De meeste leraren waren k*t, ook veel leerlingen (ja, gepest) en de school deed niets voor mij. De school vond het helemaal oké dat ik naar het vmbo-kader moest, terwijl ik het havo met gemak aan kan. Die leraar van mij trok gewoon de gelovige (Christelijke basisschool) en autochtone kinderen voor. Serieus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
Waarom is de basisschool zo erg voor jou geweest Ezel?
Geweldige tijd gehad![]()
![]()
Misschien was je wel een kind dat werd gepest
Ik kan dan tenminste iets gaan doen dat mij wel interesseert.quote:
Terechtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat cito verneukt en de leraar vond me een vmbo kind omdat ik veel praatte.
Ik moest ook naar vmbo omdat ik vroeger gedragsproblemen hadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die toets had ik niet serieus gemaakt, daar heb ik nu wel spijt van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PEDOquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OOOH! Weetje wat er gebeurde vandaagIk stond iets uit te leggen aan een kindje, word ik zó in mn kont geknepen door een ander kindje. Ik dacht echt wtf gebeurt hier nou weer.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OOOH! Weetje wat er gebeurde vandaagIk stond iets uit te leggen aan een kindje, word ik zó in mn kont geknepen door een ander kindje. Ik dacht echt wtf gebeurt hier nou weer.
![]()
![]()
Ik kreeg altijd een zwak voor concentratie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest ook naar vmbo omdat ik vroeger gedragsproblemen had
Maar dat kwam juist omdat ik me verveelde
Sowieso die toets.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die toets had ik niet serieus gemaakt, daar heb ik nu wel spijt van.
Inderdaad, ik ben daarom ook tegen zulke toetsen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso die toets.Momentopname dit dat.
Kind is net zes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
Maar Klink, het was een subtiele hint, dat kind wilde iets met je doen
I don't give a fuck.quote:
528.quote:
547 en van gym naar havo gegaan omdat ik niks uitvoerde.quote:
Nee, want daardoor kon ik niet bewijzen dat ik wel slim ben en moest ik maar vmbo doen op basis van mijn gedrag en omdat dat kutwijf me niet mocht.quote:
De mijne was 526.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
528.
Ik haalde wel allemaal 9ens en 10en op vmbo-k. Ik vond mezelf zo bazig. En dan waren er ook serieus kinderen die faalden toen.
En die waren helemaal verbaasd toen ik met kerst over mocht naar vmbo-havo.
Die toets is klote hoor. De helft van mijn klasgenoten op de basisschool zijn uiteindelijk op het verkeerde niveau geplaatst.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want daardoor kon ik mezelf niet laten zien en moest ik maar vmbo doen op basis van mijn gedrag en omdat dat kutwijf me niet mocht.
Zulke mensen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want daardoor kon ik niet bewijzen dat ik wel slim ben en moest ik maar vmbo doen op basis van mijn gedrag en omdat dat kutwijf me niet mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |