Kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
Indiana Jones aangezet (morgen vrij). Geweldige scene:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Dat is voor paupers die voor 5 euro een ton kleding meesjouwen uit Turkije op hun flutvakantie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:09 schreef dotCommunism het volgende:
Snap echt niet dat sommige mensen er als een wandelend reclamebord bij willen lopen door een shirt aan te doen met een gigantisch D&G logo erop ofzo.
Ik welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, ik wil er niet bij lopen als een jaren '90 Action shopper.
Ook daar kan je geen Che Guevara shirts halen me dunkt.quote:
Time, Time, 18 and life in Chino.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel simpel.
Hemden: blauw gestreept
Broeken: chino's.
Schoenen: zwarte broques
Iets anders heb ik niet, mijn kleding is compleet uniform.
Niks op je outfit aan te merken, maar:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm mijn normale outfit voor de dag:
- Italiaanse schoenen.
- Pantalon met combinatie-colbert of pak.
- Immer stropdas.
- Getailleerde maatoverhemden.
- Gouden armband, gouden ring en gouden dasspeld en soms gouden horloge.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]Ik draag momenteel een hempie en een driekwart soldatenbroek (jaja PreussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Mode is voor mietjes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Yup yup, ik hou graag de jaren '20/'30 stijl in ere.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niks op je outfit aan te merken, maar:
Dasspeld, dat komt per definitie uit van foute jaren 90 vertegenwoordigers met een Golf 3 CL. De enige mensen die ik met een dasspeld zie rondlopen zijn oost-europeanen die qua mode nog 15 jaar terug zitten.
[..]Je klinkt als een Tony.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
[..]Stropdas, heel goed. Wordt soms een beetje moe van al die lui die hun overhemd zo nodig tot hun navel open moeten knopen, en dan wel gewoon een pak aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Tony?quote:
In mijn ogen ben je vanaf nu een Poolse stofzuigervertegenwoordiger.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yup yup, ik hou graag de jaren '20/'30 stijl in ere.
's Winters heb ik ook gewoon een lange overcoat, het enige dat nog mist is een hoed, maar ik vind mezelf te jong voor dergelijke onzin.
Inderdaad, net zoals G-STARquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is voor paupers die voor 5 euro een ton kleding meesjouwen uit Turkije op hun flutvakantie.
Of een overgewaardeerde veterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef waht het volgende:
[..]
Stropdas, heel goed. Wordt soms een beetje moe van al die lui die hun overhemd zo nodig tot hun navel open moeten knopen, en dan wel gewoon een pak aan.
Inderdaad, ik draag nooit overhemden zonder stropdas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef waht het volgende:
[..]
Stropdas, heel goed. Wordt soms een beetje moe van al die lui die hun overhemd zo nodig tot hun navel open moeten knopen, en dan wel gewoon een pak aan.
Nooit?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, ik draag nooit overhemden zonder stropdas.
Ook niet op hete dagen zonder colbert. Altijd(!) stropdas.
Ik krijg er zo'n Tony-beeld bij. Sorry.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je vanaf nu een Poolse stofzuigervertegenwoordiger.
Ik zit in een dilemma over uw persoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, ik draag nooit overhemden zonder stropdas.
Ook niet op hete dagen zonder colbert. Altijd(!) stropdas.
Je brengt me op een idee. Ga zo nog ff een oude tatort opzetten met Schimanski om de dag af te sluiten. Late dienst morgen dus dat moet nog wel lukken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
Indiana Jones aangezet (morgen vrij). Geweldige scene:
Wat is Tony?quote:
Nee nooit.quote:
Stropdassen probeer ik juist zoveel mogelijk te mijden.quote:
Als ik maar lol heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |