Heel simpel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik wel. Chino's zijn mooi bij de gratie van afwisseling.
Ze hebben een imago hoog te houden hè.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Staal het volgende:
Wat een merkgeile mannetjes zitten hier toch eigenlijk.
Uiteraard, ik wil er niet bij lopen als een jaren '90 Action shopper.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Staal het volgende:
Ja duidelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ze hebben een imago hoog te houden hè.
Echte stijlvolle mensen kleden zich met kleding die zo duur is dat het weer geen merk nodig heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, ik wil er niet bij lopen als een jaren '90 Action shopper.
Maar wel als een vadsige salesman?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
Indiana Jones aangezet (morgen vrij). Geweldige scene:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Dat is voor paupers die voor 5 euro een ton kleding meesjouwen uit Turkije op hun flutvakantie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:09 schreef dotCommunism het volgende:
Snap echt niet dat sommige mensen er als een wandelend reclamebord bij willen lopen door een shirt aan te doen met een gigantisch D&G logo erop ofzo.
Ik welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook daar kan je geen Che Guevara shirts halen me dunkt.quote:
Time, Time, 18 and life in Chino.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel simpel.
Hemden: blauw gestreept
Broeken: chino's.
Schoenen: zwarte broques
Iets anders heb ik niet, mijn kleding is compleet uniform.
Niks op je outfit aan te merken, maar:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm mijn normale outfit voor de dag:
- Italiaanse schoenen.
- Pantalon met combinatie-colbert of pak.
- Immer stropdas.
- Getailleerde maatoverhemden.
- Gouden armband, gouden ring en gouden dasspeld en soms gouden horloge.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]Ik draag momenteel een hempie en een driekwart soldatenbroek (jaja PreussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Mode is voor mietjes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Yup yup, ik hou graag de jaren '20/'30 stijl in ere.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niks op je outfit aan te merken, maar:
Dasspeld, dat komt per definitie uit van foute jaren 90 vertegenwoordigers met een Golf 3 CL. De enige mensen die ik met een dasspeld zie rondlopen zijn oost-europeanen die qua mode nog 15 jaar terug zitten.
[..]Je klinkt als een Tony.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
[..]Stropdas, heel goed. Wordt soms een beetje moe van al die lui die hun overhemd zo nodig tot hun navel open moeten knopen, en dan wel gewoon een pak aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Tony?quote:
In mijn ogen ben je vanaf nu een Poolse stofzuigervertegenwoordiger.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yup yup, ik hou graag de jaren '20/'30 stijl in ere.
's Winters heb ik ook gewoon een lange overcoat, het enige dat nog mist is een hoed, maar ik vind mezelf te jong voor dergelijke onzin.
Inderdaad, net zoals G-STARquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is voor paupers die voor 5 euro een ton kleding meesjouwen uit Turkije op hun flutvakantie.
Of een overgewaardeerde veterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef waht het volgende:
[..]
Stropdas, heel goed. Wordt soms een beetje moe van al die lui die hun overhemd zo nodig tot hun navel open moeten knopen, en dan wel gewoon een pak aan.
Inderdaad, ik draag nooit overhemden zonder stropdas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef waht het volgende:
[..]
Stropdas, heel goed. Wordt soms een beetje moe van al die lui die hun overhemd zo nodig tot hun navel open moeten knopen, en dan wel gewoon een pak aan.
Nooit?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, ik draag nooit overhemden zonder stropdas.
Ook niet op hete dagen zonder colbert. Altijd(!) stropdas.
Ik krijg er zo'n Tony-beeld bij. Sorry.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je vanaf nu een Poolse stofzuigervertegenwoordiger.
Ik zit in een dilemma over uw persoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee. Ga zo nog ff een oude tatort opzetten met Schimanski om de dag af te sluiten. Late dienst morgen dus dat moet nog wel lukken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
Indiana Jones aangezet (morgen vrij). Geweldige scene:
Wat is Tony?quote:
Nee nooit.quote:
Stropdassen probeer ik juist zoveel mogelijk te mijden.quote:
Als ik maar lol heb.quote:
En dan vragen vrouwen zich nog af waarom ik homo ben.quote:
Jij zit nu achter je computer met een stropdassie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee nooit.
Of het moet casual zijn in vrije tijd, maar normaal gesproken doe ik de stropdas om als ik naar m'n werk ga, en gaat ie pas af als ik in bed stap.
Ik vraag me iig niet af waarom je nog single bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dan vragen vrouwen zich nog af waarom ik homo ben.
Nu niet, ben niet naar m'n werk geweest vandaag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij zit nu achter je computer met een stropdassie?
Vertel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vraag me iig niet af waarom je nog single bent.
Ik lees stiekum ook wel eens meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Staal het volgende:
En zo hoort het ook. Een representatief uiterlijk noemen we dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo'n Joost Zwagerman-look? Dat vind ik zo armoedig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens. Tenzij over een t-shirt en met een spijkerbroek eronder. Dan kan het nog net, soms.
Hihi aap op een fiets.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lees stiekum ook wel eens mee![]()
tis verschrikkelijk hier![]()
[ link | afbeelding ]
Goed, ieder zn ding natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu niet, ben niet naar m'n werk geweest vandaag.
Normaal gesproken wel dan inderdaad.
Hm maar ik heb totaal geen last van een das, dus het is voor mij net zo relaxed als een hoody aantrekken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, ieder zn ding natuurlijkIn de huiselijke omgeving gaat bij mij altijd de meeste relaxte kledij aan.
Maar je das zit wel in een dubbele Windsor hoop ik.......of begin jij ook al weer met die lelijke platte knopen, wat schijnbaar weer modern aan het worden is?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu niet, ben niet naar m'n werk geweest vandaag.
Normaal gesproken wel dan inderdaad.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lees stiekum ook wel eens mee![]()
tis verschrikkelijk hier![]()
[ link | afbeelding ]
Nee, dubbele windsor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je das zit wel in een dubbele Windsor hoop ik.......of begin jij ook al weer met die lelijke platte knopen, wat schijnbaar weer modern aan het worden is?
ja... ze zijn best schattig om zo af en toe te volgenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef Staal het volgende:
[..].
Tis aapies kijken af en toe. Maar wel aandoenlijk soms.
Ja oke, dan is het ook anders natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm maar ik heb totaal geen last van een das, dus het is voor mij net zo relaxed als een hoody aantrekken.
Jij hebt het weer es door. Zeker in combinatie ook met deze tekst van VS:quote:
quote:Hm mijn normale outfit voor de dag:
- Italiaanse schoenen.
- Pantalon met combinatie-colbert of pak.
- Immer stropdas.
- Getailleerde maatoverhemden.
- Gouden armband, gouden ring en gouden dasspeld en soms gouden horloge.
- Ray-Ban zonnebril.
Eens. Maar iig zonder stropdas .quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens. Tenzij over een t-shirt en met een spijkerbroek eronder. Dan kan het nog net, soms.
Het zijn stuk voor stuk wel lieve jongens ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja... ze zijn best schattig om zo af en toe te volgen
Ja vrije tijd is gewoon:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij hebt het weer es door. Zeker in combinatie ook met deze tekst van VS:
[..]
Jij bent een Ton Elias?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:22 schreef von_Preussen het volgende:
Getailleerde overhemden ben ik trouwens veel te dik voor, dan zie je mijn vetringen echt veel te duidelijk.
Ik las dubbele windsnor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dubbele windsor.
Beetje a la Rutte.
Jij projecteerde je eigen onvolkomenheid op mij he, hork.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:22 schreef von_Preussen het volgende:
Getailleerde overhemden ben ik trouwens veel te dik voor, dan zie je mijn vetringen echt veel te duidelijk.
Lul niet over zaken waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eens. Maar iig zonder stropdag.
Ik zou nog eerder een Teletubbiepak aantrekken
Ik snap echt niet dat mensen daarin voor gek willen rondlopen. Het is puur om interessant te doen in het bedrijfsleven
Nee, ik prik gewoon makkelijk door excuusjes van anderen heen omdat ik zelf kan navoltrekken hoe de klepel erbij hangt, namelijk half voor de klok.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij projecteerde je eigen onvolkomenheid op mij he, hork.
Ik heb ook een pak voor het geval dat, gewoon mooi en deftigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lul niet over zaken waar je geen verstand van hebt.
Bij familiefeesten liepen de heren bij ons ook louter in pak, gewoon omdat het netjes staat en een teken van beschaafdheid is.
Hm geen last van, wel last van gehad in het verleden, maar sinds ik ben afgevallen heb ik een hekel aan wijde kleding gekregen. Ik kan mensen in van die Amerikaanse overhemden/pakken ook niet uitstaan, verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:22 schreef von_Preussen het volgende:
Ton in zn betere dagen. Op sommige foto's ziet hij eruit als een walrus met overgewicht.quote:
Dus jij gaat in je afgetrapte Overzeas-broek, flubberige WE-men longsleveje en seksloze geox-schoenen naar een sollicitatie toe?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eens. Maar iig zonder stropdas .
Ik zou nog eerder een Teletubbiepak aantrekken
Ik snap echt niet dat mensen daarin voor gek willen rondlopen. Het is puur om interessant te doen in het bedrijfsleven
GEOX-schoenenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus jij gaat in je afgetrapte Overzeas-broek, flubberige WE-men longsleveje en seksloze geox-schoenen naar een sollicitatie toe?
Dan is het eens tijd dat iemand hem terug de zee in rolt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ton in zn betere dagen. Op sommige foto's ziet hij eruit als een walrus met overgewicht.
Ik heb geen klepel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik prik gewoon makkelijk door excuusjes van anderen heen omdat ik zelf kan navoltrekken hoe de klepel erbij hangt, namelijk half voor de klok.
Opvoeding en afkomst komen weer om de hoek kijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus jij gaat in je afgetrapte Overzeas-broek, flubberige WE-men longsleveje en seksloze geox-schoenen naar een sollicitatie toe?
15 jarigequote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook een pak voor het geval dat, gewoon mooi en deftig
Dat verklaart natuurlijk alles!quote:
Zou wel een hoop verklaren, eerlijk is eerlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uhu, voor feestjes e.d. zoals het kerstgala bij ons op schoolquote:
Begrafenissen, gala's, bal, feesten, familiegelegenheden, VIP evenementen.quote:
Ik ben een wijf, wat is jouw excuus?quote:
Hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Staal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben een wijf, wat is jouw excuus?
Inderdaad, het is overigens een neutrale vraagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou wel een hoop verklaren, eerlijk is eerlijk.
Ik heb ook wayfarers naast m'n aviators! How dare you sir!quote:
Op die leeftijd kon ik de pakken van m'n vader nog aan. Mooie tijd.quote:
Toen ik 15 was droeg ik altijd zo'n propellor-petje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhu, voor feestjes e.d. zoals het kerstgala bij ons op school
Dat kan, als je geen zin hebt om te werken. Bij voorbaat val je af tenzij je bij de Aktion solliciteert dan kan het.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als 15-jarige liep ik ook al gewoon in driedelig pak rond, dan viel ik tenminste niet uit de toon binnen de familie.quote:
Het spijt me, het is natuurlijk ook de rest wat het hipster-imago compleet maakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ook wayfarers naast m'n aviators! How dare you sir!
over mijn lijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Begrafenissen, gala's, bal, feesten, familiegelegenheden, VIP evenementen.
Op je begrafenis zal ik een pak dragen dan.quote:
Goddank niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het spijt me, het is natuurlijk ook de rest wat het hipster-imago compleet maakt.
Ik ga er van uit dat jij niet aan de rest voldoet
Je familie runt een uitvaartcentrum?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als 15-jarige liep ik ook al gewoon in driedelig pak rond, dan viel ik tenminste niet uit de toon binnen de familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |