Maar wat betaal jij nu dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Locatie, ruimte, voorzieningen. Ik kwam uit op prijzen die ongeveer gelijk lagen aan hier, gezien het inkomen is dat absurd, ik verdien hier het dubbele en dat is nog zonder de benefits.
Ik betaal nu 500 voor een double bedroom, appartement gedeeld met twee anderen, maar wel grote woonkamer, aparte woonkeuken, grote waskamer (ook voor drogen, strijken ed), balkon en dakterras en eigen opgang (niemand anders op onze verdieping). Paar bergingen. Is een flinke gezinswoning. In een van de duurste stukken. Als ik normaal zou wonen zou ik voor 700 euro een appartement voor mezelf kunnen hebben in een goede buurt. Met een of twee slaapkamers.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef El_Matador het volgende:
Aachen nu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!
Voor 700 euro kun je hier een penthouse vinden met dakterras en jacuzziquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik betaal nu 500 voor een double bedroom, appartement gedeeld met twee anderen, maar wel grote woonkamer, aparte woonkeuken, grote waskamer (ook voor drogen, strijken ed), balkon en dakterras en eigen opgang (niemand anders op onze verdieping). Paar bergingen. Is een flinke gezinswoning. In een van de duurste stukken. Als ik normaal zou wonen zou ik voor 700 euro een appartement voor mezelf kunnen hebben in een goede buurt. Met een of twee slaapkamers.
Coolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef El_Matador het volgende:
Aachen nu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!
Terugweg wind mee ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
duur wel
ik betaal ongeveer 2,35 om naar mn werk te komenen de terugreis 1,90
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef El_Matador het volgende:
Aachen nu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!
Nouja, dit is dus het penthouse en dat kost in totaal 1600 euro.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor 700 euro kun je hier een penthouse vinden met dakterras en jacuzziMaar das mij te duur. Met wat ik nu heb kan ik hier meer dan prima leven
Truste Barb!quote:
trustequote:
hier is het gewoon klam warm maar geen regen op komst..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Maastricht gaat het ongeveer hetzelfde aan toe, gezellig gedonder
Da's dan ook bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Maastricht gaat het ongeveer hetzelfde aan toe, gezellig gedonder
ik bespeur een limburg-duitsland analogiequote:
wowquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef El_Matador het volgende:
Aachen nu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!
nee, sochtends reizen schijnt duurder te zijn ofzoquote:
Tussen de kerktoren en het eerste huis ernaast rechts is Belgiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef clevy het volgende:
[..]
ik bespeur een limburg-duitsland analogie
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je mag ze allemaal hebben. Net nog gesport dus ik slaap toch wel goed
die storm mag je daar in noord-europa houdenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
wat een rust hier.. zou dit stilte voor de storm zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |