Och ja, egalitair Nederland.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Netwerk helpt wel enorm mee, daar heb je gelijk in, zonder contacten had ik ook nooit een half jaar in Luxemburg gezeten.
Maar toch maak ik me in toenemende mate zorge over de emancipatie van de arbeidsmarkt, want steeds meer cijferrukkers en CV-hengsten komen ook op de baantjes af die vroeger alleen voor de old-boys openstonden, althans hier in Rotterdam is dat de indruk waar ik mij niet aan kan ontrekken.
Affijn, het kan me ook allemaal niets bommen, het grote bedrijfsleven is toch niets voor mij, mits ik wapens zou kunnen verkopen.
Ik heb 3 jaar van mijn studie verkloot door te vechten tegen een bierkaai, daar kan ik achteraf niets meer aan doen maar het is wel een gat wat je niet meer kan rechtbuigen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb juist het omgekeerde. Echter, ik ga wel in januari aan de slag in een relevante omgeving, om ook mijn CV enigzins relevant te maken. Maar ik vond het belangrijker een bijbaan te hebben in een omgeving waar ik mijn social skills bij kon slijpen, zeker als je 18 - 20 bent en uit een ongewone leefomgeving komt. Wat dat betreft vond ik het hebben van een niet relevante bijbaan even wat belangrijker dan prompt proberen inhoudelijk aan de slag te gaan.
Ik bedoel maar, toen zat ik al lang en breed bij klanten en kwam je de meeting verstoren met je sms!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg, lekkere rekster van me, ik heb je netjes een SMS gestuurd.
Wel 3 uur later maar ik ben het waard. Oh wacht...
Uhu, maar het was wel behoorlijk buiten de samenleving. In die zin ben ik wel wat meer met voeten in de modder gaan staan met een zeer divers aanbod aan collega's, van laag tot hoogopgeleid.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongewone leefomgeving ook enkel ten positieve in deze.
Zo ben ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, toen zat ik al lang en breed bij klanten en kwam je de meeting verstoren met je sms!
Als een natrap, als een natrap!
En terecht, dat is ook niet van deze tijd. Ik heb mijn zes jaar buiten Nederland ook zelf geregeld.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, egalitair Nederland.
Die heb ik al lang m'n rug toegekeerd, dus ik heb er geen angst voor.
Doch, ik kan met iedereen goed door een deur, maar in dagelijkse omgang blijf ik bij m'n eigen sociale kring. Maar kan me voorstellen dat het in positieve werkt, je kunnen aanpassen naar beneden is ook een kunde inderdaad, waardevol ook in day-to-day management.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu, maar het was wel behoorlijk buiten de samenleving. In die zin ben ik wel wat meer met voeten in de modder gaan staan met een zeer divers aanbod aan collega's, van laag tot hoogopgeleid.
Och ik heb het ook allemaal zelf geregeld, maar als geld geen uitgave is dan is het wat makkelijker.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht, dat is ook niet van deze tijd. Ik heb mijn zes jaar buiten Nederland ook zelf geregeld.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, ik kan met iedereen goed door een slaapkamerdeur, maar in dagelijkse omgang blijf ik bij m'n eigen sociale kring. Maar kan me voorstellen dat het in positieve werkt, je kunnen aanpassen naar beneden is ook een kunde inderdaad, waardevol ook in day-to-day management.
Hm reflecterende wellicht in mijn standpunt op dat gebied; heb nooit het bed gedeeld met een Nederlander.quote:
3-voud moet het vooral hebben van ad hominem, dat was je wellicht al opgevallen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm reflecterende wellicht in mijn standpunt op dat gebied; heb nooit het bed gedeeld met een Nederlander.
Gelukkig is de rest van POL niet zo en is het ook wel leuk 3-voud er bij te hebben, als persoonlijke nootquote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
3-voud moet het vooral hebben van ad hominem, dat was je wellicht al opgevallen.
Och, ik ben allang blij dat ik Betyar of GS niet tegen me heb.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
3-voud moet het vooral hebben van ad hominem, dat was je wellicht al opgevallen.
Dat is gewoon over the top, niet vileinquote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik ben allang blij dat ik Betyar of GS niet tegen me heb.
Inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik ben allang blij dat ik Betyar of GS niet tegen me heb.
Je kunt merken dat je elke avond bier drinkt. Dan begin je zeuren en te zaniken als een wijfquote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf wel over, wanneer je Phil Collins excommuniceert uit je muziekvoorkeuren.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad
Jij hebt het alleen met mij aan de stok.
Ach, voegt weinig toe moet ik zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig is de rest van POL niet zo en is het ook wel leuk 3-voud er bij te hebben, als persoonlijke noot
VS is dan ook onze knuffel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad
Jij hebt het alleen met mij aan de stok.
Waar doe ik dat dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt merken dat je elke avond bier drinkt. Dan begin je zeuren en te zaniken als een wijf
Ik voel me wel een sukkeltje, al die onderliggende spanningen van die meet ineens, ik vond 't oprecht leuk, ik zal wel te naïef zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is gewoon over the top, niet vilein
Good night.quote:
Misschien was jij wel eerlijk. En anderen niet oprecht.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voel me wel een sukkeltje, al die onderliggende spanningen van die meet ineens, ik vond 't oprecht leuk, ik zal wel te naïef zijn.
Ik dacht altijd dat alle zeikerds met intellect in POL posten.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben ik niet zo'n zeikerd. Anders zat ik wel meer in KLB
Doe dan crazy about her, die is veel vetter.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef Nautilus. het volgende:
Laten we het over iets anders hebben dan over elkaar Maar eerst: muziek!
Daar heb ik ook weinig van meegekregen hoor, ik vond het ook gewoon leukquote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voel me wel een sukkeltje, al die onderliggende spanningen van die meet ineens, ik vond 't oprecht leuk, ik zal wel te naïef zijn.
Zo is het maar netquote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is gewoon over the top, niet vilein
Ik heb ook het een en ander gemistquote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weer fout,quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent ongetwijfeld gezond geboren, maar daar heb je nu weinig profijt meer van.
Laten we de aantrekkelijkheid meten aan de partner, dan win ik ook en ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat jij geen IQ hebt dat gelijk is aan het mijne.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb ik ook weinig van meegekregen hoor, ik vond het ook gewoon leuk
Op een meet heeft hij geen admin rechtenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Ik had op z'n minst een glas bier in m'n gezicht verwacht van je, maar het ging een stuk gezelliger.
Nee, kreeg enkel "kutrelnicht" diezelfde nacht nog als tag.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Op een meet heeft hij geen admin rechten
Ik heb het overwogen op het moment dat je je vroegere identiteit prijs gaf. Maar ik vond het zonde van je pakquote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Ik had op z'n minst een glas bier in m'n gezicht verwacht van je, maar het ging een stuk gezelliger.
Nou nou, can we call it a day?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
Ik ga naar mijn bedje.
[..]
Weer fout,
Een ongeluk zit in een klein hoekje, jij meent dat je unbreakable bent, geloof me dat ben je niet.
Je gaat er verder vanuit dat jouw smaak de enige smaak is die er is. Mijn vrouwtje is voor mij (en ik moet toch zeggen ook andere) een aantrekkelijke vrouw. Dat kind van jou dat zichzelf aan ander opgeild heeft niks te maken met jouw of mijn aantrekkelijkheid.Weet je zeker dat het geen golddigster is? Of hebben je ouders haar geselecteerd op afkomst? Dat kan natuurlijk ook nog.
Als jij ook nog eens stelt dat mensen onder jouw IQ dom zijn zegt genoeg over jouw eigen IQ. Ik ben inderdaad niet de slimste mens, ik kan wel mee meen ik. Ik hoef mezelf ook niet beter te voelen of te maken dan een ander. Dat is een persoonlijke keuze. Heb ik er spijt van? Geen moment ik doe wat ik leuk vind dat heeft niks met IQ te maken.
Je bent een zelfingenomen over het paard getild mannetje, verander dat dan komt het nog goed met je.
Oeh, VS was in pak?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen op het moment dat je je vroegere identiteit prijs gaf. Maar ik vond het zonde van je pak
Dat zou het inderdaad geweest zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen op het moment dat je je vroegere identiteit prijs gaf. Maar ik vond het zonde van je pak
Remlof's definitie van een pak.quote:
Ik vind Tonight I'm Yours geweldig.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe dan crazy about her, die is veel vetter.
Klef.quote:
Enkel colbert, aangezien ik geen zomerjassen heb.quote:
Vooruit dan, ik schei er mee uit. Als een onbeduidende, domme, boerse, kansarme proleet.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nou, can we call it a day?
Niet alles zo serieus nemen jullie, hup hup we blijven volwassenen.
Jij snapt hem.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owke, dus gewoon normaal gekleed met een jasje?
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owke, dus gewoon normaal gekleed met een jasje?
Uitstekend, in huize v_P exact dezelfde situatie, geen zomerjas maar daarvoor uiteraard een jasje.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel colbert, aangezien ik geen zomerjassen heb.
Nee, gewoon als mens in je eigen waarde die ook respect verdient, kom op man.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik schei er mee uit. Als een onbeduidende, domme, boerse, kansarme proleet.
Okequote:
True, true, u heeft stijl meneer.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoewel van dat jasje uiteraard mensen meerdere plakpakken kunnen aanschaffen, maar soit.
Wat is een typisch VVD-outfit?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
Ik was de enige in een VVD outfit
We gaan nu niet serieus worden he, dat is even voorbij.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gewoon als mens in je eigen waarde die ook respect verdient, kom op man.
Beetje karakter tonen he, kop op.
Wat mij betreft is dit het laatste woord, dat is aan u.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
Ik ga naar mijn bedje.
[..]
Weer fout,
Een ongeluk zit in een klein hoekje, jij meent dat je unbreakable bent, geloof me dat ben je niet.
Je gaat er verder vanuit dat jouw smaak de enige smaak is die er is. Mijn vrouwtje is voor mij (en ik moet toch zeggen ook andere) een aantrekkelijke vrouw. Dat kind van jou dat zichzelf aan ander opgeild heeft niks te maken met jouw of mijn aantrekkelijkheid.Weet je zeker dat het geen golddigster is? Of hebben je ouders haar geselecteerd op afkomst? Dat kan natuurlijk ook nog.
Als jij ook nog eens stelt dat mensen onder jouw IQ dom zijn zegt genoeg over jouw eigen IQ. Ik ben inderdaad niet de slimste mens, ik kan wel mee meen ik. Ik hoef mezelf ook niet beter te voelen of te maken dan een ander. Dat is een persoonlijke keuze. Heb ik er spijt van? Geen moment ik doe wat ik leuk vind dat heeft niks met IQ te maken.
Je bent een zelfingenomen over het paard getild mannetje, verander dat dan komt het nog goed met je.
Nee oke, wil er gewoon zeker van zijn, hou niet zo van bad blood.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef betyar het volgende:
[..]
We gaan nu niet serieus worden he, dat is even voorbij.
En een monocle. Vraag maar aan VS.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is een typisch VVD-outfit?
Toch niet zo'n ribjasje met leren ellebogen en een rode of oranje broek?
Hah, ik weet nog dat m'n eerste woorden waren dat je je outfit in de fik moest zetten.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeleken bij mijn outfit was het een pak
Dat is best een grappige eigenschap.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee oke, wil er gewoon zeker van zijn, hou niet zo van bad blood.
Trusten.quote:
quote:
Dit kan ik beamen, en uiteraard geruitte bruine sokken op cognacgekleurde italiaanse instappers.quote:
Staat daar nu werkelijk "kut"?quote:
Heb ik een broek van geloof ik. Weet niet meer.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef Nautilus. het volgende:
Ik loop normaal gesproken volledig in Scotch&Soda. De combinatie jasje-spijkerbroek vind ik afschuwelijk.
Welnee, zwarte jeans of witte jeans zijn goed te doen met jasje.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef Nautilus. het volgende:
Ik loop normaal gesproken volledig in Scotch&Soda. De combinatie jasje-spijkerbroek vind ik afschuwelijk.
Of je kijkt het evenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Staat daar nu werkelijk "kut"?
De sexuele moraal was in de jaren 70 toch een stuk vrijer dan tegenwoordig...
Stelletje wijven hier.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, zwarte jeans of witte jeans zijn goed te doen met jasje.
Gewoon spijker niet nee, dat ben ik met je eens.
Ik enkel Nudie, en witte jeans van Replay.quote:
Ik zie er naakt gewoon het beste uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
Ste
[..]
Stelletje wijven hier.
Mij staat alles. Al trek ik een jute zak aan.
Gezien je financiele ontwikkelingen lijkt mij dat een goede eigenschap.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
Ste
[..]
Stelletje wijven hier.
Jij hebt al een man aan de haak, dus jouw mening telt niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Stelletje wijven hier.
Je bedoelt dat er gewoonweg geen kleding is die je overgewicht kan verhullen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Stelletje wijven hier.
Okay, je hebt altijd baas boven baas.quote:
Vraag je af waarom.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt al een man aan de haak, dus jouw mening telt niet.
Wij staan nog op de markt.
Ik hou niet van Nederlanders.quote:
Ja, je bent autistisch of je bent het niet hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:02 schreef von_Preussen het volgende:
Vrouw zegt één keer iets en heeft meteen 4 reactie's van de mannen aan de haak, hilaaaaarisch.
Jongen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er gewoonweg geen kleding is die je overgewicht kan verhullen?
Ja, das ook een manier om het te stellen.
Oversized doorschijnende witte linnen broekenquote:
Van mij had ik het verwacht, echter van "jullie" niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, je bent autistisch of je bent het niet hè?
NEEN!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oversized doorschijnende witte linnen broeken
Nee, ik kon alleen nog maar lachen, sorry.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Foute reactie, zeik mij dan terug af.....tegengas geven is niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |