quote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owke, dus gewoon normaal gekleed met een jasje?
Uitstekend, in huize v_P exact dezelfde situatie, geen zomerjas maar daarvoor uiteraard een jasje.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel colbert, aangezien ik geen zomerjassen heb.
Nee, gewoon als mens in je eigen waarde die ook respect verdient, kom op man.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik schei er mee uit. Als een onbeduidende, domme, boerse, kansarme proleet.
Okequote:
True, true, u heeft stijl meneer.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoewel van dat jasje uiteraard mensen meerdere plakpakken kunnen aanschaffen, maar soit.
Wat is een typisch VVD-outfit?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
Ik was de enige in een VVD outfit
We gaan nu niet serieus worden he, dat is even voorbij.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gewoon als mens in je eigen waarde die ook respect verdient, kom op man.
Beetje karakter tonen he, kop op.
Wat mij betreft is dit het laatste woord, dat is aan u.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
Ik ga naar mijn bedje.
[..]
Weer fout,
Een ongeluk zit in een klein hoekje, jij meent dat je unbreakable bent, geloof me dat ben je niet.
Je gaat er verder vanuit dat jouw smaak de enige smaak is die er is. Mijn vrouwtje is voor mij (en ik moet toch zeggen ook andere) een aantrekkelijke vrouw. Dat kind van jou dat zichzelf aan ander opgeild heeft niks te maken met jouw of mijn aantrekkelijkheid.Weet je zeker dat het geen golddigster is? Of hebben je ouders haar geselecteerd op afkomst? Dat kan natuurlijk ook nog.
Als jij ook nog eens stelt dat mensen onder jouw IQ dom zijn zegt genoeg over jouw eigen IQ. Ik ben inderdaad niet de slimste mens, ik kan wel mee meen ik. Ik hoef mezelf ook niet beter te voelen of te maken dan een ander. Dat is een persoonlijke keuze. Heb ik er spijt van? Geen moment ik doe wat ik leuk vind dat heeft niks met IQ te maken.
Je bent een zelfingenomen over het paard getild mannetje, verander dat dan komt het nog goed met je.
Nee oke, wil er gewoon zeker van zijn, hou niet zo van bad blood.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef betyar het volgende:
[..]
We gaan nu niet serieus worden he, dat is even voorbij.
En een monocle. Vraag maar aan VS.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is een typisch VVD-outfit?
Toch niet zo'n ribjasje met leren ellebogen en een rode of oranje broek?
Hah, ik weet nog dat m'n eerste woorden waren dat je je outfit in de fik moest zetten.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeleken bij mijn outfit was het een pak
Dat is best een grappige eigenschap.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee oke, wil er gewoon zeker van zijn, hou niet zo van bad blood.
Trusten.quote:
quote:
Dit kan ik beamen, en uiteraard geruitte bruine sokken op cognacgekleurde italiaanse instappers.quote:
Staat daar nu werkelijk "kut"?quote:
Heb ik een broek van geloof ik. Weet niet meer.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef Nautilus. het volgende:
Ik loop normaal gesproken volledig in Scotch&Soda. De combinatie jasje-spijkerbroek vind ik afschuwelijk.
Welnee, zwarte jeans of witte jeans zijn goed te doen met jasje.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef Nautilus. het volgende:
Ik loop normaal gesproken volledig in Scotch&Soda. De combinatie jasje-spijkerbroek vind ik afschuwelijk.
Of je kijkt het evenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Staat daar nu werkelijk "kut"?
De sexuele moraal was in de jaren 70 toch een stuk vrijer dan tegenwoordig...
Stelletje wijven hier.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, zwarte jeans of witte jeans zijn goed te doen met jasje.
Gewoon spijker niet nee, dat ben ik met je eens.
Ik enkel Nudie, en witte jeans van Replay.quote:
Ik zie er naakt gewoon het beste uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
Ste
[..]
Stelletje wijven hier.
Mij staat alles. Al trek ik een jute zak aan.
Gezien je financiele ontwikkelingen lijkt mij dat een goede eigenschap.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
Ste
[..]
Stelletje wijven hier.
Jij hebt al een man aan de haak, dus jouw mening telt niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Stelletje wijven hier.
Je bedoelt dat er gewoonweg geen kleding is die je overgewicht kan verhullen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Stelletje wijven hier.
Okay, je hebt altijd baas boven baas.quote:
Vraag je af waarom.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt al een man aan de haak, dus jouw mening telt niet.
Wij staan nog op de markt.
Ik hou niet van Nederlanders.quote:
Ja, je bent autistisch of je bent het niet hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:02 schreef von_Preussen het volgende:
Vrouw zegt één keer iets en heeft meteen 4 reactie's van de mannen aan de haak, hilaaaaarisch.
Jongen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er gewoonweg geen kleding is die je overgewicht kan verhullen?
Ja, das ook een manier om het te stellen.
Oversized doorschijnende witte linnen broekenquote:
Van mij had ik het verwacht, echter van "jullie" niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, je bent autistisch of je bent het niet hè?
NEEN!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oversized doorschijnende witte linnen broeken
Nee, ik kon alleen nog maar lachen, sorry.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Foute reactie, zeik mij dan terug af.....tegengas geven is niet zo moeilijk.
Welterusten lieverd.quote:
Heel simpel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik wel. Chino's zijn mooi bij de gratie van afwisseling.
Ze hebben een imago hoog te houden hè.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Staal het volgende:
Wat een merkgeile mannetjes zitten hier toch eigenlijk.
Uiteraard, ik wil er niet bij lopen als een jaren '90 Action shopper.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Staal het volgende:
Wat een merkgeile mannetjes zitten hier toch eigenlijk.
Ja duidelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ze hebben een imago hoog te houden hè.
Echte stijlvolle mensen kleden zich met kleding die zo duur is dat het weer geen merk nodig heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, ik wil er niet bij lopen als een jaren '90 Action shopper.
Maar wel als een vadsige salesman?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
Indiana Jones aangezet (morgen vrij). Geweldige scene:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Dat is voor paupers die voor 5 euro een ton kleding meesjouwen uit Turkije op hun flutvakantie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:09 schreef dotCommunism het volgende:
Snap echt niet dat sommige mensen er als een wandelend reclamebord bij willen lopen door een shirt aan te doen met een gigantisch D&G logo erop ofzo.
Ik welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook daar kan je geen Che Guevara shirts halen me dunkt.quote:
Time, Time, 18 and life in Chino.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel simpel.
Hemden: blauw gestreept
Broeken: chino's.
Schoenen: zwarte broques
Iets anders heb ik niet, mijn kleding is compleet uniform.
Niks op je outfit aan te merken, maar:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm mijn normale outfit voor de dag:
- Italiaanse schoenen.
- Pantalon met combinatie-colbert of pak.
- Immer stropdas.
- Getailleerde maatoverhemden.
- Gouden armband, gouden ring en gouden dasspeld en soms gouden horloge.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]Ik draag momenteel een hempie en een driekwart soldatenbroek (jaja PreussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Mode is voor mietjes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Yup yup, ik hou graag de jaren '20/'30 stijl in ere.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niks op je outfit aan te merken, maar:
Dasspeld, dat komt per definitie uit van foute jaren 90 vertegenwoordigers met een Golf 3 CL. De enige mensen die ik met een dasspeld zie rondlopen zijn oost-europeanen die qua mode nog 15 jaar terug zitten.
[..]Je klinkt als een Tony.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
[..]Stropdas, heel goed. Wordt soms een beetje moe van al die lui die hun overhemd zo nodig tot hun navel open moeten knopen, en dan wel gewoon een pak aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Tony?quote:
In mijn ogen ben je vanaf nu een Poolse stofzuigervertegenwoordiger.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yup yup, ik hou graag de jaren '20/'30 stijl in ere.
's Winters heb ik ook gewoon een lange overcoat, het enige dat nog mist is een hoed, maar ik vind mezelf te jong voor dergelijke onzin.
Inderdaad, net zoals G-STARquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is voor paupers die voor 5 euro een ton kleding meesjouwen uit Turkije op hun flutvakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |