Impliceren dat je mij kan vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou en, ik ben fan van Selena Gomez. Als ik Justin het uitmaakt met haar, dan ga ik jou zoooo hard slaan.
Ik ben niet zo'n fan van zulke liedjes.quote:
21quote:
Ik dacht meer aan 100.000quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van zulke liedjes.
[..]
21
Ja.quote:
Dan wonen er meer mensen in Sittard dan in mijn dorp.quote:
Eventjes luisteren..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef jordyqwerty het volgende:
En hier, speciaal voor jou (!), een ander liedje;
Grapje, er wonen zo'n 37.000 mensen hier hihiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.
Your musical compatibility with jordyqwerty is HIGH
Music you have in common includes The Script, The Fray, The Tallest Man on Earth, Margot & the Nuclear So and So's and The Verve.
[..]
Dan wonen er meer mensen in Sittard dan in mijn dorp.
[..]
Eventjes luisteren..
Jup. Goed hé?!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Grapje, er wonen zo'n 37.000 mensen hier hihiHIGH, YES!!!, heb je nou écht Margot & the Nuclear So and So's geluisterd naar mijn aanbeveling?
![]()
Yesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, van wat ik al heb gehoord wel. Ik heb nog niet zoveel geluisterd, maar dat komt nog wel.
Alt 138quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef Ezell het volgende:
Hoe moet je een 'é' maken met het streepje naar de andere kant?
Deze sla ik even op bij 'later bekijken', want ik ben nu een beetje verslaafd aan een ander liedje.quote:
Het lukt niet.quote:
Missen hoeft niet meer, want ik ben er weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, jij hebt een laptop he.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze sla ik even op bij 'later bekijken', want ik ben nu een beetje verslaafd aan een ander liedje.
[..]
Het lukt niet.
Nee hoor, ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oja, jij hebt een laptop he.
Nou, je moet num lock aanzetten en dan alt inhouden en dan die nummers indrukken (zijn normaal letters) zeg maar
dit klinkt al moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |