Gewoon bierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Memo voor jullie: drink nooit thee bij de pizza.
De TT in Assen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HalloIk ken jou niet, denk ik.
[..]
Heb je nog geslapennnn?
[..]
Wat?
vannacht jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HalloIk ken jou niet, denk ik.
[..]
Heb je nog geslapennnn?
[..]
Wat?
Motorracequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En wát is het dan? Doe niet zo geheimzinnig erover alles.![]()
ken je dat niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En wát is het dan? Doe niet zo geheimzinnig erover alles.![]()
bijna net zo mooi.quote:
nou nou dat taalgebruik kan ook wel wat minderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja godver, als ik het ken dan ga ik toch niet zoveel vragen
Hehe, zoiets iddquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
bijna net zo mooi.
alleen minder bier, minder half blote vrouwen, minder muziek, meer motoren, minder modder!
Sorry, ik mag als ik op stage ben niet vloeken enzo en dan is fok mn enige uitlaatklep. Niet dat ik dan veel vloek, sorry het zal niet meer gebeuren. Volgende keer zeg ik potverdrie oid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
nou nou dat taalgebruik kan ook wel wat minder
Fokken op stage?! Foei!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, ik mag als ik op stage ben niet vloeken enzo en dan is fok mn enige uitlaatklep. Niet dat ik dan veel vloek, sorry het zal niet meer gebeuren. Volgende keer zeg ik potverdrie oid.
Iron Maiden in het GelreDomequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dat is ook waar, jammer dat ik er niet naar toe kan
Ik welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dat is ook waar, jammer dat ik er niet naar toe kan
Ok, dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee? Ik ben alweer 2 uur klaar dit dat.
Eigenlijk ben ik een oude vieze man idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Há! Dan ben je ouder dan mijn vader.
Ik val op oude vieze mannen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een oude vieze man idd.
Hij is echt een harde baasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze man, deze man. In mijn iTunes dit dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |