Gewoon bierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Memo voor jullie: drink nooit thee bij de pizza.
De TT in Assen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HalloIk ken jou niet, denk ik.
[..]
Heb je nog geslapennnn?
[..]
Wat?
vannacht jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HalloIk ken jou niet, denk ik.
[..]
Heb je nog geslapennnn?
[..]
Wat?
Motorracequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En wát is het dan? Doe niet zo geheimzinnig erover alles.![]()
ken je dat niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En wát is het dan? Doe niet zo geheimzinnig erover alles.![]()
bijna net zo mooi.quote:
nou nou dat taalgebruik kan ook wel wat minderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja godver, als ik het ken dan ga ik toch niet zoveel vragen
Hehe, zoiets iddquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
bijna net zo mooi.
alleen minder bier, minder half blote vrouwen, minder muziek, meer motoren, minder modder!
Sorry, ik mag als ik op stage ben niet vloeken enzo en dan is fok mn enige uitlaatklep. Niet dat ik dan veel vloek, sorry het zal niet meer gebeuren. Volgende keer zeg ik potverdrie oid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
nou nou dat taalgebruik kan ook wel wat minder
Fokken op stage?! Foei!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, ik mag als ik op stage ben niet vloeken enzo en dan is fok mn enige uitlaatklep. Niet dat ik dan veel vloek, sorry het zal niet meer gebeuren. Volgende keer zeg ik potverdrie oid.
Iron Maiden in het GelreDomequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dat is ook waar, jammer dat ik er niet naar toe kan
Ik welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dat is ook waar, jammer dat ik er niet naar toe kan
Ok, dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee? Ik ben alweer 2 uur klaar dit dat.
Eigenlijk ben ik een oude vieze man idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Há! Dan ben je ouder dan mijn vader.
Ik val op oude vieze mannen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een oude vieze man idd.
Hij is echt een harde baasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze man, deze man. In mijn iTunes dit dat.
Ik vind dat echt een stomme videoclip, maar dat komt vast doordat ik niet op meisjes val...quote:
Ezellquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een stomme videoclip, maar dat komt vast doordat ik niet op meisjes val...
Jordy, ga tanzen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ezell
Van dat liedje krijg ik zin om te dansen.
Dan kan een beetje gedans er ook nog bij. One-man boyband.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Horen ze wel, gehorig huis
En ze horen me ook vaak genoeg zingen____!!!
dat is wel een leukjen liedje gr grquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef Ezell het volgende:
Mijn nieuwe verslaving.
Alleen stom dat de kaartjes voor zijn show in Amsterdam al zijn uitverkocht.
One-man failbandquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan kan een beetje gedans er ook nog bij. One-man boyband.
iiCk BënnN eé3Jn BeLieBeRr 0pp@sSz3Nn jYyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
The Justin Bieber Experience à la Jordy.
Nou en, ik ben fan van Selena Gomez. Als ik Justin het uitmaakt met haar, dan ga ik jou zoooo hard slaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
iiCk BënnN eé3Jn BeLieBeRr 0pp@sSz3Nn jYy
Impliceren dat je mij kan vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou en, ik ben fan van Selena Gomez. Als ik Justin het uitmaakt met haar, dan ga ik jou zoooo hard slaan.
Ik ben niet zo'n fan van zulke liedjes.quote:
21quote:
Ik dacht meer aan 100.000quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van zulke liedjes.
[..]
21
Ja.quote:
Dan wonen er meer mensen in Sittard dan in mijn dorp.quote:
Eventjes luisteren..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef jordyqwerty het volgende:
En hier, speciaal voor jou (!), een ander liedje;
Grapje, er wonen zo'n 37.000 mensen hier hihiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.
Your musical compatibility with jordyqwerty is HIGH
Music you have in common includes The Script, The Fray, The Tallest Man on Earth, Margot & the Nuclear So and So's and The Verve.
[..]
Dan wonen er meer mensen in Sittard dan in mijn dorp.
[..]
Eventjes luisteren..
Jup. Goed hé?!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Grapje, er wonen zo'n 37.000 mensen hier hihiHIGH, YES!!!, heb je nou écht Margot & the Nuclear So and So's geluisterd naar mijn aanbeveling?
![]()
Yesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, van wat ik al heb gehoord wel. Ik heb nog niet zoveel geluisterd, maar dat komt nog wel.
Alt 138quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef Ezell het volgende:
Hoe moet je een 'é' maken met het streepje naar de andere kant?
Deze sla ik even op bij 'later bekijken', want ik ben nu een beetje verslaafd aan een ander liedje.quote:
Het lukt niet.quote:
Missen hoeft niet meer, want ik ben er weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, jij hebt een laptop he.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze sla ik even op bij 'later bekijken', want ik ben nu een beetje verslaafd aan een ander liedje.
[..]
Het lukt niet.
Nee hoor, ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oja, jij hebt een laptop he.
Nou, je moet num lock aanzetten en dan alt inhouden en dan die nummers indrukken (zijn normaal letters) zeg maar
dit klinkt al moeilijk
ow.. kopieer deze è danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee hoor, ik begrijp het wel.Alleen één probleempje, mijn num lock wilt niet aan.
Die doet het wel. Logisch, maar ach. Hij doet het zo wel.quote:
Chillen met hun homies.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
Waar is iedereenNiet veel gepost laatste uurtjes.
Ga op zoek naar de dichtstbijzijnde kinderboerderij. Zij hebben vast een ezel die je kan knuffelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
Pff. Naja, straks even eten. Ben uitgehongerd en voel me n beetje kut
Ezell, ik wil een knuffel
quote:
Mooi voorbeeld van een zangeres met een zeikerige stem.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik denk dat ik hier maar niet heenga op Lowlands xD
Ezeltje prik met een 'L'?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Dat ik daar The Verve voor op pauze heb gezet. Justin Bieber wannabe. Het filmpje begint ook mooi met een reclame waar 'pegi 18' in voorkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ik daar The Verve voor op pauze heb gezet. Justin Bieber wannabe. Het filmpje begint ook mooi met een reclame waar 'pegi 18' in voorkomt.
Heroes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu ga ik een aflevering van Heroes kijken, tot straks gr gr
Cool, ik kom eraan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu mag je wel een knuffel. Gratis af te halen, maar wel binnen een uur.
Zoiets.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
Etsu meest actieve user hier? Ik kom bijna nooit meer in exa
Ik wacht op perron 1.quote:
Of Klinkerbotsing. Of niet? Ik ben hier de afgelopen dagen ook niet geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
Etsu meest actieve user hier? Ik kom bijna nooit meer in exa
En Klinkerbotsing.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef Etsu het volgende:
Klinkerbotsing
Mja, ik heb sommige FOK!kers op msn/fb.
Behalve Ezell.
JIJ juist! Walgelijk dit gedrag van jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja jonge we zouden daten en allus, mr je bent je beloftes niet nagekomen.
Dan ben je wel een beetje verplicht om dit te doen...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt...
Ik heb een indianenpak
Ja, echt wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
O oke maar ik heb vrienden die ik in het echte leven spreek![]()
Jaloers?
M-Kidsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beetje verplicht om dit te doen...
In de stijl van Etsu: impliceren dat je vrienden hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
Jaloers?
Indianen-Edit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de stijl van Etsu: impliceren dat je vrienden hebt.
Vooruit danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIJ juist! Walgelijk dit gedrag van jou.
Maar, zand erover en een vredespijp roken dan maar?
Ik kreeg eenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
Jaloers?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de stijl van Etsu: impliceren dat je vrienden hebt.
Beetje, maar dat komt doordat ik weet dat ik mijn examens heb verpest. Jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Iemand al aan het stressen om de nabije uitslag?
Dan ga je daten met mn zusje weetjenog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
Ik ben niet zenuwachtig ofzo. Heb de CE's ook keihard verkracht, maar als ik zak, zou ik het ergens toch niet erg vinden.Aangezien ik al 2 diploma's heb.
Het is wel kut, maar dan doe ik toch nog een jaartje over.
Zo geilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ga je daten met mn zusje weetjenog.
Ik heb zes jaren op het voortgezet onderwijs verkloot, omdat ik er niets aan vond. Ik zou dus echt keihard gaan balen als ik een jaartje moest overdoen. Het voortgezet onderwijs is nog erger dan de basisschool.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
Ik ben niet zenuwachtig ofzo. Heb de CE's ook keihard verkracht, maar als ik zak, zou ik het ergens toch niet erg vinden.Aangezien ik al 2 diploma's heb.
Het is wel kut, maar dan doe ik toch nog een jaartje over.
Dit is mijn 7de middebarejaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zes jaren op het voortgezet onderwijs verkloot, omdat ik er niets aan vond. Ik zou dus echt keihard gaan balen als ik een jaartje moest overdoen. Voortgezet onderwijs. Nog erger dan de basisschool.![]()
JE moeder is nog ergerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zes jaren op het voortgezet onderwijs verkloot, omdat ik er niets aan vond. Ik zou dus echt keihard gaan balen als ik een jaartje moest overdoen. Het voortgezet onderwijs is nog erger dan de basisschool.![]()
Basisschool, mooiste tijd in het leven van een kind.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zes jaren op het voortgezet onderwijs verkloot, omdat ik er niets aan vond. Ik zou dus echt keihard gaan balen als ik een jaartje moest overdoen. Het voortgezet onderwijs is nog erger dan de basisschool.![]()
Ik haat het voortgezet onderwijs echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is mijn 7de middebarejaar.Het is verschrikkelijk, I know. Maarja, voor 2/3 vakken naar school vind ik niet erg, daarnaast rijbewijs halen en werken ofzo.
Lijkt me wel oké, ipv 8 vakken overnieuw doen.
Grapjes maken over moeders.quote:
Omdat je je er zo naar gedraagt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef BaasD het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo op mi haten de laatste tijd?
Ja dat ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je je er zo naar gedraagt.)))))))
Oh.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dat niet het geval is.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
Maar op hbo/wo leer je tenminste wat je leuk vindt, da's wel een groot pluspunt. Maar nadeel is dat de sommige hogescholen/universiteiten gewoon prut is qua organisatie én groepsopdrachten etc.
De meeste leraren waren k*t, ook veel leerlingen (ja, gepest) en de school deed niets voor mij. De school vond het helemaal oké dat ik naar het vmbo-kader moest, terwijl ik het havo met gemak aan kan. Die leraar van mij trok gewoon de gelovige (Christelijke basisschool) en autochtone kinderen voor. Serieus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
Waarom is de basisschool zo erg voor jou geweest Ezel?
Geweldige tijd gehad![]()
![]()
Misschien was je wel een kind dat werd gepest
Ik kan dan tenminste iets gaan doen dat mij wel interesseert.quote:
Terechtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat cito verneukt en de leraar vond me een vmbo kind omdat ik veel praatte.
Ik moest ook naar vmbo omdat ik vroeger gedragsproblemen hadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die toets had ik niet serieus gemaakt, daar heb ik nu wel spijt van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PEDOquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OOOH! Weetje wat er gebeurde vandaagIk stond iets uit te leggen aan een kindje, word ik zó in mn kont geknepen door een ander kindje. Ik dacht echt wtf gebeurt hier nou weer.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OOOH! Weetje wat er gebeurde vandaagIk stond iets uit te leggen aan een kindje, word ik zó in mn kont geknepen door een ander kindje. Ik dacht echt wtf gebeurt hier nou weer.
![]()
![]()
Ik kreeg altijd een zwak voor concentratie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest ook naar vmbo omdat ik vroeger gedragsproblemen had
Maar dat kwam juist omdat ik me verveelde
Sowieso die toets.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die toets had ik niet serieus gemaakt, daar heb ik nu wel spijt van.
Inderdaad, ik ben daarom ook tegen zulke toetsen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso die toets.Momentopname dit dat.
Kind is net zes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
Maar Klink, het was een subtiele hint, dat kind wilde iets met je doen
I don't give a fuck.quote:
528.quote:
547 en van gym naar havo gegaan omdat ik niks uitvoerde.quote:
Nee, want daardoor kon ik niet bewijzen dat ik wel slim ben en moest ik maar vmbo doen op basis van mijn gedrag en omdat dat kutwijf me niet mocht.quote:
De mijne was 526.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
528.
Ik haalde wel allemaal 9ens en 10en op vmbo-k. Ik vond mezelf zo bazig. En dan waren er ook serieus kinderen die faalden toen.
En die waren helemaal verbaasd toen ik met kerst over mocht naar vmbo-havo.
Die toets is klote hoor. De helft van mijn klasgenoten op de basisschool zijn uiteindelijk op het verkeerde niveau geplaatst.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want daardoor kon ik mezelf niet laten zien en moest ik maar vmbo doen op basis van mijn gedrag en omdat dat kutwijf me niet mocht.
Zulke mensen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want daardoor kon ik niet bewijzen dat ik wel slim ben en moest ik maar vmbo doen op basis van mijn gedrag en omdat dat kutwijf me niet mocht.
Leuke groep acht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zulke mensen.
Ik had een rommelige groep acht.. Eerst kreeg de vrouw van mijn meester kanker. Toen ging er een moeder van een klasgenootje dood aan borstkanker. En toen niet veel later stierf de vrouw van mijn meester aan kanker.
Daar kan ik me weinig van herinneren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
Het enige wat ik echt leuk vond op de basisschool waren de lessen waarin je ging knutselen.
Jij hebt dan echt op een k*tschool gezeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
Enige wat ik me nog kan herinneren dat ik in groep 8 vanaf oktober tot aan het eind van het jaar apart in een hoekje moest zitten, met mijn gezicht naar een raam/muur omdat dat kutwijf me niet mocht en ik continu ruzie had met mijn klasgenootjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ah..quote:
Relkind Etsu is een relkind toch.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
Enige wat ik me nog kan herinneren dat ik in groep 8 vanaf oktober tot aan het eind van het jaar apart in een hoekje moest zitten, met mijn gezicht naar een raam/muur omdat dat kutwijf me niet mocht en ik continu ruzie had met mijn klasgenootjes![]()
![]()
![]()
![]()
Die mensen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:14 schreef Snuf. het volgende:
Uit de 25 mensen uit mijn groep 8 hebben er volgens mij al 4 in de cel gezetensommigen zelfs maanden
Ik zat bij 19 paupers ofzo, de rest zit nu bij mij in de klas op VWO
Nederland heeft zulke leraren nodig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Relkind Etsu is een relkind toch.
Maar dat is wel echt heel naar, dat je alleen dat nog goed kan herinneren.
Ik wil dat de kinderen die ik les ga geven later de leukste en mooiste tijd van hun leven hebben.
Was je maar eerder geboren, dan had ik jou als juffrouwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Relkind Etsu is een relkind toch.
Maar dat is wel echt heel naar, dat je alleen dat nog goed kan herinneren.
Ik wil dat de kinderen die ik les ga geven later de leukste en mooiste tijd van hun leven hebben.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:18 schreef Snuf. het volgende:
1 gozer uit mijn klas (Marokkaan no offence maar toch vermeld ik het ) was echt in groep 8 al in aanraking met politie. Uiteindelijk moesten ze hem steeds vrijlaten omdat hij nog te jong was. Hebben ze zijn 17e levensjaar allerlei shit opgespaard en hem op zijn 18e opgepakt en echt bigtime lang in de cel gegooid
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was je maar eerder geboren, dan had ik jou als juffrouw
Liefste juffrouw van Nederland
quote:
quote:
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die in aanraking met de wouten.
Dan moet je nog veel kijken. Vind je Prison Break ook leuk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben nu pas bij seizoen 1 aflevering 5
Rebellen overal. Ik rebelleer gewoon online.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat ook ja.Moeilijk hoor, even gedragen zoals het hoort.
Hier zijn de mods de wouten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rebellen overal. Ik rebelleer gewoon online.Veel veiliger.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik kwam 1 keer bijna in aanraking met politie omdat ik ging wildplassen en toen zag ik ze maar ze zagen mij niet
moet je doen alsof je aan t rukken bent. Is de boete lagerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik kwam 1 keer bijna in aanraking met politie omdat ik ging wildplassen en toen zag ik ze maar ze zagen mij niet
Mijn homeboy kroeg daar zit ik altijd helemaal voorin. De wc is zo'n 20 meter verder, het is nogal smal en altijd druk dus lastig om door heen te beuken. Dan ga ik gewoon 2 meter verder de deur uit en pis buitenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:23 schreef Etsu het volgende:
Snuf. is thá baas door gewoon z'n pielemuis in t openbaar te showen.
ECHT?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:23 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
moet je doen alsof je aan t rukken bent. Is de boete lager
Nooit echt gekekenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je nog veel kijken. Vind je Prison Break ook leuk?
Dat is leuk hoor! De laatste seizoenen schijnen slecht te zijn, maar die heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nooit echt gekeken, Heroes heb ik ooit wel eens gezien, en vond ik wel leuk hihi
Barney, zeker Barney.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
Wie is er een grotere baas? Charlie Harper uit Two And A Half man of Barney uit HIMYM??
Wie is Ezelll?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben het ook eens met Ezell. Sowieso Ezelll
Hihi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben het ook eens met Ezell. Sowieso Ezelll
Naasd sowiesoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
Wie is er een grotere baas? Charlie Harper uit Two And A Half man of Barney uit HIMYM??
quote:
Naast mij, we FOK!ken samen vanaf ons stapelbed dat geen stapelbed meer is.quote:
Oh cool. Doe hem de groetjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naast mij, we FOK!ken samen vanaf ons stapelbed dat geen stapelbed meer is.
Die van jou wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Dat is 7-up ja?
[..]
Naast mij, we FOK!ken samen vanaf ons stapelbed dat geen stapelbed meer is.
Barney heeft er 14 bij mij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef Ezell het volgende:
Wie is er een grotere baas?
Waarom heeft Charlie evenveel stemmen?
quote:
gr grquote:
Goede vraag man slaat nergens opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef Ezell het volgende:
Wie is er een grotere baas?
Waarom heeft Charlie evenveel stemmen?
Ja, ik zag het.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goede vraag man slaat nergens opGelukkig heb ik even wat foto's toegevoegd, hierdoor zal Barney zeker winnen
Ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
jij denkt het. je zegt het alleen niet
Waarvan? van Prison Break of van Heroes?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is leuk hoor! De laatste seizoenen schijnen slecht te zijn, maar die heb ik nog niet gezien.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mannen en douchen.
Ik had ook zo'n vriend en elke keer als ik zei dat ik ging douchen werd hij boos en zei hij: Ik zit toch ook niet in een speedo?!?!!
Ik snapte het niet.
Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is maar douchen hoor.
Ja, ik bedoelde Prison Break. Dat wordt net als Heroes steeds slechter.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarvan? van Prison Break of van Heroes?Heb alleen gehoord dat van Heroes het verhaal steeds slechter wordt
. Ik zal Prison Break eens gaan bekijken, nadat ik alle seizoenen van Lost (á 48 GB (!))
heb gedownload.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |