GEOX-schoenenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus jij gaat in je afgetrapte Overzeas-broek, flubberige WE-men longsleveje en seksloze geox-schoenen naar een sollicitatie toe?
Dan is het eens tijd dat iemand hem terug de zee in rolt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ton in zn betere dagen. Op sommige foto's ziet hij eruit als een walrus met overgewicht.
Ik heb geen klepel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik prik gewoon makkelijk door excuusjes van anderen heen omdat ik zelf kan navoltrekken hoe de klepel erbij hangt, namelijk half voor de klok.
Opvoeding en afkomst komen weer om de hoek kijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus jij gaat in je afgetrapte Overzeas-broek, flubberige WE-men longsleveje en seksloze geox-schoenen naar een sollicitatie toe?
15 jarigequote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook een pak voor het geval dat, gewoon mooi en deftig
Dat verklaart natuurlijk alles!quote:
Zou wel een hoop verklaren, eerlijk is eerlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uhu, voor feestjes e.d. zoals het kerstgala bij ons op schoolquote:
Begrafenissen, gala's, bal, feesten, familiegelegenheden, VIP evenementen.quote:
Ik ben een wijf, wat is jouw excuus?quote:
Hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Staal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben een wijf, wat is jouw excuus?
Inderdaad, het is overigens een neutrale vraagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou wel een hoop verklaren, eerlijk is eerlijk.
Ik heb ook wayfarers naast m'n aviators! How dare you sir!quote:
Op die leeftijd kon ik de pakken van m'n vader nog aan. Mooie tijd.quote:
Toen ik 15 was droeg ik altijd zo'n propellor-petje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhu, voor feestjes e.d. zoals het kerstgala bij ons op school
Dat kan, als je geen zin hebt om te werken. Bij voorbaat val je af tenzij je bij de Aktion solliciteert dan kan het.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als 15-jarige liep ik ook al gewoon in driedelig pak rond, dan viel ik tenminste niet uit de toon binnen de familie.quote:
Het spijt me, het is natuurlijk ook de rest wat het hipster-imago compleet maakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ook wayfarers naast m'n aviators! How dare you sir!
over mijn lijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Begrafenissen, gala's, bal, feesten, familiegelegenheden, VIP evenementen.
Op je begrafenis zal ik een pak dragen dan.quote:
Goddank niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het spijt me, het is natuurlijk ook de rest wat het hipster-imago compleet maakt.
Ik ga er van uit dat jij niet aan de rest voldoet
Je familie runt een uitvaartcentrum?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als 15-jarige liep ik ook al gewoon in driedelig pak rond, dan viel ik tenminste niet uit de toon binnen de familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |