quote:Op maandag 6 juni 2011 23:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
GS, er ligt morgen een paardekop in je bed. Denk ik...
Ik zie dit maar als een verkapte kniegang.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Want dan moet ik je deels gelijk geven, en dat verrek ik
Die waren ook prima in orde. Ze had beduidend meer klasse dan ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niks over haar als persoon, gedrag, opvoeding, fatsoensnormen en ga zo maar door.
Verder volle respect voor haar hoor.
Pff als die komt ga ik echt pittenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:30 schreef Cerbie het volgende:
Laat die odes aan betyar/GS maar niet aan whiskers zien.
Maar goed, dat is als je het bedrijfsleven in wilt.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet denken in "of/of" termen, maar "en/en" amice.
Whiskers is al een hele tijd niet hitsig geweest.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:30 schreef Cerbie het volgende:
Laat die odes aan betyar/GS maar niet aan whiskers zien.
Ze had iets minder honger?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die waren ook prima in orde. Ze had beduidend meer klasse dan ik.
Ja, ik weet dat dat niet zoveel zegt, maargoed
Nou zeg.quote:
Je bent ongetwijfeld gezond geboren, maar daar heb je nu weinig profijt meer van.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoho, je maakt een paar foutjes:
[..]
Dat is het enige verschil.
Doe ff naam en FB-profiel, wat studeerde ze nog een keer?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die waren ook prima in orde. Ze had beduidend meer klasse dan ik.
Ja, ik weet dat dat niet zoveel zegt, maargoed
Natrappen?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie dit maar als een verkapte kniegang.
Ik vrees dat je gelijk hebt, de rest verzint ie er gewoon bij uit hoogmoed.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoho, je maakt een paar foutjes:
[..]
Dat is het enige verschil.
Hm, de meeste mensen in die posities krijgen een leuk netwerkje van le papa, leuk startkapitaaltje van le papa, nooit problemen met financiën door le papa, goeie studie en CV door le papa, en komen in het bedrijfsleven dus ook wel redelijk op de pootjes terecht.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, dat is als je het bedrijfsleven in wilt.
Mijn CV is sowieso al goed naar de tering geholpen dus ik ben bij voorbaat kansloos, maar heb het geluk dat ik in een ondernemersomgeving zit waardoor ik toch ook de één of andere kans heb iets zelf te beginnen.
Affijn, mijn studie afmaken is meer een egoding (plus dat ik geen zin heb mijn basisbeurs terug te moeten betalen) en dan moet ik maar eens zien wat ik ga doen.
Hehequote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt, de rest verzint ie er gewoon bij uit hoogmoed.
Je drijft door. Zou je niet doen. Staat je ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent ongetwijfeld gezond geboren, maar daar heb je nu weinig profijt meer van.
Laten we de aantrekkelijkheid meten aan de partner, dan win ik ook en ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat jij geen IQ hebt dat gelijk is aan het mijne.
Nietquote:
Moet je wel eerst uit de bouwmarkt komen een keer. Zat ik daar zielsalleen bij de Kater, immer wachtend op iets dat niet komen zou.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Natrappen?
... dit komt je duur te staan. Dat wordt 12 biertjes ipv 20. Zo.
Ik heb juist het omgekeerde. Echter, ik ga wel in januari aan de slag in een relevante omgeving, om ook mijn CV enigzins relevant te maken. Maar ik vond het belangrijker een bijbaan te hebben in een omgeving waar ik mijn social skills bij kon slijpen, zeker als je 18 - 20 bent en uit een ongewone leefomgeving komt. Wat dat betreft vond ik het hebben van een niet relevante bijbaan even wat belangrijker dan prompt proberen inhoudelijk aan de slag te gaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, dat is als je het bedrijfsleven in wilt.
Mijn CV is sowieso al goed naar de tering geholpen dus ik ben bij voorbaat kansloos, maar heb het geluk dat ik in een ondernemersomgeving zit waardoor ik toch ook de één of andere kans heb iets zelf te beginnen.
Affijn, mijn studie afmaken is meer een egoding (plus dat ik geen zin heb mijn basisbeurs terug te moeten betalen) en dan moet ik maar eens zien wat ik ga doen.
En die komt voor de val, vroeg of laat, maar daar kom je nog wel achter.quote:
Doh, het valt me tegenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik de helpdesk, krijg ik een Limburger aan de lijn. Dat is eigenlijk nog erger. Alsof je wordt geholpen door Samson en Gert.
Netwerk helpt wel enorm mee, daar heb je gelijk in, zonder contacten had ik ook nooit een half jaar in Luxemburg gezeten.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, de meeste mensen in die posities krijgen een leuk netwerkje van le papa, leuk startkapitaaltje van le papa, nooit problemen met financiën door le papa, goeie studie en CV door le papa, en komen in het bedrijfsleven dus ook wel redelijk op de pootjes terecht.
Kost gewoon 100 keer minder moeite dan de rest, lullig, maar soit.
Ongewone leefomgeving ook enkel ten positieve in deze.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb juist het omgekeerde. Echter, ik ga wel in januari aan de slag in een relevante omgeving, om ook mijn CV enigzins relevant te maken. Maar ik vond het belangrijker een bijbaan te hebben in een omgeving waar ik mijn social skills bij kon slijpen, zeker als je 18 - 20 bent en uit een ongewone leefomgeving komt. Wat dat betreft vond ik het hebben van een niet relevante bijbaan even wat belangrijker dan prompt proberen inhoudelijk aan de slag te gaan.
Zeg, lekkere rekster van me, ik heb je netjes een SMS gestuurd.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je wel eerst uit de bouwmarkt komen een keer. Zat ik daar zielsalleen bij de Kater, immer wachtend op iets dat niet komen zou.
Hedde ge het apparaat al aan en uit proberen te zetten?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik de helpdesk, krijg ik een Limburger aan de lijn. Dat is eigenlijk nog erger. Alsof je wordt geholpen door Samson en Gert.
Och ja, egalitair Nederland.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Netwerk helpt wel enorm mee, daar heb je gelijk in, zonder contacten had ik ook nooit een half jaar in Luxemburg gezeten.
Maar toch maak ik me in toenemende mate zorge over de emancipatie van de arbeidsmarkt, want steeds meer cijferrukkers en CV-hengsten komen ook op de baantjes af die vroeger alleen voor de old-boys openstonden, althans hier in Rotterdam is dat de indruk waar ik mij niet aan kan ontrekken.
Affijn, het kan me ook allemaal niets bommen, het grote bedrijfsleven is toch niets voor mij, mits ik wapens zou kunnen verkopen.
Ik heb 3 jaar van mijn studie verkloot door te vechten tegen een bierkaai, daar kan ik achteraf niets meer aan doen maar het is wel een gat wat je niet meer kan rechtbuigen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb juist het omgekeerde. Echter, ik ga wel in januari aan de slag in een relevante omgeving, om ook mijn CV enigzins relevant te maken. Maar ik vond het belangrijker een bijbaan te hebben in een omgeving waar ik mijn social skills bij kon slijpen, zeker als je 18 - 20 bent en uit een ongewone leefomgeving komt. Wat dat betreft vond ik het hebben van een niet relevante bijbaan even wat belangrijker dan prompt proberen inhoudelijk aan de slag te gaan.
Ik bedoel maar, toen zat ik al lang en breed bij klanten en kwam je de meeting verstoren met je sms!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg, lekkere rekster van me, ik heb je netjes een SMS gestuurd.
Wel 3 uur later maar ik ben het waard. Oh wacht...
Uhu, maar het was wel behoorlijk buiten de samenleving. In die zin ben ik wel wat meer met voeten in de modder gaan staan met een zeer divers aanbod aan collega's, van laag tot hoogopgeleid.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongewone leefomgeving ook enkel ten positieve in deze.
Zo ben ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, toen zat ik al lang en breed bij klanten en kwam je de meeting verstoren met je sms!
Als een natrap, als een natrap!
En terecht, dat is ook niet van deze tijd. Ik heb mijn zes jaar buiten Nederland ook zelf geregeld.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, egalitair Nederland.
Die heb ik al lang m'n rug toegekeerd, dus ik heb er geen angst voor.
Doch, ik kan met iedereen goed door een deur, maar in dagelijkse omgang blijf ik bij m'n eigen sociale kring. Maar kan me voorstellen dat het in positieve werkt, je kunnen aanpassen naar beneden is ook een kunde inderdaad, waardevol ook in day-to-day management.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu, maar het was wel behoorlijk buiten de samenleving. In die zin ben ik wel wat meer met voeten in de modder gaan staan met een zeer divers aanbod aan collega's, van laag tot hoogopgeleid.
Och ik heb het ook allemaal zelf geregeld, maar als geld geen uitgave is dan is het wat makkelijker.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht, dat is ook niet van deze tijd. Ik heb mijn zes jaar buiten Nederland ook zelf geregeld.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, ik kan met iedereen goed door een slaapkamerdeur, maar in dagelijkse omgang blijf ik bij m'n eigen sociale kring. Maar kan me voorstellen dat het in positieve werkt, je kunnen aanpassen naar beneden is ook een kunde inderdaad, waardevol ook in day-to-day management.
Hm reflecterende wellicht in mijn standpunt op dat gebied; heb nooit het bed gedeeld met een Nederlander.quote:
3-voud moet het vooral hebben van ad hominem, dat was je wellicht al opgevallen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm reflecterende wellicht in mijn standpunt op dat gebied; heb nooit het bed gedeeld met een Nederlander.
Gelukkig is de rest van POL niet zo en is het ook wel leuk 3-voud er bij te hebben, als persoonlijke nootquote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
3-voud moet het vooral hebben van ad hominem, dat was je wellicht al opgevallen.
Och, ik ben allang blij dat ik Betyar of GS niet tegen me heb.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
3-voud moet het vooral hebben van ad hominem, dat was je wellicht al opgevallen.
Dat is gewoon over the top, niet vileinquote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik ben allang blij dat ik Betyar of GS niet tegen me heb.
Inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik ben allang blij dat ik Betyar of GS niet tegen me heb.
Je kunt merken dat je elke avond bier drinkt. Dan begin je zeuren en te zaniken als een wijfquote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf wel over, wanneer je Phil Collins excommuniceert uit je muziekvoorkeuren.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad
Jij hebt het alleen met mij aan de stok.
Ach, voegt weinig toe moet ik zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig is de rest van POL niet zo en is het ook wel leuk 3-voud er bij te hebben, als persoonlijke noot
VS is dan ook onze knuffel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad
Jij hebt het alleen met mij aan de stok.
Waar doe ik dat dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt merken dat je elke avond bier drinkt. Dan begin je zeuren en te zaniken als een wijf
Ik voel me wel een sukkeltje, al die onderliggende spanningen van die meet ineens, ik vond 't oprecht leuk, ik zal wel te naïef zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is gewoon over the top, niet vilein
Good night.quote:
Misschien was jij wel eerlijk. En anderen niet oprecht.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voel me wel een sukkeltje, al die onderliggende spanningen van die meet ineens, ik vond 't oprecht leuk, ik zal wel te naïef zijn.
Ik dacht altijd dat alle zeikerds met intellect in POL posten.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben ik niet zo'n zeikerd. Anders zat ik wel meer in KLB
Doe dan crazy about her, die is veel vetter.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef Nautilus. het volgende:
Laten we het over iets anders hebben dan over elkaar Maar eerst: muziek!
Daar heb ik ook weinig van meegekregen hoor, ik vond het ook gewoon leukquote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voel me wel een sukkeltje, al die onderliggende spanningen van die meet ineens, ik vond 't oprecht leuk, ik zal wel te naïef zijn.
Zo is het maar netquote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is gewoon over the top, niet vilein
Ik heb ook het een en ander gemistquote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weer fout,quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent ongetwijfeld gezond geboren, maar daar heb je nu weinig profijt meer van.
Laten we de aantrekkelijkheid meten aan de partner, dan win ik ook en ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat jij geen IQ hebt dat gelijk is aan het mijne.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb ik ook weinig van meegekregen hoor, ik vond het ook gewoon leuk
Op een meet heeft hij geen admin rechtenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Ik had op z'n minst een glas bier in m'n gezicht verwacht van je, maar het ging een stuk gezelliger.
Nee, kreeg enkel "kutrelnicht" diezelfde nacht nog als tag.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Op een meet heeft hij geen admin rechten
Ik heb het overwogen op het moment dat je je vroegere identiteit prijs gaf. Maar ik vond het zonde van je pakquote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Ik had op z'n minst een glas bier in m'n gezicht verwacht van je, maar het ging een stuk gezelliger.
Nou nou, can we call it a day?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
Ik ga naar mijn bedje.
[..]
Weer fout,
Een ongeluk zit in een klein hoekje, jij meent dat je unbreakable bent, geloof me dat ben je niet.
Je gaat er verder vanuit dat jouw smaak de enige smaak is die er is. Mijn vrouwtje is voor mij (en ik moet toch zeggen ook andere) een aantrekkelijke vrouw. Dat kind van jou dat zichzelf aan ander opgeild heeft niks te maken met jouw of mijn aantrekkelijkheid.Weet je zeker dat het geen golddigster is? Of hebben je ouders haar geselecteerd op afkomst? Dat kan natuurlijk ook nog.
Als jij ook nog eens stelt dat mensen onder jouw IQ dom zijn zegt genoeg over jouw eigen IQ. Ik ben inderdaad niet de slimste mens, ik kan wel mee meen ik. Ik hoef mezelf ook niet beter te voelen of te maken dan een ander. Dat is een persoonlijke keuze. Heb ik er spijt van? Geen moment ik doe wat ik leuk vind dat heeft niks met IQ te maken.
Je bent een zelfingenomen over het paard getild mannetje, verander dat dan komt het nog goed met je.
Oeh, VS was in pak?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen op het moment dat je je vroegere identiteit prijs gaf. Maar ik vond het zonde van je pak
Dat zou het inderdaad geweest zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen op het moment dat je je vroegere identiteit prijs gaf. Maar ik vond het zonde van je pak
Remlof's definitie van een pak.quote:
Ik vind Tonight I'm Yours geweldig.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe dan crazy about her, die is veel vetter.
Klef.quote:
Enkel colbert, aangezien ik geen zomerjassen heb.quote:
Vooruit dan, ik schei er mee uit. Als een onbeduidende, domme, boerse, kansarme proleet.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nou, can we call it a day?
Niet alles zo serieus nemen jullie, hup hup we blijven volwassenen.
Jij snapt hem.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owke, dus gewoon normaal gekleed met een jasje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |