ow.. kopieer deze è danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee hoor, ik begrijp het wel.Alleen één probleempje, mijn num lock wilt niet aan.
Die doet het wel. Logisch, maar ach. Hij doet het zo wel.quote:
Chillen met hun homies.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
Waar is iedereenNiet veel gepost laatste uurtjes.
Ga op zoek naar de dichtstbijzijnde kinderboerderij. Zij hebben vast een ezel die je kan knuffelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
Pff. Naja, straks even eten. Ben uitgehongerd en voel me n beetje kut
Ezell, ik wil een knuffel
quote:
Mooi voorbeeld van een zangeres met een zeikerige stem.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik denk dat ik hier maar niet heenga op Lowlands xD
Ezeltje prik met een 'L'?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Dat ik daar The Verve voor op pauze heb gezet. Justin Bieber wannabe. Het filmpje begint ook mooi met een reclame waar 'pegi 18' in voorkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ik daar The Verve voor op pauze heb gezet. Justin Bieber wannabe. Het filmpje begint ook mooi met een reclame waar 'pegi 18' in voorkomt.
Heroes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu ga ik een aflevering van Heroes kijken, tot straks gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |