Waar doe ik dat dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt merken dat je elke avond bier drinkt. Dan begin je zeuren en te zaniken als een wijf
Ik voel me wel een sukkeltje, al die onderliggende spanningen van die meet ineens, ik vond 't oprecht leuk, ik zal wel te naïef zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is gewoon over the top, niet vilein
Good night.quote:
Misschien was jij wel eerlijk. En anderen niet oprecht.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voel me wel een sukkeltje, al die onderliggende spanningen van die meet ineens, ik vond 't oprecht leuk, ik zal wel te naïef zijn.
Ik dacht altijd dat alle zeikerds met intellect in POL posten.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben ik niet zo'n zeikerd. Anders zat ik wel meer in KLB
Doe dan crazy about her, die is veel vetter.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef Nautilus. het volgende:
Laten we het over iets anders hebben dan over elkaar Maar eerst: muziek!
Daar heb ik ook weinig van meegekregen hoor, ik vond het ook gewoon leukquote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voel me wel een sukkeltje, al die onderliggende spanningen van die meet ineens, ik vond 't oprecht leuk, ik zal wel te naïef zijn.
Zo is het maar netquote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is gewoon over the top, niet vilein
Ik heb ook het een en ander gemistquote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weer fout,quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent ongetwijfeld gezond geboren, maar daar heb je nu weinig profijt meer van.
Laten we de aantrekkelijkheid meten aan de partner, dan win ik ook en ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat jij geen IQ hebt dat gelijk is aan het mijne.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb ik ook weinig van meegekregen hoor, ik vond het ook gewoon leuk
Op een meet heeft hij geen admin rechtenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Ik had op z'n minst een glas bier in m'n gezicht verwacht van je, maar het ging een stuk gezelliger.
Nee, kreeg enkel "kutrelnicht" diezelfde nacht nog als tag.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Op een meet heeft hij geen admin rechten
Ik heb het overwogen op het moment dat je je vroegere identiteit prijs gaf. Maar ik vond het zonde van je pakquote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Ik had op z'n minst een glas bier in m'n gezicht verwacht van je, maar het ging een stuk gezelliger.
Nou nou, can we call it a day?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
Ik ga naar mijn bedje.
[..]
Weer fout,
Een ongeluk zit in een klein hoekje, jij meent dat je unbreakable bent, geloof me dat ben je niet.
Je gaat er verder vanuit dat jouw smaak de enige smaak is die er is. Mijn vrouwtje is voor mij (en ik moet toch zeggen ook andere) een aantrekkelijke vrouw. Dat kind van jou dat zichzelf aan ander opgeild heeft niks te maken met jouw of mijn aantrekkelijkheid.Weet je zeker dat het geen golddigster is? Of hebben je ouders haar geselecteerd op afkomst? Dat kan natuurlijk ook nog.
Als jij ook nog eens stelt dat mensen onder jouw IQ dom zijn zegt genoeg over jouw eigen IQ. Ik ben inderdaad niet de slimste mens, ik kan wel mee meen ik. Ik hoef mezelf ook niet beter te voelen of te maken dan een ander. Dat is een persoonlijke keuze. Heb ik er spijt van? Geen moment ik doe wat ik leuk vind dat heeft niks met IQ te maken.
Je bent een zelfingenomen over het paard getild mannetje, verander dat dan komt het nog goed met je.
Oeh, VS was in pak?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen op het moment dat je je vroegere identiteit prijs gaf. Maar ik vond het zonde van je pak
Dat zou het inderdaad geweest zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen op het moment dat je je vroegere identiteit prijs gaf. Maar ik vond het zonde van je pak
Remlof's definitie van een pak.quote:
Ik vind Tonight I'm Yours geweldig.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe dan crazy about her, die is veel vetter.
Klef.quote:
Enkel colbert, aangezien ik geen zomerjassen heb.quote:
Vooruit dan, ik schei er mee uit. Als een onbeduidende, domme, boerse, kansarme proleet.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nou, can we call it a day?
Niet alles zo serieus nemen jullie, hup hup we blijven volwassenen.
Jij snapt hem.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owke, dus gewoon normaal gekleed met een jasje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |