Ik enkel Nudie, en witte jeans van Replay.quote:
Ik zie er naakt gewoon het beste uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
Ste
[..]
Stelletje wijven hier.
Mij staat alles. Al trek ik een jute zak aan.
Gezien je financiele ontwikkelingen lijkt mij dat een goede eigenschap.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
Ste
[..]
Stelletje wijven hier.
Jij hebt al een man aan de haak, dus jouw mening telt niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Stelletje wijven hier.
Je bedoelt dat er gewoonweg geen kleding is die je overgewicht kan verhullen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Stelletje wijven hier.
Okay, je hebt altijd baas boven baas.quote:
Vraag je af waarom.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt al een man aan de haak, dus jouw mening telt niet.
Wij staan nog op de markt.
Ik hou niet van Nederlanders.quote:
Ja, je bent autistisch of je bent het niet hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:02 schreef von_Preussen het volgende:
Vrouw zegt één keer iets en heeft meteen 4 reactie's van de mannen aan de haak, hilaaaaarisch.
Jongen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er gewoonweg geen kleding is die je overgewicht kan verhullen?
Ja, das ook een manier om het te stellen.
Oversized doorschijnende witte linnen broekenquote:
Van mij had ik het verwacht, echter van "jullie" niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, je bent autistisch of je bent het niet hè?
NEEN!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oversized doorschijnende witte linnen broeken
Nee, ik kon alleen nog maar lachen, sorry.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Foute reactie, zeik mij dan terug af.....tegengas geven is niet zo moeilijk.
Welterusten lieverd.quote:
Heel simpel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik wel. Chino's zijn mooi bij de gratie van afwisseling.
Ze hebben een imago hoog te houden hè.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Staal het volgende:
Wat een merkgeile mannetjes zitten hier toch eigenlijk.
Uiteraard, ik wil er niet bij lopen als een jaren '90 Action shopper.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Staal het volgende:
Wat een merkgeile mannetjes zitten hier toch eigenlijk.
Ja duidelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ze hebben een imago hoog te houden hè.
Echte stijlvolle mensen kleden zich met kleding die zo duur is dat het weer geen merk nodig heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, ik wil er niet bij lopen als een jaren '90 Action shopper.
Maar wel als een vadsige salesman?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, ik wil er niet bij lopen als een jaren '90 Action shopper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |