Cool, ik kom eraan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu mag je wel een knuffel. Gratis af te halen, maar wel binnen een uur.
Zoiets.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
Etsu meest actieve user hier? Ik kom bijna nooit meer in exa
Ik wacht op perron 1.quote:
Of Klinkerbotsing. Of niet? Ik ben hier de afgelopen dagen ook niet geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
Etsu meest actieve user hier? Ik kom bijna nooit meer in exa
En Klinkerbotsing.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef Etsu het volgende:
Klinkerbotsing
Mja, ik heb sommige FOK!kers op msn/fb.
Behalve Ezell.
JIJ juist! Walgelijk dit gedrag van jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja jonge we zouden daten en allus, mr je bent je beloftes niet nagekomen.
Dan ben je wel een beetje verplicht om dit te doen...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt...
Ik heb een indianenpak
Ja, echt wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
O oke maar ik heb vrienden die ik in het echte leven spreek![]()
Jaloers?
M-Kidsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beetje verplicht om dit te doen...
In de stijl van Etsu: impliceren dat je vrienden hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
Jaloers?
Indianen-Edit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de stijl van Etsu: impliceren dat je vrienden hebt.
Vooruit danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIJ juist! Walgelijk dit gedrag van jou.
Maar, zand erover en een vredespijp roken dan maar?
Ik kreeg eenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
Jaloers?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de stijl van Etsu: impliceren dat je vrienden hebt.
Beetje, maar dat komt doordat ik weet dat ik mijn examens heb verpest. Jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Iemand al aan het stressen om de nabije uitslag?
Dan ga je daten met mn zusje weetjenog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
Ik ben niet zenuwachtig ofzo. Heb de CE's ook keihard verkracht, maar als ik zak, zou ik het ergens toch niet erg vinden.Aangezien ik al 2 diploma's heb.
Het is wel kut, maar dan doe ik toch nog een jaartje over.
Zo geilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ga je daten met mn zusje weetjenog.
Ik heb zes jaren op het voortgezet onderwijs verkloot, omdat ik er niets aan vond. Ik zou dus echt keihard gaan balen als ik een jaartje moest overdoen. Het voortgezet onderwijs is nog erger dan de basisschool.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
Ik ben niet zenuwachtig ofzo. Heb de CE's ook keihard verkracht, maar als ik zak, zou ik het ergens toch niet erg vinden.Aangezien ik al 2 diploma's heb.
Het is wel kut, maar dan doe ik toch nog een jaartje over.
Dit is mijn 7de middebarejaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zes jaren op het voortgezet onderwijs verkloot, omdat ik er niets aan vond. Ik zou dus echt keihard gaan balen als ik een jaartje moest overdoen. Voortgezet onderwijs. Nog erger dan de basisschool.![]()
JE moeder is nog ergerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zes jaren op het voortgezet onderwijs verkloot, omdat ik er niets aan vond. Ik zou dus echt keihard gaan balen als ik een jaartje moest overdoen. Het voortgezet onderwijs is nog erger dan de basisschool.![]()
Basisschool, mooiste tijd in het leven van een kind.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zes jaren op het voortgezet onderwijs verkloot, omdat ik er niets aan vond. Ik zou dus echt keihard gaan balen als ik een jaartje moest overdoen. Het voortgezet onderwijs is nog erger dan de basisschool.![]()
Ik haat het voortgezet onderwijs echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is mijn 7de middebarejaar.Het is verschrikkelijk, I know. Maarja, voor 2/3 vakken naar school vind ik niet erg, daarnaast rijbewijs halen en werken ofzo.
Lijkt me wel oké, ipv 8 vakken overnieuw doen.
Grapjes maken over moeders.quote:
Omdat je je er zo naar gedraagt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef BaasD het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo op mi haten de laatste tijd?
Ja dat ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je je er zo naar gedraagt.)))))))
Oh.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dat niet het geval is.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
Maar op hbo/wo leer je tenminste wat je leuk vindt, da's wel een groot pluspunt. Maar nadeel is dat de sommige hogescholen/universiteiten gewoon prut is qua organisatie én groepsopdrachten etc.
De meeste leraren waren k*t, ook veel leerlingen (ja, gepest) en de school deed niets voor mij. De school vond het helemaal oké dat ik naar het vmbo-kader moest, terwijl ik het havo met gemak aan kan. Die leraar van mij trok gewoon de gelovige (Christelijke basisschool) en autochtone kinderen voor. Serieus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
Waarom is de basisschool zo erg voor jou geweest Ezel?
Geweldige tijd gehad![]()
![]()
Misschien was je wel een kind dat werd gepest
Ik kan dan tenminste iets gaan doen dat mij wel interesseert.quote:
Terechtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat cito verneukt en de leraar vond me een vmbo kind omdat ik veel praatte.
Ik moest ook naar vmbo omdat ik vroeger gedragsproblemen hadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die toets had ik niet serieus gemaakt, daar heb ik nu wel spijt van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PEDOquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OOOH! Weetje wat er gebeurde vandaagIk stond iets uit te leggen aan een kindje, word ik zó in mn kont geknepen door een ander kindje. Ik dacht echt wtf gebeurt hier nou weer.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OOOH! Weetje wat er gebeurde vandaagIk stond iets uit te leggen aan een kindje, word ik zó in mn kont geknepen door een ander kindje. Ik dacht echt wtf gebeurt hier nou weer.
![]()
![]()
Ik kreeg altijd een zwak voor concentratie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest ook naar vmbo omdat ik vroeger gedragsproblemen had
Maar dat kwam juist omdat ik me verveelde
Sowieso die toets.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die toets had ik niet serieus gemaakt, daar heb ik nu wel spijt van.
Inderdaad, ik ben daarom ook tegen zulke toetsen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso die toets.Momentopname dit dat.
Kind is net zes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
Maar Klink, het was een subtiele hint, dat kind wilde iets met je doen
I don't give a fuck.quote:
528.quote:
547 en van gym naar havo gegaan omdat ik niks uitvoerde.quote:
Nee, want daardoor kon ik niet bewijzen dat ik wel slim ben en moest ik maar vmbo doen op basis van mijn gedrag en omdat dat kutwijf me niet mocht.quote:
De mijne was 526.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
528.
Ik haalde wel allemaal 9ens en 10en op vmbo-k. Ik vond mezelf zo bazig. En dan waren er ook serieus kinderen die faalden toen.
En die waren helemaal verbaasd toen ik met kerst over mocht naar vmbo-havo.
Die toets is klote hoor. De helft van mijn klasgenoten op de basisschool zijn uiteindelijk op het verkeerde niveau geplaatst.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want daardoor kon ik mezelf niet laten zien en moest ik maar vmbo doen op basis van mijn gedrag en omdat dat kutwijf me niet mocht.
Zulke mensen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want daardoor kon ik niet bewijzen dat ik wel slim ben en moest ik maar vmbo doen op basis van mijn gedrag en omdat dat kutwijf me niet mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |