Of een overgewaardeerde veterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef waht het volgende:
[..]
Stropdas, heel goed. Wordt soms een beetje moe van al die lui die hun overhemd zo nodig tot hun navel open moeten knopen, en dan wel gewoon een pak aan.
Inderdaad, ik draag nooit overhemden zonder stropdas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef waht het volgende:
[..]
Stropdas, heel goed. Wordt soms een beetje moe van al die lui die hun overhemd zo nodig tot hun navel open moeten knopen, en dan wel gewoon een pak aan.
Nooit?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, ik draag nooit overhemden zonder stropdas.
Ook niet op hete dagen zonder colbert. Altijd(!) stropdas.
Ik krijg er zo'n Tony-beeld bij. Sorry.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je vanaf nu een Poolse stofzuigervertegenwoordiger.
Ik zit in een dilemma over uw persoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee. Ga zo nog ff een oude tatort opzetten met Schimanski om de dag af te sluiten. Late dienst morgen dus dat moet nog wel lukken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
Indiana Jones aangezet (morgen vrij). Geweldige scene:
Wat is Tony?quote:
Nee nooit.quote:
Stropdassen probeer ik juist zoveel mogelijk te mijden.quote:
Als ik maar lol heb.quote:
En dan vragen vrouwen zich nog af waarom ik homo ben.quote:
Jij zit nu achter je computer met een stropdassie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee nooit.
Of het moet casual zijn in vrije tijd, maar normaal gesproken doe ik de stropdas om als ik naar m'n werk ga, en gaat ie pas af als ik in bed stap.
Ik vraag me iig niet af waarom je nog single bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dan vragen vrouwen zich nog af waarom ik homo ben.
Nu niet, ben niet naar m'n werk geweest vandaag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij zit nu achter je computer met een stropdassie?
Vertel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vraag me iig niet af waarom je nog single bent.
Ik lees stiekum ook wel eens meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Staal het volgende:
Wat een merkgeile mannetjes zitten hier toch eigenlijk.
En zo hoort het ook. Een representatief uiterlijk noemen we dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo'n Joost Zwagerman-look? Dat vind ik zo armoedig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens. Tenzij over een t-shirt en met een spijkerbroek eronder. Dan kan het nog net, soms.
Hihi aap op een fiets.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lees stiekum ook wel eens mee![]()
tis verschrikkelijk hier![]()
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |