Goed, ieder zn ding natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu niet, ben niet naar m'n werk geweest vandaag.
Normaal gesproken wel dan inderdaad.
Hm maar ik heb totaal geen last van een das, dus het is voor mij net zo relaxed als een hoody aantrekken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, ieder zn ding natuurlijkIn de huiselijke omgeving gaat bij mij altijd de meeste relaxte kledij aan.
Maar je das zit wel in een dubbele Windsor hoop ik.......of begin jij ook al weer met die lelijke platte knopen, wat schijnbaar weer modern aan het worden is?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu niet, ben niet naar m'n werk geweest vandaag.
Normaal gesproken wel dan inderdaad.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lees stiekum ook wel eens mee![]()
tis verschrikkelijk hier![]()
[ link | afbeelding ]
Nee, dubbele windsor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je das zit wel in een dubbele Windsor hoop ik.......of begin jij ook al weer met die lelijke platte knopen, wat schijnbaar weer modern aan het worden is?
ja... ze zijn best schattig om zo af en toe te volgenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef Staal het volgende:
[..].
Tis aapies kijken af en toe. Maar wel aandoenlijk soms.
Ja oke, dan is het ook anders natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm maar ik heb totaal geen last van een das, dus het is voor mij net zo relaxed als een hoody aantrekken.
Jij hebt het weer es door. Zeker in combinatie ook met deze tekst van VS:quote:
quote:Hm mijn normale outfit voor de dag:
- Italiaanse schoenen.
- Pantalon met combinatie-colbert of pak.
- Immer stropdas.
- Getailleerde maatoverhemden.
- Gouden armband, gouden ring en gouden dasspeld en soms gouden horloge.
- Ray-Ban zonnebril.
Eens. Maar iig zonder stropdas .quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens. Tenzij over een t-shirt en met een spijkerbroek eronder. Dan kan het nog net, soms.
Het zijn stuk voor stuk wel lieve jongens ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja... ze zijn best schattig om zo af en toe te volgen
Ja vrije tijd is gewoon:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij hebt het weer es door. Zeker in combinatie ook met deze tekst van VS:
[..]
Jij bent een Ton Elias?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:22 schreef von_Preussen het volgende:
Getailleerde overhemden ben ik trouwens veel te dik voor, dan zie je mijn vetringen echt veel te duidelijk.
Ik las dubbele windsnor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dubbele windsor.
Beetje a la Rutte.
Jij projecteerde je eigen onvolkomenheid op mij he, hork.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:22 schreef von_Preussen het volgende:
Getailleerde overhemden ben ik trouwens veel te dik voor, dan zie je mijn vetringen echt veel te duidelijk.
Lul niet over zaken waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eens. Maar iig zonder stropdag.
Ik zou nog eerder een Teletubbiepak aantrekken
Ik snap echt niet dat mensen daarin voor gek willen rondlopen. Het is puur om interessant te doen in het bedrijfsleven
Nee, ik prik gewoon makkelijk door excuusjes van anderen heen omdat ik zelf kan navoltrekken hoe de klepel erbij hangt, namelijk half voor de klok.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij projecteerde je eigen onvolkomenheid op mij he, hork.
Ik heb ook een pak voor het geval dat, gewoon mooi en deftigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lul niet over zaken waar je geen verstand van hebt.
Bij familiefeesten liepen de heren bij ons ook louter in pak, gewoon omdat het netjes staat en een teken van beschaafdheid is.
Hm geen last van, wel last van gehad in het verleden, maar sinds ik ben afgevallen heb ik een hekel aan wijde kleding gekregen. Ik kan mensen in van die Amerikaanse overhemden/pakken ook niet uitstaan, verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:22 schreef von_Preussen het volgende:
Ton in zn betere dagen. Op sommige foto's ziet hij eruit als een walrus met overgewicht.quote:
Dus jij gaat in je afgetrapte Overzeas-broek, flubberige WE-men longsleveje en seksloze geox-schoenen naar een sollicitatie toe?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eens. Maar iig zonder stropdas .
Ik zou nog eerder een Teletubbiepak aantrekken
Ik snap echt niet dat mensen daarin voor gek willen rondlopen. Het is puur om interessant te doen in het bedrijfsleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |