk. Want van oefenen en uitvinden word je ook heel veel beter.

Wat standjes betreft zijn we ook al een heel eind want ondanks dat mijn vriendin zwoer voor altijd alleen maar het klassieke standje te willen, zijn we nu echt veranderd in standjesbeesten lol :D
We hebben ook vaak www.sexwoordenboek.nl gebruikt en dat was heel erg gezellig om samen standjes uit te zoeken.

Wat mij dus het belangrijkste lijkt is "communiceren, liefhebben, uitvinden en gewoon doen want fouten kun je als beginner niet echt maken bij iemand van wie je houd.

Mijn seksleven is op het moment echt TOP! Heb je vragen, opmerkingen of ben ik iets vergeten drop dan een comment

pi_97872211
Altijd al afgevraagd hoe zoiets nou werkt.
ik ben zo lekker normaal gebleven
pi_97872371
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef gearsofwarz het volgende:
Wsup

(daar zei ik geen nee tegen!)
:D

Wat een schattig topic.

* heiden6 denkt terug aan zijn eerste keer, achterin de auto van mijn ouders op een strand midden in de nacht
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_97872418
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een schattig topic.

* heiden6 denkt terug aan zijn eerste keer, achterin de auto van mijn ouders op een strand midden in de nacht
Haha! Achterin een auto dat is nogal een uuuh uitdagende plek voor een eerste keer :o
pi_97872596
Was ik ook maar weer maagd...

Maar helaas ben ik nu een slet ;(
I approve this message
pi_97872632
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:14 schreef gearsofwarz het volgende:

[..]

Haha! Achterin een auto dat is nogal een uuuh uitdagende plek voor een eerste keer :o
Was echt knullig. Ze kwam op me zitten, het lukte niet om mijn zestienjarige kleine vriend erin te duwen en terwijl ze het maar probeerde was ze nogal hardhandig en wreef ze hem overal tegenaan, en vervolgens kwam ik al klaar voordat ik erin zat. Damn, wat voelde ik me toen een sukkel. Toen heeft ze me heel lief togesproken en mijn zelfvertrouwen wat hersteld, en me daarna gepijpt, wat ook de eerste keer was. Big smile had ik toen zeg.

Voelt als 100 jaar geleden. :D

Was trouwens op het strandje waar Joran van der Sloot en Natalee Halloway hebben gezeten.
pi_97872686
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Was echt knullig. Ze kwam op me zitten, het lukte niet om mijn zestienjarige kleine vriend erin te duwen en terwijl ze het maar probeerde was ze nogal hardhandig en wreef ze hem overal tegenaan, en vervolgens kwam ik al klaar voordat ik erin zat. Damn, wat voelde ik me toen een sukkel. Toen heeft ze me heel lief togesproken en mijn zelfvertrouwen wat hersteld, en me daarna gepijpt, wat ook de eerste keer was. Big smile had ik toen zeg.

Voelt als 100 jaar geleden. :D

Was trouwens op het strandje waar Joran van der Sloot en Natalee Halloway hebben gezeten.
Voor mij lijkt alles ook al lang geleden als is het dat helemaal niet. Maar alles loopt op het moment qua seks zo goed dat het voelt alsof we al jaren bezig zijn.
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:33:20 #8
230788 n8n
Pragmatisch
pi_97872893
leuk topic dankjewel
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_97872927
Dank je wel.
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:37:51 #10
230788 n8n
Pragmatisch
pi_97872978
Vraag me wel wat af, waar heb je het over tijdens de seks?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:41:31 #11
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_97873048
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef heiden6 het volgende:

Wat een schattig topic
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_97873153
Leuk verhaal, maar wat moeten wij hiermee?
Ik doe mijn best.
pi_97873253
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:23 schreef gearsofwarz het volgende:

[..]

Voor mij lijkt alles ook al lang geleden als is het dat helemaal niet. Maar alles loopt op het moment qua seks zo goed dat het voelt alsof we al jaren bezig zijn.
Goedzo! Ik zou wel kunnen zeggen dat je waarschijnlijk over 5 of 10 jaar nog veel betere seks zal hebben, maar ja, of dat zo is moet je zelf maar ondervinden tegen die tijd. Update je topic in 2016 en 2021 dus. :P ALs ik het zo lees ben je wel lekker bezig, zeker voor iemand van 17. Hoe oud is je vriendin eigenlijk?
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:51:02 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_97873275
TS spelt het woord seks inconsequent fout :')
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:51:28 #15
344797 CyberJesus
The final word.
pi_97873280
kklkkr eckt luekne topik grgr
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_97873379
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:51 schreef SpecialK het volgende:
TS spelt het woord seks inconsequent fout :')
quote:
De winnaar
Welk woord wordt nu het vaakst fout gespeld? Voor de aardigheid kijken we eerst naar de absolute cijfers. Locatie werd in absolute getallen het vaakst fout geschreven (als lokatie): bijna 2,6 miljoen keer (en 6,5 miljoen keer goed). Maar omdat dit enigszins (in bijna 17% van de gevallen wordt overigens enigzins geschreven) een twijfelgeval is (het was vroeger wel juist, en kan een bewuste keuze zijn van de schrijver), noemen we ook nummer 2: seks (2,1 miljoen keer sex, 2,4 miljoen keer seks, maar ook dit kan een bewuste keuze zijn), nummer 3: producten (2 miljoen keer met een k, 3,8 miljoen keer goed, ook dit is een twijfelgeval) en e-mailadres (2 miljoen keer e-mail adres, 2,5 miljoen keer goed).
http://www.quiro.nl/nl_NL(...)d_op__internet?.html

:{
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:58:20 #17
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_97873424
Zo schattig dit O+
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_97873844
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:58 schreef Biogarde het volgende:
Zo schattig dit O+
Ik neig meer naar aandoenlijk.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97874718
Waarom vind ik dit interessant?

[ Bericht 3% gewijzigd door HipHopDesk op 08-06-2011 04:10:44 ]
pi_97874782
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 04:03 schreef HipHopDesk het volgende:
Waarom vind ik dit interessant?
Je ziet een paar leuke tips voor je eerst keer? :')
pi_97874790
quote:
We hebben ook vaak www.sexwoordenboek.nl gebruikt en dat was heel erg gezellig om samen standjes uit te zoeken.
Dit zinnetje illustreert de knulligheid en blijheid van de OP wel aardig.
pi_97874984
quote:
Wsup
Begint al fout, wigger

quote:
Dat is dus gelijk ook de beste manier om seks nog fijner te maken " PRATEN " met je partner!! Dit kan tijdens de seks maar dit kan ook een gewoon gespreksonderwerp zijn.
Over een jaar of wat piep je wel anders. Seks is het moment dat ze EIN-DE-LIJK eens haar bek houdt.

quote:
Dit valt erg mee want ik ruik eigenlijk helemaal niks raars rond haar vagina. Ik vind beffen erg fijn om te doen en dat was ook het enige waarvan ik zeker weet dat ik het vanaf de eerste keer helemaal perfect doe.
Als het voor haar de eerste keer was (en ik geloof je op je woord) heeft ze geen vergelijkingsmateriaal. Dan kun je dus ook niets fout doen.

quote:
Wat mij dus het belangrijkste lijkt is "communiceren, liefhebben, uitvinden en gewoon doen want fouten kun je als beginner niet echt maken bij iemand van wie je houd.
Door fouten te maken leer je (elkaar (het best) kennen). Een seks voor dummies stap voor stap tutorial is niet spannend, a-erotisch en doet afbreuk aan de persoonlijke ontdekkingsreis des levens.

quote:
Mijn seksleven is op het moment echt TOP! Heb je vragen, opmerkingen of ben ik iets vergeten drop dan een comment
Ja, lul Nederlands.
Ja nee
  woensdag 8 juni 2011 @ 06:59:41 #23
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97875005
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:37 schreef n8n het volgende:
Vraag me wel wat af, waar heb je het over tijdens de seks?
Het weer natuurlijk, wat anders :)

OT:
Zijn de "tips" die je geeft niet al jaren bekend en overal te vinden? :@
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:59:05 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97875987
"It's not a space shuttle launch, it's sex."
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:02:19 #25
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97876046
Gewoon flink pompen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')