quote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owke, dus gewoon normaal gekleed met een jasje?
Uitstekend, in huize v_P exact dezelfde situatie, geen zomerjas maar daarvoor uiteraard een jasje.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel colbert, aangezien ik geen zomerjassen heb.
Nee, gewoon als mens in je eigen waarde die ook respect verdient, kom op man.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik schei er mee uit. Als een onbeduidende, domme, boerse, kansarme proleet.
Okequote:
True, true, u heeft stijl meneer.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoewel van dat jasje uiteraard mensen meerdere plakpakken kunnen aanschaffen, maar soit.
Wat is een typisch VVD-outfit?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
Ik was de enige in een VVD outfit
We gaan nu niet serieus worden he, dat is even voorbij.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gewoon als mens in je eigen waarde die ook respect verdient, kom op man.
Beetje karakter tonen he, kop op.
Wat mij betreft is dit het laatste woord, dat is aan u.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
Ik ga naar mijn bedje.
[..]
Weer fout,
Een ongeluk zit in een klein hoekje, jij meent dat je unbreakable bent, geloof me dat ben je niet.
Je gaat er verder vanuit dat jouw smaak de enige smaak is die er is. Mijn vrouwtje is voor mij (en ik moet toch zeggen ook andere) een aantrekkelijke vrouw. Dat kind van jou dat zichzelf aan ander opgeild heeft niks te maken met jouw of mijn aantrekkelijkheid.Weet je zeker dat het geen golddigster is? Of hebben je ouders haar geselecteerd op afkomst? Dat kan natuurlijk ook nog.
Als jij ook nog eens stelt dat mensen onder jouw IQ dom zijn zegt genoeg over jouw eigen IQ. Ik ben inderdaad niet de slimste mens, ik kan wel mee meen ik. Ik hoef mezelf ook niet beter te voelen of te maken dan een ander. Dat is een persoonlijke keuze. Heb ik er spijt van? Geen moment ik doe wat ik leuk vind dat heeft niks met IQ te maken.
Je bent een zelfingenomen over het paard getild mannetje, verander dat dan komt het nog goed met je.
Nee oke, wil er gewoon zeker van zijn, hou niet zo van bad blood.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef betyar het volgende:
[..]
We gaan nu niet serieus worden he, dat is even voorbij.
En een monocle. Vraag maar aan VS.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is een typisch VVD-outfit?
Toch niet zo'n ribjasje met leren ellebogen en een rode of oranje broek?
Hah, ik weet nog dat m'n eerste woorden waren dat je je outfit in de fik moest zetten.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeleken bij mijn outfit was het een pak
Dat is best een grappige eigenschap.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee oke, wil er gewoon zeker van zijn, hou niet zo van bad blood.
Trusten.quote:
quote:
Dit kan ik beamen, en uiteraard geruitte bruine sokken op cognacgekleurde italiaanse instappers.quote:
Staat daar nu werkelijk "kut"?quote:
Heb ik een broek van geloof ik. Weet niet meer.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef Nautilus. het volgende:
Ik loop normaal gesproken volledig in Scotch&Soda. De combinatie jasje-spijkerbroek vind ik afschuwelijk.
Welnee, zwarte jeans of witte jeans zijn goed te doen met jasje.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef Nautilus. het volgende:
Ik loop normaal gesproken volledig in Scotch&Soda. De combinatie jasje-spijkerbroek vind ik afschuwelijk.
Of je kijkt het evenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Staat daar nu werkelijk "kut"?
De sexuele moraal was in de jaren 70 toch een stuk vrijer dan tegenwoordig...
Stelletje wijven hier.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, zwarte jeans of witte jeans zijn goed te doen met jasje.
Gewoon spijker niet nee, dat ben ik met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |