Naasd sowiesoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
Wie is er een grotere baas? Charlie Harper uit Two And A Half man of Barney uit HIMYM??
quote:
Naast mij, we FOK!ken samen vanaf ons stapelbed dat geen stapelbed meer is.quote:
Oh cool. Doe hem de groetjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naast mij, we FOK!ken samen vanaf ons stapelbed dat geen stapelbed meer is.
Die van jou wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Dat is 7-up ja?
[..]
Naast mij, we FOK!ken samen vanaf ons stapelbed dat geen stapelbed meer is.
Barney heeft er 14 bij mij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef Ezell het volgende:
Wie is er een grotere baas?
Waarom heeft Charlie evenveel stemmen?
quote:
gr grquote:
Goede vraag man slaat nergens opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef Ezell het volgende:
Wie is er een grotere baas?
Waarom heeft Charlie evenveel stemmen?
Ja, ik zag het.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goede vraag man slaat nergens opGelukkig heb ik even wat foto's toegevoegd, hierdoor zal Barney zeker winnen
Ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
jij denkt het. je zegt het alleen niet
Waarvan? van Prison Break of van Heroes?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is leuk hoor! De laatste seizoenen schijnen slecht te zijn, maar die heb ik nog niet gezien.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mannen en douchen.
Ik had ook zo'n vriend en elke keer als ik zei dat ik ging douchen werd hij boos en zei hij: Ik zit toch ook niet in een speedo?!?!!
Ik snapte het niet.
Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is maar douchen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |