Leuke groep acht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zulke mensen.
Ik had een rommelige groep acht.. Eerst kreeg de vrouw van mijn meester kanker. Toen ging er een moeder van een klasgenootje dood aan borstkanker. En toen niet veel later stierf de vrouw van mijn meester aan kanker.
Daar kan ik me weinig van herinneren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
Het enige wat ik echt leuk vond op de basisschool waren de lessen waarin je ging knutselen.
Jij hebt dan echt op een k*tschool gezeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
Enige wat ik me nog kan herinneren dat ik in groep 8 vanaf oktober tot aan het eind van het jaar apart in een hoekje moest zitten, met mijn gezicht naar een raam/muur omdat dat kutwijf me niet mocht en ik continu ruzie had met mijn klasgenootjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ah..quote:
Relkind Etsu is een relkind toch.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
Enige wat ik me nog kan herinneren dat ik in groep 8 vanaf oktober tot aan het eind van het jaar apart in een hoekje moest zitten, met mijn gezicht naar een raam/muur omdat dat kutwijf me niet mocht en ik continu ruzie had met mijn klasgenootjes![]()
![]()
![]()
![]()
Die mensen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:14 schreef Snuf. het volgende:
Uit de 25 mensen uit mijn groep 8 hebben er volgens mij al 4 in de cel gezetensommigen zelfs maanden
Ik zat bij 19 paupers ofzo, de rest zit nu bij mij in de klas op VWO
Nederland heeft zulke leraren nodig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Relkind Etsu is een relkind toch.
Maar dat is wel echt heel naar, dat je alleen dat nog goed kan herinneren.
Ik wil dat de kinderen die ik les ga geven later de leukste en mooiste tijd van hun leven hebben.
Was je maar eerder geboren, dan had ik jou als juffrouwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Relkind Etsu is een relkind toch.
Maar dat is wel echt heel naar, dat je alleen dat nog goed kan herinneren.
Ik wil dat de kinderen die ik les ga geven later de leukste en mooiste tijd van hun leven hebben.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:18 schreef Snuf. het volgende:
1 gozer uit mijn klas (Marokkaan no offence maar toch vermeld ik het ) was echt in groep 8 al in aanraking met politie. Uiteindelijk moesten ze hem steeds vrijlaten omdat hij nog te jong was. Hebben ze zijn 17e levensjaar allerlei shit opgespaard en hem op zijn 18e opgepakt en echt bigtime lang in de cel gegooid
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was je maar eerder geboren, dan had ik jou als juffrouw
Liefste juffrouw van Nederland
quote:
quote:
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die in aanraking met de wouten.
Dan moet je nog veel kijken. Vind je Prison Break ook leuk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben nu pas bij seizoen 1 aflevering 5
Rebellen overal. Ik rebelleer gewoon online.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat ook ja.Moeilijk hoor, even gedragen zoals het hoort.
Hier zijn de mods de wouten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rebellen overal. Ik rebelleer gewoon online.Veel veiliger.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik kwam 1 keer bijna in aanraking met politie omdat ik ging wildplassen en toen zag ik ze maar ze zagen mij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |