Dan ga je daten met mn zusje weetjenog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
Ik ben niet zenuwachtig ofzo. Heb de CE's ook keihard verkracht, maar als ik zak, zou ik het ergens toch niet erg vinden.Aangezien ik al 2 diploma's heb.
Het is wel kut, maar dan doe ik toch nog een jaartje over.
Zo geilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ga je daten met mn zusje weetjenog.
Ik heb zes jaren op het voortgezet onderwijs verkloot, omdat ik er niets aan vond. Ik zou dus echt keihard gaan balen als ik een jaartje moest overdoen. Het voortgezet onderwijs is nog erger dan de basisschool.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
Ik ben niet zenuwachtig ofzo. Heb de CE's ook keihard verkracht, maar als ik zak, zou ik het ergens toch niet erg vinden.Aangezien ik al 2 diploma's heb.
Het is wel kut, maar dan doe ik toch nog een jaartje over.
Dit is mijn 7de middebarejaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zes jaren op het voortgezet onderwijs verkloot, omdat ik er niets aan vond. Ik zou dus echt keihard gaan balen als ik een jaartje moest overdoen. Voortgezet onderwijs. Nog erger dan de basisschool.![]()
JE moeder is nog ergerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zes jaren op het voortgezet onderwijs verkloot, omdat ik er niets aan vond. Ik zou dus echt keihard gaan balen als ik een jaartje moest overdoen. Het voortgezet onderwijs is nog erger dan de basisschool.![]()
Basisschool, mooiste tijd in het leven van een kind.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb zes jaren op het voortgezet onderwijs verkloot, omdat ik er niets aan vond. Ik zou dus echt keihard gaan balen als ik een jaartje moest overdoen. Het voortgezet onderwijs is nog erger dan de basisschool.![]()
Ik haat het voortgezet onderwijs echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is mijn 7de middebarejaar.Het is verschrikkelijk, I know. Maarja, voor 2/3 vakken naar school vind ik niet erg, daarnaast rijbewijs halen en werken ofzo.
Lijkt me wel oké, ipv 8 vakken overnieuw doen.
Grapjes maken over moeders.quote:
Omdat je je er zo naar gedraagt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef BaasD het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo op mi haten de laatste tijd?
Ja dat ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je je er zo naar gedraagt.)))))))
Oh.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dat niet het geval is.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
Maar op hbo/wo leer je tenminste wat je leuk vindt, da's wel een groot pluspunt. Maar nadeel is dat de sommige hogescholen/universiteiten gewoon prut is qua organisatie én groepsopdrachten etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |