quote:
Haha! Achterin een auto dat is nogal een uuuh uitdagende plek voor een eerste keerquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Wat een schattig topic.
* heiden6 denkt terug aan zijn eerste keer, achterin de auto van mijn ouders op een strand midden in de nacht
Was echt knullig. Ze kwam op me zitten, het lukte niet om mijn zestienjarige kleine vriend erin te duwen en terwijl ze het maar probeerde was ze nogal hardhandig en wreef ze hem overal tegenaan, en vervolgens kwam ik al klaar voordat ik erin zat. Damn, wat voelde ik me toen een sukkel. Toen heeft ze me heel lief togesproken en mijn zelfvertrouwen wat hersteld, en me daarna gepijpt, wat ook de eerste keer was. Big smile had ik toen zeg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:14 schreef gearsofwarz het volgende:
[..]
Haha! Achterin een auto dat is nogal een uuuh uitdagende plek voor een eerste keer
Voor mij lijkt alles ook al lang geleden als is het dat helemaal niet. Maar alles loopt op het moment qua seks zo goed dat het voelt alsof we al jaren bezig zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Was echt knullig. Ze kwam op me zitten, het lukte niet om mijn zestienjarige kleine vriend erin te duwen en terwijl ze het maar probeerde was ze nogal hardhandig en wreef ze hem overal tegenaan, en vervolgens kwam ik al klaar voordat ik erin zat. Damn, wat voelde ik me toen een sukkel. Toen heeft ze me heel lief togesproken en mijn zelfvertrouwen wat hersteld, en me daarna gepijpt, wat ook de eerste keer was. Big smile had ik toen zeg.
Voelt als 100 jaar geleden.
Was trouwens op het strandje waar Joran van der Sloot en Natalee Halloway hebben gezeten.
quote:
Goedzo! Ik zou wel kunnen zeggen dat je waarschijnlijk over 5 of 10 jaar nog veel betere seks zal hebben, maar ja, of dat zo is moet je zelf maar ondervinden tegen die tijd. Update je topic in 2016 en 2021 dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:23 schreef gearsofwarz het volgende:
[..]
Voor mij lijkt alles ook al lang geleden als is het dat helemaal niet. Maar alles loopt op het moment qua seks zo goed dat het voelt alsof we al jaren bezig zijn.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:51 schreef SpecialK het volgende:
TS spelt het woord seks inconsequent fout
http://www.quiro.nl/nl_NL(...)d_op__internet?.htmlquote:De winnaar
Welk woord wordt nu het vaakst fout gespeld? Voor de aardigheid kijken we eerst naar de absolute cijfers. Locatie werd in absolute getallen het vaakst fout geschreven (als lokatie): bijna 2,6 miljoen keer (en 6,5 miljoen keer goed). Maar omdat dit enigszins (in bijna 17% van de gevallen wordt overigens enigzins geschreven) een twijfelgeval is (het was vroeger wel juist, en kan een bewuste keuze zijn van de schrijver), noemen we ook nummer 2: seks (2,1 miljoen keer sex, 2,4 miljoen keer seks, maar ook dit kan een bewuste keuze zijn), nummer 3: producten (2 miljoen keer met een k, 3,8 miljoen keer goed, ook dit is een twijfelgeval) en e-mailadres (2 miljoen keer e-mail adres, 2,5 miljoen keer goed).
Ik neig meer naar aandoenlijk.quote:
Dit zinnetje illustreert de knulligheid en blijheid van de OP wel aardig.quote:We hebben ook vaak www.sexwoordenboek.nl gebruikt en dat was heel erg gezellig om samen standjes uit te zoeken.
Begint al fout, wiggerquote:
Over een jaar of wat piep je wel anders. Seks is het moment dat ze EIN-DE-LIJK eens haar bek houdt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef gearsofwarz het volgende:
Dat is dus gelijk ook de beste manier om seks nog fijner te maken " PRATEN " met je partner!! Dit kan tijdens de seks maar dit kan ook een gewoon gespreksonderwerp zijn.
Als het voor haar de eerste keer was (en ik geloof je op je woord) heeft ze geen vergelijkingsmateriaal. Dan kun je dus ook niets fout doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef gearsofwarz het volgende:
Dit valt erg mee want ik ruik eigenlijk helemaal niks raars rond haar vagina. Ik vind beffen erg fijn om te doen en dat was ook het enige waarvan ik zeker weet dat ik het vanaf de eerste keer helemaal perfect doe.
Door fouten te maken leer je (elkaar (het best) kennen). Een seks voor dummies stap voor stap tutorial is niet spannend, a-erotisch en doet afbreuk aan de persoonlijke ontdekkingsreis des levens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef gearsofwarz het volgende:
Wat mij dus het belangrijkste lijkt is "communiceren, liefhebben, uitvinden en gewoon doen want fouten kun je als beginner niet echt maken bij iemand van wie je houd.
Ja, lul Nederlands.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef gearsofwarz het volgende:
Mijn seksleven is op het moment echt TOP! Heb je vragen, opmerkingen of ben ik iets vergeten drop dan een comment
Het weer natuurlijk, wat andersquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:37 schreef n8n het volgende:
Vraag me wel wat af, waar heb je het over tijdens de seks?
We praten niet vaak tijdens de sex hoor. Steeds minder eigenlijk, maar eerst vroeg ik vaak vind je dit fijn of heb je liever dat ik dit doe. Maar dat weet ik inmiddels allemaal wel van haar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:37 schreef n8n het volgende:
Vraag me wel wat af, waar heb je het over tijdens de seks?
Thanksquote:
Ik denk dat jongeren die willen beginnen met seks hier nog wel het één en ander uit kunnen halen. + Als je niks te doen hebt kun je dit gebruiken als tijdverdrijfquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:46 schreef Woutjeh het volgende:
Leuk verhaal, maar wat moeten wij hiermee?
Aha, je bent een soort sex goeroe.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:18 schreef gearsofwarz het volgende:
Ik denk dat jongeren die willen beginnen met seks hier nog wel het één en ander uit kunnen halen. + Als je niks te doen hebt kun je dit gebruiken als tijdverdrijf
En dan laptop op het bed om te kijken hoe je ook alweer moest gaan liggen/zitten/staanquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:43 schreef Karina het volgende:
Is dit verkapte spam voor sexwoordenboek?
OT: ik zie me al zitten, samen voor de pc en standjes uitzoeken
Smartphone....quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan laptop op het bed om te kijken hoe je ook alweer moest gaan liggen/zitten/staan
En dan tijdens de seks je vrienden whatsappenquote:
Thanks! Ik hoop het welquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:03 schreef Panzermaus het volgende:
Nobel topic, TS. Je bent vast een goed vriendje.
Nogmaals: je vertelt niks nieuws. Alles wat jij roept is al jaren bekend en ook op meerdere plekken op het internet te vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:06 schreef gearsofwarz het volgende:
[..]
Thanks! Ik hoop het wel![]()
Er zijn wel een paar trolls/haters maarja dat heb je altijd. Toch vind ik het wel jammer want ik geef hun informatie die veel mensen liever privé houden.
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:06 schreef gearsofwarz het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar trolls/haters maarja dat heb je altijd.
TS is tenminste niet zo'n overdreven onzekere macho wat dit betreft. Want zo zie je ze vaak, zeker in zijn leeftijdscategorie. Op mij komt hij over als iemand die erg veel om zijn vriendin en haar gevoelens en alles geeft, en zich hier niet voor schaamt. Verdient een pluim imo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogmaals: je vertelt niks nieuws. Alles wat jij roept is al jaren bekend en ook op meerdere plekken op het internet te vinden.
Maar toch
Je doet alsof je opa bent haha....quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:41 schreef Jurgen1990 het volgende:
ik kan me mijn eerste keer ook nog herinneren maar dat was zo lang geleden![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:20 schreef Skeletor het volgende:
Was ik ook maar weer maagd...
Maar helaas ben ik nu een slet
Ja dat was iets waar mijn vriendin eerst niets voor voelde omdat ze dacht dat het vies was voor mij en het niet lekker voelde, haha! Tegendeel bewezenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:22 schreef tja77 het volgende:
Je werd dus na 3 maanden al gepijpt, en jij begon met beffen na 8 maanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |