moet je doen alsof je aan t rukken bent. Is de boete lagerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik kwam 1 keer bijna in aanraking met politie omdat ik ging wildplassen en toen zag ik ze maar ze zagen mij niet
Mijn homeboy kroeg daar zit ik altijd helemaal voorin. De wc is zo'n 20 meter verder, het is nogal smal en altijd druk dus lastig om door heen te beuken. Dan ga ik gewoon 2 meter verder de deur uit en pis buitenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:23 schreef Etsu het volgende:
Snuf. is thá baas door gewoon z'n pielemuis in t openbaar te showen.
ECHT?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:23 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
moet je doen alsof je aan t rukken bent. Is de boete lager
Nooit echt gekekenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je nog veel kijken. Vind je Prison Break ook leuk?
Dat is leuk hoor! De laatste seizoenen schijnen slecht te zijn, maar die heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nooit echt gekeken, Heroes heb ik ooit wel eens gezien, en vond ik wel leuk hihi
Barney, zeker Barney.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
Wie is er een grotere baas? Charlie Harper uit Two And A Half man of Barney uit HIMYM??
Wie is Ezelll?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben het ook eens met Ezell. Sowieso Ezelll
Hihi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben het ook eens met Ezell. Sowieso Ezelll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |