SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Idd, zonder gekheid.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof veel psychologen een soort van checklistje hebben met wat vragen om af te vinken en dat er dan al vrij snel als diagnose 'autisme' uit komt.
Zij dus nietquote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een midweekje Praag, maar de vrouwen waren daar juist heel iel en eerder cup B/C?
lastig onderwerpquote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar dat autisme vandaan komt, het lijkt wel of iedereen autistisch is.
Kan best zijn dat het bij je geconstateerd is, maar ik ben bang dat dit soort dingen nogal makkelijk op iemands hoofd geplakt wordt.
Nee joh gewoon laten zoquote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
jezus, ik kom ook ff wat zeggengooi hem meteen dicht
TT zuigt sorry maar ik zat helemaal niet in het verhaal verder en zo
Geeft niet, onze TT waren ook in een vlaag bedachtquote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
jezus, ik kom ook ff wat zeggengooi hem meteen dicht
TT zuigt sorry maar ik zat helemaal niet in het verhaal verder en zo
Dat doe sommige huisartsen ook met iemand die depressieve klachten heeft. Compleet fout natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Idd, zonder gekheid.
Het aantal autisten is de laatste generatie(s) enorm gestegen.
Waar ik me zorgen om maak ik dat ze je dan ook zomaar medicijnen voorschrijven.
Kenmerk van autisme is wel dat zij moeilijk hebben met ruim omschreven begrippen en spreekwoorden. Dat zie ik dan ook wel terug bij vooral tijnbrein. Dyna18 heeft dan andere dingen weer denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar dat autisme vandaan komt, het lijkt wel of iedereen autistisch is.
Kan best zijn dat het bij je geconstateerd is, maar ik ben bang dat dit soort dingen nogal makkelijk op iemands hoofd geplakt wordt.
Ja, zou kunnen, maar contact met mensen is iets anders dan je aan een recept houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
Maar iemand met een autistische stoornis kan dat toch redelijk goed geleerd worden?
Het gaat niet van nature maar je kunt het er best 'inrammen' (dat bedoel ik niet onaardig maar ik kwam zo snel niet op een ander woord)
Iemand (met autisme o.a.) die bijv. totaal in de war raakt van dingen na elkaar moeten doen en daarom niet kan koken omdat hij telkens vergeet de aardappels van het vuur te halen omdat het boontjes staat te doppen kan dat ook geleerd worden zo ver ik weet
In nederland heeft dat ook te maken met het Persoons Gebonden Budgetquote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Idd, zonder gekheid.
Het aantal autisten is de laatste generatie(s) enorm gestegen.
Waar ik me zorgen om maak ik dat ze je dan ook zomaar medicijnen voorschrijven.
Moeten ze maar even een brainscan maken, dan weet je het verder zeker.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
ASS(autisme spectrum stoornis) is met zo'n scan aan te tonenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moeten ze maar even een brainscan maken, dan weet je het verder zeker.
Dat valt toch te zien in het brein of ben ik in de war met iets anders?
Bij mij hebben ze dus Asperger vastgesteld, weer een andere richting die ook onder Autisme valt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kenmerk van autisme is wel dat zij moeilijk hebben met ruim omschreven begrippen en spreekwoorden. Dat zie ik dan ook wel terug bij vooral tijnbrein. Dyna18 heeft dan andere dingen weer denk ik.
PDD-NOS is dan ook geen autisme, maar aan autisme verwante stoornissen, waarbij sommige autistische kenmerken ontbreken en andere weer aanwezig zijn..
Natuurlijk maar bepaalde dingen zijn prima te oefenen en zo. Mensen zijn over het algemeen een stuk voorspelbaarder dan ze zelf denken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen, maar contact met mensen is iets anders dan je aan een recept houden.
Ik heb een Asperger jongen in mn kennissenkring en hem lukt het wel meiden te versieren. Maar ook niet altijd, en snel intiem worden is voor hem ook moeilijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze dus Asperger vastgesteld, weer een andere richting die ook onder Autisme valt.
Mensen die zwaar Asperger hebben, hebben veel moeite met non-verbale communicatie, lichaamstaal, het aanvoelen van anderen en het inleven in de ander.
Gelukkig heb ik niet een hele zware variant.
Hoe is het hem gelukt om dat aan te leren?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb een Asperger jongen in mn kennissenkring en hem lukt het wel meiden te versieren. Maar ook niet altijd, en snel intiem worden is voor hem ook moeilijk.
Maar dan kom je weer op dat verhaal van het stappenplan uit het vorige deel. Je kan zo iemand prima een lijst met heel erg strak afgebakende stappen geven en het gaat perfect. Ik ben ook iemand die liever dingen heel erg concreet en logisch wil aanpakken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
Maar iemand met een autistische stoornis kan dat toch redelijk goed geleerd worden?
Het gaat niet van nature maar je kunt het er best 'inrammen' (dat bedoel ik niet onaardig maar ik kwam zo snel niet op een ander woord)
Iemand (met autisme o.a.) die bijv. totaal in de war raakt van dingen na elkaar moeten doen en daarom niet kan koken omdat hij telkens vergeet de aardappels van het vuur te halen omdat het boontjes staat te doppen kan dat ook geleerd worden zo ver ik weet
Vrouwen zijn vele malen ingewikkelder en moeilijker. Vooral omdat vrouwen volgens mij vaak meer gevoelsmatig en op intuïtie enzo handelen, terwijl mannen al snel heel erg simpel en logisch denken.quote:
Creatief zijn is ook niet echt mijn ding. Ik haatte vakken/dingen op de middelbare school waarbij je moest improviseren of fantaseren. Ik doe soms wel creatieve dingen; ik schrijf lyrics en doe af en toe grafisch ontwerp. Ik doe die dingen echter vrijwel volledig door regels (en dan vooral "standaarden") te volgen en door elementen te kopiëren. Compleet vanuit niets creatief zijn is iets wat voor mij echt onmogelijk is. Feitelijk doe ik gewoon heel goed elementen na en probeer dan te combineren.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef Godshand het volgende:
Op zich is het niet heel lastig. Beetje creatief zijn (ben ik ook niet altijd). En tsja, creativiteit is ook al niet wiskundig
Maarreh, ook moeite vrienden te maken en met mannen te babbelen? Op zich is het niet veel verschillend dan dat, je moet alleen weten welke gespreksonderwerpen je moet mijden...
Tuurlijk mij lukt het ook om in contact te komen met mensen. Alleen het blijft wel moeilijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb een Asperger jongen in mn kennissenkring en hem lukt het wel meiden te versieren. Maar ook niet altijd, en snel intiem worden is voor hem ook moeilijk.
Geloof via een cursus van het GGZ instituut waar hij onder behandeling was.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe is het hem gelukt om dat aan te leren?
Tuurlijk wel, wat is dat nu voor onzin. Je kan echt wel iemand zo coachen dat hij/zij in contact kan komen met andere.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dan kom je weer op dat verhaal van het stappenplan uit het vorige deel. Je kan zo iemand prima een lijst met heel erg strak afgebakende stappen geven en het gaat perfect. Ik ben ook iemand die liever dingen heel erg concreet en logisch wil aanpakken.
Er is geen stappenplan om een meisje te versieren en succesvol een relatie te hebben; je kan wel een stappenplan maken om te koken. Meisjes gedragen zicht TE ingewikkeld om in een stappenplan te vatten.
Daarom gaat je voorbeeld voor versieren niet op
Dat geldt voor bijna iedereenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geloof via een cursus van het GGZ instituut waar hij onder behandeling was.
En ook duizend keer op zn bek gaan.
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk maar bepaalde dingen zijn prima te oefenen en zo. Mensen zijn over het algemeen een stuk voorspelbaarder dan ze zelf denken.
dingen als smalltalk en mensen aan kijken is trainbaar
Maar toch geef je Straw gelijk.quote:
Ik snap wat je bedoeld maar de basis van versieren is natuurlijk sociaal contact. Als dat al niet goed wil lukken is versieren natuurlijk als willen rennen zonder dat je goed kunt lopen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dan kom je weer op dat verhaal van het stappenplan uit het vorige deel. Je kan zo iemand prima een lijst met heel erg strak afgebakende stappen geven en het gaat perfect. Ik ben ook iemand die liever dingen heel erg concreet en logisch wil aanpakken.
Er is geen stappenplan om een meisje te versieren en succesvol een relatie te hebben; je kan wel een stappenplan maken om te koken. Meisjes gedragen zicht TE ingewikkeld om in een stappenplan te vatten.
Daarom gaat je voorbeeld voor versieren niet op
Misschien het verschil tussen gesloten vragen stellen of open vragen stellen die over haar interesses gaan. Als het alleen maar vragen zijn waar zij ja of nee op antwoord, loopt het gesprek niet lekker.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:19 schreef benzin het volgende:
Laatst zat ik toevallig in een situatie waarin ik wel een soort van sprak tegen een meisje waar ik al even naast zat. Dat bleef bij hele korte simpele vraagjes over algemene dingen, maar viel vrij snel dood. Vervolgens ging een andere jongen naast haar zitten terwijl ik even weg was en ik kom terug en ik zie die twee enthousiast in gesprek met elkaar. Ik begrijp er gewoon echt niets van
Dat iedereen wel op z'n bek gaat betekent niet dat iedereen daar even goed tegen kan en er hetzelfde mee omgaat. Het kan best dat je opgebouwde zelfvertrouwen dan langzaam weer afbrokkelt, als je daar al issues mee had/hebt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar toch geef je Straw gelijk.
Dus ik kan aannemen dat je bang bent om op je bek te gaan?
Ow cool, bestaan daar echt cursussen voor?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geloof via een cursus van het GGZ instituut waar hij onder behandeling was.
En ook duizend keer op zn bek gaan.
Ja, maar zoals jij of iemand anders zei. Af worden gewezen door een collega is toch net iets anders dan door een vreemde in de kroeg of online.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar toch geef je Straw gelijk.
Dus ik kan aannemen dat je bang bent om op je bek te gaan?
Samen gaan?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow cool, bestaan daar echt cursussen voor?
* dyna18 wil zich inschrijven.
Klopt, maar ook vrouwen zijn verschillend. Je hebt soms vrouwen die wat direkter kunnen praten en doen, een beetje mannelijke trekjes hebben dus. Zelf vind ik dat ook wel prettige vrouwenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:19 schreef benzin het volgende:
Gesprekken met vrouwen voeren is heel lastig, omdat vrouwen zo compleet anders lijken te zijn dan ik. Ik weet dat het niet zo is, maar veel meisjes lijken wat communicatie betreft vaak net een andere soort.Vrouwen zijn meesters in urenlang praten over helemaal niets, maar zodra je wel over iets met ze probeert te praten dan vallen ze stil.
Laatst zat ik toevallig in een situatie waarin ik wel een soort van sprak tegen een meisje waar ik al even naast zat. Dat bleef bij hele korte simpele vraagjes over algemene dingen, maar viel vrij snel dood. Vervolgens ging een andere jongen naast haar zitten terwijl ik even weg was en ik kom terug en ik zie die twee enthousiast in gesprek met elkaar. Ik begrijp er gewoon echt niets van
Daarom zeg ik ook dat je wat ervaring op moet doen met meisjes waar je niet direct iets voor voelt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar zoals jij of iemand anders zei. Af worden gewezen door een collega is toch net iets anders dan door een vreemde in de kroeg of online.
Ja en daar ben ik bang voor. Ik heb nog niet zo heel erg veel zelfvertouwen
mooie vergelijking.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld maar de basis van versieren is natuurlijk sociaal contact. Als dat al niet goed wil lukken is versieren natuurlijk als willen rennen zonder dat je goed kunt lopen.
Open vragen nodigen ook meer uit om te vertellen dan gesloten vragen. Veel dames zijn ook niet extreem extrovert. Als je dan een hele rits gesloten vragen afvuurt, dan bloedt het gesprek of dood of wordt het een soort van kruisverhoor...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Misschien het verschil tussen gesloten vragen stellen of open vragen stellen die over haar interesses gaan. Als het alleen maar vragen zijn waar zij ja of nee op antwoord, loopt het gesprek niet lekker.
Worden er echter open vragen gesteld over iets wat zij interessant vindt, dan heb je ineens een heel ander gesprek.
Als je niet leert van je fouten wel ja, maar dat is niet de intentie.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat iedereen wel op z'n bek gaat betekent niet dat iedereen daar even goed tegen kan en er hetzelfde mee omgaat. Het kan best dat je opgebouwde zelfvertrouwen dan langzaam weer afbrokkelt, als je daar al issues mee had/hebt.
Gaat niet altijd op, maar meestal wel ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
mooie vergelijking.
Zelfde gaat waarschijnlijk op voor iemand die geen vrienden heeft en maar niet snapt waarom hij geen relatie kan krijgen.
Als je niet vriendschappelijk met anderen om kan gaan, dan is een relatie ook te hoog gegrepen.
Ik zie haar overigens niet echt als relatie materiaal. FB meerquote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat je wat ervaring op moet doen met meisjes waar je niet direct iets voor voelt.
Welke hij had weet ik niet. Maar Google toont dit:quote:
Ik weet hetquote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik moest na mijn asperger diagnose naar een socialevaardigheidscursus maar dat werkt helemaal niet. Soort amateurtoneel geleid door een stel betweters. Ik zou asperger trouwens mijn ergste vijand nog niet toewensen. Wat het leven echt de moeite waard maakt zijn liefde, vriendschappen en dergelijke en laat daar nou net het probleem zitten. En wat daten betreft word sowieso al van een man verwacht dat hij met gladde GTST praatjes indruk op de vrouwen maakt dus dat kan iemand als ik wel helemaal vergeten. Niet te onderschatten dus asperger.
Hoezo?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie haar overigens niet echt als relatie materiaal. FB meer
Moest jij ook naar een cursus en had je daar baat bij?quote:
Je kan je lol op als Mera dadelijk klaar is met haar verslag.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Niet zo snel gaan verdommeIk was even bij buurtje en moet weer bijlezen
Ik sta nog op de wachtlijst.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Moest jij ook naar een cursus en had je daar baat bij?
Thanks.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welke hij had weet ik niet. Maar Google toont dit:
http://www.begeleiding-coaching.eu/trainingen.html
De gladde praatjes werken vooral bij jonge onzekere meisjes van 16.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef RandyMcRanderson het volgende:
. En wat daten betreft word sowieso al van een man verwacht dat hij met gladde GTST praatjes indruk op de vrouwen maakt dus dat kan iemand als ik wel helemaal vergeten. Niet te onderschatten dus asperger.
een vaag vermoeden dat ze niet met mijn bagage kan omgaan.quote:
Oh, dat moet de spanning wel wat verlichten, lijkt me.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie haar overigens niet echt als relatie materiaal. FB meer
Maar je kent haar niet zo goed. Waar baseer je dat dan op? Of heb je dat vermoeden bij de meeste vrouwen?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
een vaag vermoeden dat ze niet met mijn bagage kan omgaan.
Mannen dragen hun bagage, vrouwen proberen het overal bij anderen in te stoppen om zelf minder te hoeven sjouwen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje welquote:Op maandag 6 juni 2011 22:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, dat moet de spanning wel wat verlichten, lijkt me.
Als ie verschijnt, zal het wel een tijdstip zijn dat iedereen onder zeil is...quote:
Zoals ze bij PUA zeggen "Fake it, until you make it".quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een gevoel en dat zeker ook. De meeste vrouwen zitten daar niet op te wachten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je kent haar niet zo goed. Waar baseer je dat dan op? Of heb je dat vermoeden bij de meeste vrouwen?
Daar ben ik te eerlijk voorquote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Zoals ze bij PUA zeggen "Fake it, until you make it".
Oftwel schuif het onder het bed en heb het daar niet over (in eerste instantie).
Oke succes daarmee. Wat bij mij ook nog zo was was dat het 20 weken duurde en de cursus geven werd van 2 tot 4 op een MAANDAG middag. Dat werkt natuurlijk niet voor iemand die een baan heeft. Dat amateurtoneel kostte me meer dan 80 vrije uren. Ze gaan er automatisch vanuit dat iedereen die aan zo'n cursus meedoet werkloos is. Niet te geloven die hulp instanties.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik sta nog op de wachtlijst.
[..]
Thanks.
Ze willen mij in september in een groepstraining stoppen.
Weet nog niet wat precies de insteek is van die training, maar hopelijk helpt het met sociale interactie.
Je hebt toch al wat aanknopingspunten gekregen in het laatste deel van het vorige topic? Kun je daar niets mee?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje weltoch durf ik nog steeds niet om haar aan te spreken
Dat geldt niet alleen voor hulpinstanties. De loodgieter of hovenier verwacht ook maar dat je gewoon thuis bentquote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Oke succes daarmee. Wat bij mij ook nog zo was was dat het 20 weken duurde en de cursus geven werd van 2 tot 4 op een MAANDAG middag. Dat werkt natuurlijk niet voor iemand die een baan heeft. Dat amateurtoneel kostte me meer dan 80 vrije uren. Ze gaan er automatisch vanuit dat iedereen die aan zo'n cursus meedoet werkloos is. Niet te geloven die hulp instanties.
maar dat is helemaal niet zo bij alle vrouwen/meisjesquote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik moest na mijn asperger diagnose naar een socialevaardigheidscursus maar dat werkt helemaal niet. Soort amateurtoneel geleid door een stel betweters. Ik zou asperger trouwens mijn ergste vijand nog niet toewensen. Wat het leven echt de moeite waard maakt zijn liefde, vriendschappen en dergelijke en laat daar nou net het probleem zitten. En wat daten betreft word sowieso al van een man verwacht dat hij met gladde GTST praatjes indruk op de vrouwen maakt dus dat kan iemand als ik wel helemaal vergeten. Niet te onderschatten dus asperger.
Ja dat is ook een kenmerk die vaak bij autisten voorkomt.quote:
Don't ask, don't tell.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Erover zwijgen kan ook.
Dat is niet direct liegen.
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt toch al wat aanknopingspunten gekregen in het laatste deel van het vorige topic? Kun je daar niets mee?
Ik zit verdomme niet in het Amerikaans legerquote:
haha briljantquote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mannen dragen hun bagage, vrouwen proberen het overal bij anderen in te stoppen om zelf minder te hoeven sjouwen.
Had ik maar dates met de verkeerde types, dat is altijd nog beter dan geen datesquote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is helemaal niet zo bij alle vrouwen/meisjes
Ik krijg sowieso vaak het idee dat sommige mensen hier zeg maar de 'verkeerde' types daten
Beter misschien om hem wat rust te geven. Anders kan het zo zijn dat een mogelijke barriere voor hem om te posten alleen nog maar hoger wordt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef Crutch het volgende:
Wie heeft hem al ge-DM'd?
* vinger opsteekt.
Het is of er iets mee doen of wachten tot het moment dat ze jou aanspreekt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Janu nog het lef vinden om iets te gaan doen.
In de wereld van het daten gaat het er nog veel harder aan toequote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit verdomme niet in het Amerikaans leger
Er blijft altijd wel een verschil hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso vaak het idee dat sommige mensen hier zeg maar de 'verkeerde' types daten (niet echt verkeerd ik bedoel je moet het allemaal zelf weten)
Ja er zijn meisjes die gericht zijn op hun uiterlijk, vooral over vrouwenzaken praten, niet te te vogen en niet in te schatten zijn en waarschijnlijk versierd willen worden door een knappe gladde prater
Maar er zijn ook gewoon 'normale' vrouwen. Die zien er misschien net iets minder prachtig uit maar dat compenseren ze ruimschoots met hun innerlijk. Daarmee kun je prima een gesprek voeren, die reageren gewoon op smsjes ookal ben je gisteren vergeten dat haar kat jarig was en hebben heus wel begrip voor iemand die bijv. een stoornis heeft waardoor niet alles in het leven even vlot gaat
Hij heeft mij al antwoord gegeven nadat ik hem een foto van wat prostituees stuurdequote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef Crutch het volgende:
Wie heeft hem al ge-DM'd?
* vinger opsteekt.
Weet ikquote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is of er iets mee doen of wachten tot het moment dat ze jou aanspreekt.
De hele wereld is hard.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
In de wereld van het daten gaat het er nog veel harder aan toe
Je hoeft niet meteen alles op tafel te gooien, dat maakt je niet oneerlijkquote:
Ik zou trouwens zo tekenen voor zo een 'normale' vrouw. Ik ben echt niet kieskeurig wat dat betreft. Ja ik heb wel een paar punten op mijn lijstje staan, maar meer vrouwen vallen daarbinnen dan er buiten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso vaak het idee dat sommige mensen hier zeg maar de 'verkeerde' types daten (niet echt verkeerd ik bedoel je moet het allemaal zelf weten)
Ja er zijn meisjes die gericht zijn op hun uiterlijk, vooral over vrouwenzaken praten, niet te te vogen en niet in te schatten zijn en waarschijnlijk versierd willen worden door een knappe gladde prater
Maar er zijn ook gewoon 'normale' vrouwen. Die zien er misschien net iets minder prachtig uit maar dat compenseren ze ruimschoots met hun innerlijk. Daarmee kun je prima een gesprek voeren, die reageren gewoon op smsjes ookal ben je gisteren vergeten dat haar kat jarig was en hebben heus wel begrip voor iemand die bijv. een stoornis heeft waardoor niet alles in het leven even vlot gaat
Ik heb 'm laten weten dat we hem missen in dit topic.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Beter misschien om hem wat rust te geven. Anders kan het zo zijn dat een mogelijke barriere voor hem om te posten alleen nog maar hoger wordt.
Hij moet gewoon even komen. We branden hem niet af, degene die dat wel doen moet ie gewoon negeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb 'm laten weten dat we hem missen in dit topic.
En dat is ook zo.
Als jullie steeds spreken over angst en wat niet al, tjah.. Dan leg je de lat wel hoog voor hem.
Ach als ze daar niet mee kan omgaan is het haar probleem. Next.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen alles op tafel te gooien, dat maakt je niet oneerlijk
ik bedoel je roept toch niet ik heb geen, ik herhaal, geen stoornis en komt dan op date 5 met owja ik heb er toch wel een?
Iedereen heeft iets, en dat vertellen ze nooit aan het begin
Bijvoorbeeld iemand met gescheiden ouders (nasty scheiding) die daardoor niet meer in monogamie geloofd en bindingsangst heeft zegt dat toch ook niet op de 1e date?
Ik noem maar wat
Ja, maar niet als je haar meteen al je problemen voorschotelt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als ze daar niet mee kan omgaan is het haar probleem. Next.
Ja oke maar zo heeft iedereen wel dingen die ik niet begrijpquote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er blijft altijd wel een verschil hoor.
Hoezeer vrouwen ook zeggen beter met mannen te kunnen praten, dan doen ze toch genoeg akties dat je meteen weer weet: " Ohja, het blijft een vrouw."
Voorbeelden: niet op de foto durven (want ziet er niet uit), toch zaken achter een mededeling zoeken, na 1 opmerking al overstuur, etc.
Ergens is dit ook wel schattig, maar voor mannen die al moeite hebben met communiceren kan dit nog lastiger zijn.
Op dit moment lijkt het meer jouw probleem te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet meteen allemaal op tafel te gooien. Je brengt het dan toch al gauw of er vanalles aan de hand is, terwijl dat in de praktijk best mee kan vallen. Alsof zij geen issues heeft...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet meteen allemaal op tafel te gooien. Je brengt het dan toch al gauw of er vanalles aan de hand is, terwijl dat in de praktijk best mee kan vallen. Alsof zij geen issues heeft...
ja dat kan ik dus niet helemaal geloven...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik zou trouwens zo tekenen voor zo een 'normale' vrouw. Ik ben echt niet kieskeurig wat dat betreft. Ja ik heb wel een paar punten op mijn lijstje staan, maar meer vrouwen vallen daarbinnen dan er buiten.
Wat is dan het probleem? Begin gewoon een gesprek aan de hand van de aanknopingspunten die je aangereikt hebt gekregen en kijk dan gewoon even verder hoe het gaat.quote:
Jouw kring van bekenden is wellicht niet representatief voor 'alle vrouwen'. Zonder gekheid, op stap kom je gewoon 'n hele hoop vrouwen tegen met allerlei issues.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat kan ik dus niet helemaal geloven...
de meeste vrouwen die ik ken zijn heel normaal hoor
ik kan me echt niet voorstellen dat jullie alleen maar vreemde meisjes tegen komen
Ik gok eerder dat jullie betoverd raken door het uiterlijk van bepaalde type dames![]()
Nee even serieus, waar zoek je dan?
Luister, de meeste mannen die ik ken zijn ook heel normaal. Terwijl denk ik toch ook een hoop vrouwen zijn geweest die denken: " Wat doet die gast in godsnaam, kan ie niet normaal doen?!"quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat jullie alleen maar vreemde meisjes tegen komen
Ik gok eerder dat jullie betoverd raken door het uiterlijk van bepaalde type dames![]()
Wat geloof je niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Go tijn!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat is ook helemaal waarquote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je haar meteen al je problemen voorschotelt.
Ja oke maar de kroeg lijkt me dan oo de minst geschikte plek om iemand te versierenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw kring van bekenden is wellicht niet representatief voor 'alle vrouwen'. Zonder gekheid, op stap kom je gewoon 'n hele hoop vrouwen tegen met allerlei issues.
QFTquote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar de kroeg lijkt me dan oo de minst geschikte plek om iemand te versieren
vooral als je er moeite mee hebt
dan moet je het echt hebben van de inhoud van een gesprek en hoeveel inhoud kan een gesprek nou hebben als er mensen tegen je aan botsen en de muziek zo hard staat dat je na elke zin 'WAT'?' moet roepen
En toch komt vrijwel elke vrouw weleens in de kroeg. Die dames die jij kent en die normaal zijn, komen er vast ook weleens.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar de kroeg lijkt me dan oo de minst geschikte plek om iemand te versieren
vooral als je er moeite mee hebt
dan moet je het echt hebben van de inhoud van een gesprek en hoeveel inhoud kan een gesprek nou hebben als er mensen tegen je aan botsen en de muziek zo hard staat dat je na elke zin 'WAT'?' moet roepen
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook helemaal waar
daar zou iedereen van schrikken
En zoals ik al zei iedereen heeft wel wat
zij ook hoor! wacht maar, op date 5 komt alles over haar puppie die dood ging toen ze 5 was en dat ze nu verlatingsangst heeft![]()
Plus er zijn genoeg plekken waar je gewoon rustig kan uitgaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
En toch komt vrijwel elke vrouw weleens in de kroeg. Die dames die jij kent en die normaal zijn, komen er vast ook weleens.
Luide muziek kan een nadeel zijn, maar niet in elke kroeg staat de muziek zo hard dat je elkaar niet kunt verstaan.
ik bedoelde jou niet specifiek hoor, sorryquote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat geloof je niet?
Ik ben echt niet op zoek naar een onbereikbare prinses.
Mijn lijstje:
25-32 jaar
sportief
actief leven
hoger opgeleid
normaal of slank postuur
Zo uitzonderlijk is dat toch niet?
Hoe normaal je ook bent, als je uitgaat heb je wel de neiging om je anders te gedragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
En toch komt vrijwel elke vrouw weleens in de kroeg. Die dames die jij kent en die normaal zijn, komen er vast ook weleens.
Luide muziek kan een nadeel zijn, maar niet in elke kroeg staat de muziek zo hard dat je elkaar niet kunt verstaan.
Dat ook. Op bv. zondag is het hier ook niet overal stervensdruk en dan kun je prima een gesprek voeren in de meeste kroegen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Plus er zijn genoeg plekken waar je gewoon rustig kan uitgaan.
Klopt, al heb je die neiging ook wel als je last hebt van tekenen van verliefdheid, je je ergens niet op je gemak voelt, er collega's in de buurt zijn, etc...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe normaal je ook bent, als je uitgaat heb je wel de neiging om je anders te gedragen.
ja okequote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
kroegen zijn een grote paringsdans vol uitlerijk vertoonquote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ook. Op bv. zondag is het hier ook niet overal stervensdruk en dan kun je prima een gesprek voeren in de meeste kroegen.
Nee. Het ging over de kroeg en dat dat geen geschikte plek zou zijn om iemand te versieren dan wel normale mensen tegen te komen. Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke
bijna iedereen komt ook wel eens in de supermarkt of bij de glasbak, is dat een argument om dan daar te gaan versieren?
Hoewel je daar nog meer kans maakt omdat je dan wel zomaar een echt gesprek zou kunnen voeren
Dat ook nog inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt, al heb je die neiging ook wel als je last hebt van tekenen van verliefdheid, je je ergens niet op je gemak voelt, er collega's in de buurt zijn, etc...
Verkeerde topic?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dm oorlog met puter , Claire is dus uit Mc leod's daughters , zij zat daarin tot seizoen drie , was mijn favoriete karakter
Want? Extra gemeen karakter ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
, zij zat daarin tot seizoen drie , was mijn favoriete karakter
Er is er maar eentje met het mooiste pluimage en die neemt niet alle vrouwelijke bezoekers van de kroeg mee naar huis. Plus: smaken verschillen. De ene dame zal meneer A degene vinden met het mooiste pluimage, damer B zal 'm misschien een opgeblazen patser vinden.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kroegen zijn een grote paringsdans vol uitlerijk vertoon
lijkt me niet de ideale plek voor iemand die er moeite mee heeft
Uiteraard gaan alle vrouwtjes voor de man met het mooiste pluimage en niet voor de vogel die misschien niet de kleurigste veren heeft maar met wie ze wel het meest gemeen heeft...
Tis offtopic, dus daarom stuurde ik een DM over Formers UI. Was ik nieuwsgierig naar. Maar blijkbaar lukt het DM antwoorden Former niet zoquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tis offtopic, dus daarom stuurde ik een DM over Formers UI. Was ik nieuwsgierig naar. Maar blijkbaar lukt het DM antwoorden Former niet zo
Ja is het grappig? Toch blij voor je dat je avond zo lollig is.quote:
als je sociaal niet zo vaardig bent dan blijf ik er bij dat de kroeg niet je vriend is als het om versieren gaatquote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is er maar eentje met het mooiste pluimage en die neemt niet alle vrouwelijke bezoekers van de kroeg mee naar huis. Plus: smaken verschillen. De ene dame zal meneer A degene vinden met het mooiste pluimage, damer B zal 'm misschien een opgeblazen patser vinden.
Je kunt er wat voorwerk doen. Natuurlijk is het niet de plek bij uitstek om een lang gesprek te voeren, maar dat is de supermarkt ook niet. Je kunt er contact leggen, een praatje maken en de echt lange en serieuze gesprekken voor een ander moment bewaren.
Mwoah, ik lig niet op de grond ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja is het grappig? Toch blij voor je dat je avond zo lollig is.
Nog nooit gekeken, vrouwenserie?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
Zij was favoriet omdat het een stoer jongensachtig meisje was en ik haar ook een mooie vrouw vond.
Eens, plus komt het in de kroeg met luide muziek vooral aan op lichaamstaal en non-verbale communicatie. En laat dat nou net een van de zwakheden zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je sociaal niet zo vaardig bent dan blijf ik er bij dat de kroeg niet je vriend is als het om versieren gaat
Ja smaken verschillen en ja de knapste kan ze niet allemaal mee naar huis nemen maar het blijft gewoon een grote komedie met meer verliezers dan winaars
Er is zoveel competitie en als je er dan niet al te veel kaas van gegeten hebt zul je niet snel scoren (je kunt vast wel een uitzondering noemen dat snap ik ook wel, maar dat doet niets af van the bigger picture)
Sowieso is die competitie al genoeg om je in je broek te laten plassen als je het allemaal eng en onnatuurlijk vindt
Yup over vrouwen die op een australische boerderij runden en op werkte . Met ook hunky australische cowboysquote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwoah, ik lig niet op de grond ofzo.
Maar toch leuk, ja.
[..]
Nog nooit gekeken, vrouwenserie?
Ik vond de beste instant versierplekken altijd (huis/verjaardag)feestjes. Je kent de organisator, of het huis dus altijd een gespreksonderwerp, altijd wel ruimten waar het rustiger is (of gewoon het balkon/tuin), genoeg drank en soms drugs voor een ontspannen sfeerquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je sociaal niet zo vaardig bent dan blijf ik er bij dat de kroeg niet je vriend is als het om versieren gaat
Ja smaken verschillen en ja de knapste kan ze niet allemaal mee naar huis nemen maar het blijft gewoon een grote komedie met meer verliezers dan winaars
Er is zoveel competitie en als je er dan niet al te veel kaas van gegeten hebt zul je niet snel scoren (je kunt vast wel een uitzondering noemen dat snap ik ook wel, maar dat doet niets af van the bigger picture)
Sowieso is die competitie al genoeg om je in je broek te laten plassen als je het allemaal eng en onnatuurlijk vindt
Dat waag ik nog wel te betwijfelen. Als het in de kroeg lastig is, dan is het buiten de kroeg waarschijnlijk ook wel lastig.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
let's agree to disagreequote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat waag ik nog wel te betwijfelen. Als het in de kroeg lastig is, dan is het buiten de kroeg waarschijnlijk ook wel lastig.
De ene keer win je, de andere keer verlies je. Niemand wint altijd en na een paar verliespartijen win je ook altijd wel weer een keer. Ja, er is veel competitie, maar die is er buiten de kroeg ook. Alleen is die competitie dan verborgen. In de kroeg weet je wie er meedoen, van de dame achter de kassa weet je niet wie er allemaal nog in de race zitten en dan kun je het net zo goed afleggen als je het niet zo handig aanvliegt.
Aha.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yup over vrouwen die op een australische boerderij runden en op werkte . Met ook hunky australische cowboys
Niet dus, zie ook mijn post.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat waag ik nog wel te betwijfelen. Als het in de kroeg lastig is, dan is het buiten de kroeg waarschijnlijk ook wel lastig.
Vooruit dan maar. Het is niet zo dat ik de kroeg bij uitstek de plek vind voor dit soort dingen en dat andere plekken er niet geschikt voor zijn, maar de kroeg helemaal afserveren ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
let's agree to disagree
anders vallen we alleen maar in herhaling
Je hebt daar wel iets mee, met stoer en jongensachtig? Vind je jezelf ook zo?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
Zij was favoriet omdat het een stoer jongensachtig meisje was en ik haar ook een mooie vrouw vond.
Vervelende van de feestjes waar ik meestal kom is dat er met name stelletjes komen. Dan valt er weinig te versieren.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vond de beste instant versierplekken altijd (huis/verjaardag)feestjes. Je kent de organisator, of het huis dus altijd een gespreksonderwerp, altijd wel ruimten waar het rustiger is (of gewoon het balkon/tuin), genoeg drank en soms drugs voor een ontspannen sfeer
Briljant, ik wilde hetzelfde zeggen, maar kan hier niet aan tippen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
De ene keer win je, de andere keer verlies je. Niemand wint altijd en na een paar verliespartijen win je ook altijd wel weer een keer. Ja, er is veel competitie, maar die is er buiten de kroeg ook. Alleen is die competitie dan verborgen. In de kroeg weet je wie er meedoen, van de dame achter de kassa weet je niet wie er allemaal nog in de race zitten en dan kun je het net zo goed afleggen als je het niet zo handig aanvliegt.
Ik ben wel wat jongensachtiger dan de meeste meiden die ik kenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt daar wel iets mee, met stoer en jongensachtig? Vind je jezelf ook zo?
Ohja, bij die studentenhuisfeesten waar ik nog steeds wel wordt uitgenodigd door een 11ejaarsquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vervelende van de feestjes waar ik meestal kom is dat er met name stelletjes komen. Dan valt er weinig te versieren.
Ah dat verklaart...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ben wel wat jongensachtiger dan de meeste meiden die ik ken
Kleffe stelletjes zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ohja, bij die studentenhuisfeesten waar ik nog steeds wel wordt uitgenodigd door een 11ejaarsheb ik daar geen last van.
Maar ik heb wel eens zo'n stellenfeestje meegemaakt ja, valt wat minder te versieren
Anyway, ik verzamel op mn feestjes eigenlijk altijd vrijgezellen, stellen alleen welkom als ze niet klef doen en gewoon mee feesten
Moet het 'n beetje hebben van toevallig in de buurt zijnde vriendinnen van mensen die uitgenodigd zijn. Nadeel is dan meestal ook wel weer dat je ze een keer ziet en dat ze daarna weer aan de andere kant van de wereld zitten.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ohja, bij die studentenhuisfeesten waar ik nog steeds wel wordt uitgenodigd door een 11ejaarsheb ik daar geen last van.
Maar ik heb wel eens zo'n stellenfeestje meegemaakt ja, valt wat minder te versieren
Anyway, ik verzamel op mn feestjes eigenlijk altijd vrijgezellen, stellen alleen welkom als ze niet klef doen en gewoon mee feesten
Sluit zich hier bij aan, ik had op een busreis zo'n stel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kleffe stelletjes zijn![]()
![]()
![]()
Ik wil dan altijd zeggen neem een kamer
Ik snap sowieso niet waarom sommige stelletjes elkaar werkelijk elke minuut van een feestje moeten zoenen. Blijf dan lekker thuis en ga daar de hele avond liggen krikken.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kleffe stelletjes zijn![]()
![]()
![]()
Ik wil dan altijd zeggen neem een kamer
Dat idee heb ik dus ookquote:Op maandag 6 juni 2011 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom sommige stelletjes elkaar werkelijk elke minuut
van een feestje moeten zoenen. Blijf dan lekker thuis en ga daar de hele avond liggen krikken.
Vaak blijft het ook niet bij 'n kusje op de mond als ze afscheid nemen omdat meneer of mevrouw even naar het toilet moet (quote:
Heb ik ooit wel eens gedaan, maar ik was wel heul heul erg verliefd.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom sommige stelletjes elkaar werkelijk elke minuut van een feestje moeten zoenen. Blijf dan lekker thuis en ga daar de hele avond liggen krikken.
Denk nou niet dat het aan jou ligt. Die mensen zijn gewoon strontvervelend.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vaak blijft het ook niet bij 'n kusje op de mond als ze afscheid nemen omdat meneer of mevrouw even naar het toilet moet (), maar worden er semi-vrijpartijen opgevoerd met kusjes in de nek, gelebber in elkaars oor en dit alles voorzien van bijbehorende geluiden.
Nou ja, misschien ben ik niet zo romantisch ingesteld.
Uh oh, tsja ik heb niet zo gauw met buitenland wonende vrouwen (als ze hier logeren/wonen prima), dus de meeste die ik getroffen heb wonen dan wel in de buurt ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Moet het 'n beetje hebben van toevallig in de buurt zijnde vriendinnen van mensen die uitgenodigd zijn. Nadeel is dan meestal ook wel weer dat je ze een keer ziet en dat ze daarna weer aan de andere kant van de wereld zitten.
Laatst 'n keer gehad. Op een feestje zag ik een prachtige meid zitten. Beetje mee gebabbeld en er verder niets achter gezocht. Daarna voegde ze me al direct toe op Facebook, maar ze zei verder niks. Ik had zo iets van "Het zal verder wel".
Weekje later gaf ze aan me helemaal te zien zitten. Op de vraag waar ze nu ergens was, was het antwoord Bogota en voorlopig komt ze ook niet meer deze kant op...
Leid haar dan niet zo af!quote:
Zij dicteert over de telefoon en hij mag typen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol, hoezo antwoord jij voor haar?
Jullie waren toch allebei weer naar je eigen crib?
Misschien zitten ze wel te Skypenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol, hoezo antwoord jij voor haar?
Jullie waren toch allebei weer naar je eigen crib?
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zij dicteert over de telefoon en hij mag typen.
Ooooooh vandaar dat het zo langzaam gaatquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zij dicteert over de telefoon en hij mag typen.
Met name het rekken tot de 00:00.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef Crutch het volgende:
Karakterontwikkeling, verhaallijn, climax-opbouwing?
Spannend.
Ik dacht dat het randjefietsen heettequote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
ja ja noemen ze dat tegenwoordig rekken
Ik dacht dat het lanterfanteren heette.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht dat het randjefietsen heette
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tralalalaaaah, twiedeliediedieeeeee, tralalaaaaaah.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...![]()
Doet me een beetje denken aan die reclame van even apeldoorn bellen, met die rasta
Nja, waar kan ik ze vinden?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...![]()
Doet me een beetje denken aan die reclame van even apeldoorn bellen, met die rasta
Klinkt als een vrouw van RussianBrides.comquote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef benzin het volgende:
. Als ze lief is, leuk lacht en enige intelligentie heeft dan ben ik allang blij.
Belangrijkste is dat 't kliktquote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, waar kan ik ze vinden?
Ik stel weinig eisen aan uiterlijk, alles wat in mijn ogen 5+ is (en ik ben wat dat betreft niet kritisch volgens mij) is goed genoeg voor me. Als ze lief is, leuk lacht en enige intelligentie heeft dan ben ik allang blij.
Dat weten we ook nietquote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef minnemin het volgende:
Mensen, ik snap er de ballen van, waar is MLIG?
Ik neem aan thuis, maar hij durft niet te posten...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef minnemin het volgende:
Mylifeisgrey is dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef minnemin het volgende:
Hij was op de meet, maar sindsdien niet meer gezienquote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mylifeisgrey is dat?
Sinds wanneer is 'ie weg?
Hij kroop uit zijn schulp en kwam meteen nooit meer terug.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mylifeisgrey is dat?
Sinds wanneer is 'ie weg?
Life changing experiencequote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kroop uit zijn schulp en kwam meteen nooit meer terug.
Onbekend terrein, hij is niet langer een anonieme poster.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef minnemin het volgende:
Nja, ik zou toch graag willen dat ik het voor elkaar zou krijgen om zelf een meisje te versieren. Een meisje kopen tast mijn ego aanquote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef Godshand het volgende:
Klinkt als een vrouw van RussianBrides.com
Ik weet niet precies hoe ik me zo'n klik voor moet stellen. Denk niet dat ik dat ooit gevoeld heb, maar then again; ik heb ooit pas 1 date gehad en verder heb ik met meisjes nooit langer dan een paar minuten gepraat, dus misschien is dat niet zo vreemd.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ja de klik moet je ook nog vinden
Probeer je voor te stellen dat je met iemand praat en dat je direct aansluiting vindt. Dat je eigenlijk van tevoren al kan raden hoe zij over dingen denkt, ook al ken je haar nog maar net.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik me zo'n klik voor moet stellen. Denk niet dat ik dat ooit gevoeld heb, maar then again; ik heb ooit pas 1 date gehad en verder heb ik met meisjes nooit langer dan een paar minuten gepraat, dus misschien is dat niet zo vreemd.
Tja...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik zou toch graag willen dat ik het voor elkaar zou krijgen om zelf een meisje te versieren. Een meisje kopen tast mijn ego aan
Naja...daar heb ik wel zo m'n bedenkingen overquote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Tja...![]()
Er komt een moment dat je je trots moet laten varen en moet pakken wat je pakken kunt
Het is toch met name ook dat je prettig met elkaar kunt communiceren; beide zich prettig voelen bij de communicatie en dat zelfs in het begin het niet ongemakkelijk of stroef gaat. Denk dan ook dat er mensen zijn die met heel veel mensen een klik hebben, en dat er ook veel mensen zijn die met bijna niemand een klik hebben, omdat ze zelf (vooral in het begin) ongemakkelijk overkomen of zich ongemakkelijk voelen...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Probeer je voor te stellen dat je met iemand praat en dat je direct aansluiting vindt. Dat je eigenlijk van tevoren al kan raden hoe zij over dingen denkt, ook al ken je haar nog maar net.
Het zou helemaal mooi zijn als daar ook nog lichamelijk aantrekking bij komt kijken, maar voor een vriendschappelijke klik hoeft dat natuurlijk niet.
Dat is zeker zo. Maar niet met Lanter dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
De Klik is Wonderbaarlijk en Helemaal Met De Handelingen
kusje op de hand been is slijmerig maar tongworstelen en andere dingen is helemaal uit den bozequote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik ben wel benieuwd overigens, naar waar de grens ligt tussen leuk en irritant voor jullie, betreffende koppels die openbaar met elkaar bezig zijn... af en toe een kusje of een hand op elkaars been (zittend) of bil (staan) ofzo vind ik wel okay, zou ik zelf soms ook doen, maar uitgebreid in de nek kussen, tongworstelen, flink betasten vind ik ook eerder vrij vervelend.
Ik kon het even niet latenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar niet met Lanter dus.
Ik stel het me een beetje zo voor:quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef benzin het volgende:
Ik weet niet precies hoe ik me zo'n klik voor moet stellen. Denk niet dat ik dat ooit gevoeld heb, maar then again; ik heb ooit pas 1 date gehad en verder heb ik met meisjes nooit langer dan een paar minuten gepraat, dus misschien is dat niet zo vreemd.
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, praten met mensen is altijd een heel moeizaam proces vind ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef Mystikvm het volgende:
Probeer je voor te stellen dat je met iemand praat en dat je direct aansluiting vindt. Dat je eigenlijk van tevoren al kan raden hoe zij over dingen denkt, ook al ken je haar nog maar net.
Bijvoorbeeld zelfde sport of zoquote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, praten met mensen is altijd een heel moeizaam proces vind ik.
Kan je de kans vergroten om zoiets te treffen? Of is het een kwestie van mazzel hebben?
Je eigen houding helpt. Als je van jezelf onzeker bent of moeilijk contact maakt dan zijn er dus minder mensen met wie het kan klikken. Is altijd een kwestie van mazzel hebben, maar met de juiste instelling wordt de kans inderdaad vergroot.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, praten met mensen is altijd een heel moeizaam proces vind ik.
Kan je de kans vergroten om zoiets te treffen? Of is het een kwestie van mazzel hebben?
Hmm, apart. Nooit iemand opgevallen, jouw moeite met sociaal contact? Schoolarts/familie/klasgenoten?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Das juist leuk!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm een klik heel moeilijk te begrijpen, dat is soms elkaar begrijpen zonder woorden wat best vaag is. Met Martin had ik vaak momentopnames dat blikken genoeg zeiden omdat je op het moment hetzelfde dacht en dat is heel vaag.
Dus als ik helemaal weg ben van een meisje mag ik ze eigenlijk ook al niet af en toe een kusje geven, of als ik naast 'r sta een hand of d'r heup/bil leggen?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
kusje op de hand been is slijmerig maar tongworstelen en andere dingen is helemaal uit den boze
Ik zou zeggen; doe wat je wil... het is jou relatie. Er zijn ook mensen die zelfs seks in het openbaar hebben. Van mij mogen ze.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dus als ik helemaal weg ben van een meisje mag ik ze eigenlijk ook al niet af en toe een kusje geven, of als ik naast 'r sta een hand of d'r heup/bil leggen?![]()
Ik ben er ook niet voor om elkaar praktisch te beklimmen hoor, maar een klein beetje moet wel kunnen vind ik.
Wat vinden anderen er van, wat kan wel, wat kan niet?
Boeiend, ik heb ook wel eens een meid lopen aflebberen op een feest die ik daar ontmoet had..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dus als ik helemaal weg ben van een meisje mag ik ze eigenlijk ook al niet af en toe een kusje geven, of als ik naast 'r sta een hand of d'r heup/bil leggen?![]()
Ik ben er ook niet voor om elkaar praktisch te beklimmen hoor, maar een klein beetje moet wel kunnen vind ik.
Ja maar ook heel vaag had het ook tijdens slootpop, zijn broer was achterlijk aan het doen met bier over zich heen gieten, en hij stond in de buurt en keek me aan en moest lachen. Dat soort dingen vind ik dan weer vaag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das juist leuk!
Moet er altijd om lachen als zoiets gebeurt
Dat lijkt me weer overdreven, behalve als je bandlid bent van Rockbitchquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zelfs seks in het openbaar hebben. Van mij mogen ze.
Wat anderen ervan denken kan me niet echt boeien eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
Dat kan jij ook zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb liever dat een jongen zegt goh zullen we gaan en ons even afzonderen. Ik ben niet zo'n publieke lebberaar
Nee niet echt. Als klein kind ben ik eens getest op autisme, maar daar is niets uitgekomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef Godshand het volgende:
Hmm, apart. Nooit iemand opgevallen, jouw moeite met sociaal contact? Schoolarts/familie/klasgenoten?
Hebben jouw ouders/broers of zussen ook moeite met sociaal contact?
Dat kunnen ze ook opvatten als een seintje om naar het volgende honk te gaan, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan jij ook zeggen natuurlijk.
Maar dat kan ook als iets anders worden geinterpreteerd.
Maar even spontaan een Franse kus zo er tussendoor kan dus niet begrijp ik?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb liever dat een jongen zegt goh zullen we gaan en ons even afzonderen. Ik ben niet zo'n publieke lebberaar
Of ze denken shit ze wil een serieus gesprekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook opvatten als een seintje om naar het volgende honk te gaan, toch?
Nee , ik ben een geval apartquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar even spontaan een Franse kus zo er tussendoor kan dus niet begrijp ik?
Ja dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook opvatten als een seintje om naar het volgende honk te gaan, toch?
Zo te lezen zit het nogal in je familie dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee niet echt. Als klein kind ben ik eens getest op autisme, maar daar is niets uitgekomen.
Heb nooit een schoolarts gehad, mijn ouders zijn ook niet heel sociaal (hebben geen vrienden meer zoals ik het begrijp). Klasgenoten is het wel opgevallen denk ik, maar die hebben niets gedaan. Ik sprak een tijdje terug een meisje van de middelbare school en die zei dat meerdere mensen wel hadden gezien dat ik niet goed in mijn vel zat en slecht contact maakte. Maar op die leeftijd schijnt het 'niet cool' te zijn om mensen te helpen.
Nu ik studeer val ik niet meer op omdat ik met mijn technische studie tussen de 'nerds' zit. Sterker nog, ben voor mijn gevoel een van de betere mensen op sociaal gebied daar. Ik merk dat ik zolang ik daar ben zelfs een soort leidende rol heb en makkelijk praat, maar zodra ik dan de echte wereld in stap ben ik ineens niets meer. In het land der blinden is eenoog koning denk ik. In andere landen is eenoog een eenoogHet is wel fijn om eens wat controle, macht en sociale vaardigheden te hebben; dat is 1000 keer beter dan het op de middelbare school was.
Mijn zusje gaat veel met verschillende mensen om, heeft een vriendje, gaat regelmatig uit enzo. Maar ondanks dat ze dat beter kan zie ik weinig stabiele hechte vriendschappen
Nee door een vriend hij had een foto van zijn vriendin gepost dus ik zei dat door hem en wat anderen het kusjekroel gehalte in mijn timeline steeg. Toen zei hij waar blijft die van jou dan? Zei ik daar wordt aan gewerkt en toen zei hei ik hoop het voor je. Totaal niet relevant maar toch.quote:
Ik denk dat 99 van de 100 mannen denken dat ze in je broekje mogen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of ze denken shit ze wil een serieus gesprek
Wat heeft het voor nut om je te laten testen op Autisme? Er is geen medicijn voor; het is alleen een label waar je je achter kunt verschuilen wanneer het niet zo gaat als jij wil...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef Godshand het volgende:
Wat betreft diagnose hebben ze misschien jou op te jonge leeftijd getest. Als je het wil zou je nogmaals kunnen laten testen. Wellicht ben je ermee geholpen.
Zelfkennis leidt tot groei, en daarbij hebben ze wel tips en truuks die sommige mensen met autistische trekken enorm kunnen helpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om je te laten testen op Autisme? Er is geen medicijn voor; het is alleen een label waar je je achter kunt verschuilen wanneer het niet zo gaat als jij wil...
Kan inzichtelijk zijn voor jezelf, maar volgens mij heeft hij nu ook al aardig inzicht in zijn situatie, alleen nog niet het lef om het op te lossen, dus zoveel baat zou hij niet hebben bij zo'n naam idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om je te laten testen op Autisme? Er is geen medicijn voor; het is alleen een label waar je je achter kunt verschuilen wanneer het niet zo gaat als jij wil...
Ik ken iemand die heel wat meer autistische trekken heeft dan de meeste mensen op wie het stempeltje autist is geplakt door psychologen die iets moeten roepen en die gast weigert gewoon om naar een psycholoog te gaan, weigert in te zien dat hij autistisch is en trekt zich er echt geen hol van aan. Hij is er dan ook niet de hele dag mee bezig, doet gewoon z'n ding en zo te zien bevalt 'm dat prima.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niet weer zo'n klager hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De tauge bleek het ook niet te zijn hoorde ik eerder vandaag op het Journaal?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
shit nou ook al tauge ?? ahhh what's next
Holy crap.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alright, dan van mij ook eindelijk verslag van de meet. Bij voorbaat excuses voor het lange verhaal.
Zaterdag 4 juni. De wekker gaat om 10 uur. Zaterdag is nou niet echt een dag dat je vroeg op wilt staan, althans niet voor mij.Dus die wekker gaat, en ik rol uit bed. Vandaag is de meet! Ik heb er zin in. Eerst even een bakkie achter de pc, beetje posten in het topic... En ik zie dat Deelnemer en Techno toch nog hebben geprobeerd MLiG over te halen om toch te komen. Tof, hopelijk heeft het effect. Na het kopje koffie toch maar even kijken hoe laat ik de bus moet nemen....
Stik!! Ik moet over 20 minuten weg! Utrecht blijkt toch steeds wat verder weg te liggen, ik weet ook niet wat het is.Snel snel onder de douche, zo snel mogelijk mijn haar doen (wat zijn krullen toch een ellende in zo'n geval) en snel tas inpakken. Shit shit, geen tijd om boodschappen te doen. Dan maar ter plekke zonnebrand halen.
De bus vertrekt van recht voor mijn deur, maar die heb ik 5 minuten geleden al gehoord dus ik besluit toch maar de auto te pakken naar het station. Rottig, want haastig rijden is totaal niet mijn ding en moet nog jakken ook om alsnog de trein te halen... Verdorie, waarom ben ik ook zo'n chaoot?![]()
Op het station snel de auto parkeren, totaal vergeten te kijken of je ook moet betalen, chipkaart opladen en hup de trein in. Hèhèè. We zijn onderweg.
Tegen half 2 kom ik aan op Utrecht CS en snel nog even de Etos binnen voor zonnebrand (1+1 gratis, yeey!) en wat andere boodschappen. Nog even toiletteren want lange toiletloze middag voor de boeg... en door naar de Burger King. Daar staat al iemand die ontzettend lijkt op Mystikvm (lang leve de uitvinding van het Fotoboek), met zo bleek later Daalder82. Achteraf bedenk ik me dat die echt een prestatie heeft geleverd om daar zomaar even te gaan staan wachten als eerste, in zijn eentje, ik zag daar zelf ook al zo tegenop!![]()
Ik loop naar het tweetal toe en we maken kennis. Daalder stelt zich in de eerste instantie voor met zijn eigen naam dus ik even confused... Maar onder het mom van 'Durf Duidelijkheid te Vragen (SIRE, red.) is dat snel opgelost. Mystikvm komt ook meteen over als iemand die niet kan wachten tot er gezelligheid heerst en daar ook het voortouw in neemtEn na zijn statement tegen Schenkstroop over zijn huidproblemen had ik me hem ook wat anders voorgesteld qua uiterlijk, ondanks de FoBo... Dat valt ontzettend mee, eigenlijk best een stuk!
We beginnen eigenlijk meteen honderduit te kletsen met z'n drieën, verrassend genoeg. Het is toch altijd maar afwachten of het goed genoeg klikt met iedereen dat het tot een leuk gesprek komt, zeker als je nog met zo weinig bent.
Andere meeters komen er langzaam bij druppelen. Ik ben alweer helemaal vergeten dat ik een top draag met mijn UI erop voor de herkenbaarheid, dus als er kerel met zijn zelfverzekerde houding op ons af komt stappen schrik ik een beetje van zijn zeer helderblauwe ogen met indringende blik. Gelukkig, het is Halcon maar.Hij valt me meteen al ontzettend mee. De bully van het topic (sorry Halcon
) ziet er eigenlijk gewoon heel normaal en aardig uit en blijkt dat ook te zijn. Nogmaals sorry Halcon, je reputatie is echt naar de klote.
Vergeef me als ik de volgorde van binnendruppelen niet meer 100% weet trouwens.
Kipknots komt ook aanlopen en stelt zich in de eerste instantie voor met zijn eigen naam. Na het gebruikelijke korte moment van verwarring weet iedereen weer wie wie is en het gesprek gaat vrolijk verder. Ook Kipknots weet in te haken op het lopende gesprek, net als alle andere meeters die nog komen trouwens. Hij heeft een zachtaardige uitstraling en kijkt iedereen met interesse aan, zo komt het over in elk geval. Er heerst een relaxed en gezellig sfeertje in het groepje. Ik blijf het apart vinden, ondanks de eerdere meets die ik heb meegemaakt. Je verwacht toch een beetje een gespannen en misschien angstig sfeertje, vanwege de verhalen in het topic. Maar ook nu blijkt weer dat de verhalen slechts een uitvergroting van bepaalde details van iemands persoonlijkheid zijn.
Dyna18 komt ook aanlopen. Ik zie hem pas als hij in het groepje staat en zich voorstelt want in gesprek... En ben prompt perplex. Wat een leuke vent! Verbazing, want na zijn verhalen had ik toch op z'n minst een wat minder zelfverzekerd ogend persoon verwacht. Staat daar ineens een brééd grijnzend, open en vrolijk persoon voor m'n neus! Misschien dat zenuwen hier een rol spelen, bedenk ik me, maar bottom's up voor hoe deze man daarmee omgaat hoor.Niets van gemerkt!
Deelnemer sluit zich aan bij het groepje. Ontzettend vraagteken boven mijn hoofd, hij is tenslotte wat ouder dan de rest en naar mijn weten stond er helemaal geen ouder persoon op het lijstje meeters dat zich had opgegeven. "Nee hè, komt er nou een compleet random hippie zich aansluiten omdat ons groepje zo gezellig is?!", denk ik bij mezelf. Niet dat hij eruit ziet als een hippie, maar ja welke middle-aged persoon sluit zich aan bij willekeurige gezellige groepjes? Alleen hippie-types toch?Maar het blijkt toch Deelnemer te zijn, gelukkig. Wel een verrassing dat hij toch is komen opdagen, al had ik het ergens wel verwacht. Voorspelbaar ben je soms, Deelnemer.
Hij ziet er verder ook goed uit, beetje prettig gestoord wel, maar niet storend. Ik vind hem verder ontzettend op Jeroen van Inkel lijken, maar dan wat groter.
Met z'n zessen duiken we nog even de AH to go in voor een versnapering en wat te drinken en lopen dan richting het gekozen park, Oog in Al. Omdat we het niet echt eens waren geworden in het aanmeldtopic over de locatie, was dat na een rondje Streetview in mijn ogen de beste. Wel 20 minuten lopen, maar dan heb je ook wat!Met dank aan inwoner Dyna, meteen gebombardeerd tot Grote Smurf, en het Google plattegrondje vinden we uiteindelijk na wat omlopen dit prachtige en verrassend rustige park. We zoeken een plekje in de schaduw, aan de waterkant en strijken neer. Ik blijk ook echt in alle haast het slechtst voorbereid te zijn als iedereen een handdoek tevoorschijn tovert en dingen als bekertjes enzo. Captain Chaos.
Ook ben ik compleet vergeten mijn telefoon op te laden... En inderdaad, na een sms of wat valt de telefoon uit. Hoe stom kun je zijn, als je het nummer rondstuurt als meetcontact.
Als de telefoon dreigt uit te vallen schrijven we snel de nummers op die hebben ge-smst en Mystik komt to the rescue
.
Mylifeisgrey belt op. Hij is onderweg! Iedereen is helemaal verbaasd, haha. Op een zeer positieve manier. Meteen respect alom, er valt zelfs een opmerking dat het net is of Sinterklaas komt.Gewoon omdat niemand het verwacht. Maar hij doet het toch maar even! Ontzettend tof. Grote Smurf hangt intussen met hem aan de telefoon om uit te leggen waar hij heen moet, met behulp van de enorme Falk kaart van Utrecht die Deelnemer had meegenomen, waarvoor dank. Als hij uiteindelijk aan komt wandelen verbaas ik me wederom over hoe verkeerd je iemand in kunt schatten op basis van tekst. Deze jongeman is hooguit wat bleek omdat 'ie haast niet buiten komt, maar verder hartstikke normaal, eerder good looking zelfs. Zelfs qua kleding helemaal niets mis, gewoon een leuke gast om te zien. De onzekerheid straalt er wel een beetje vanaf, is ook niet gek want we zijn stuk voor stuk op gaan staan om hem beter te kunnen zien aanlopen.
Wat een helse aankomst voor dat geweest zijn voor hem! Maar hij liep gewoon door en na het ongemakkelijke moment van "Nah, hier ben ik dan" is hij degene die het staren doorbreekt en iedereen netjes een hand geeft (!), waarna we weer gaan zitten en het gesprek verder gaat.
Even later en na een belletje met Grote Smurf heeft ook Minnemin het park gevonden. Wat een stuk komt daar aanlopen, moet iedereen gedacht hebben.Wederom verbazing, over hoe duidelijk alle soorten en maten van de bevolking last hebben van onzekerheid met versieren en contacten. Ongelooflijk leuke meid om te zien. En gelukkig ben ik niet meer de enige vrouw.
![]()
Uiteindelijk is het groepje compleet als Godshand aan komt lopen. Hij heeft zijn gitaar meegenomen en neemt na de voorstelronde meteen plaats in de kring en begint te pingelen. Heerlijk relaxt sfeertje heerst er nu.... Het is lekker warm, we zitten in een prachtig park met gezellige mensen, en die gitaarmuziek maakt het helemaal compleet. Even een geluksmomentje.![]()
De gesprekken lopen verder, zoals gezegd gezellig. Helaas praat je met de een wat meer dan met de ander, je kunt tenslotte niet met zoveel mensen tegelijk spreken... Mylifeisgrey heeft me nog ontzettend goede en bruikbare tips gegeven over autorijden. Ik heb pas net een auto (benzine) en ik heb altijd problemen met wegrijden als de motor warm is. Met Mylifeisgrey's tips gaat het nu een stuk beter. Dankjewel, MLiG, ik had er echt wat aan!
Verder weet ik niet zo goed of iemand ook echt bruikbare tips en trics heeft meegekregen of -gegeven op deze meet. Het voornaamste is denk ik dat er een aantal best hun grenzen hebben verlegd wat betreft contact leggen, dus dat is op zich al een heel mooi gegeven denk ik! Ook was het gewoon leuk en gezellig, dus dat alleen al maakte het meer dan de moeite waard.
Tegen de klok van 6 uur staan de eerste mensen op om naar het station terug te keren en hun weg te vervolgen naar afspraakjes of feestjes. De tijd is omgevlogen, ik kom ook tot de ontdekking dat ik weg moet. We besluiten met zijn allen terug te lopen en onze wegen scheiden. Het grooste deel gaat met zijn allen nog uit eten, en ik vervolg mijn weg naar mijn.. afspraak.![]()
Samengevat!
Mystikvm: dat biertje moeten we zeker doen, vind je echt ontzettend tof en gevat.
Daalder82: met je social skills is niets mis als je eenmaal over je onzekerheid heen bent.Kan erg leuk met je kletsen en lachen.
Dyna18: Ik zei het al op de meet, je bent ook een erg leuke man om te zien en om tegen te ouwehoeren. Als je eenmaal over je drempels heen bent zie ik jou echt wel met een lekker ding naast je lopen, je bent aantrekkelijk en ook nog eens gezellig.
Halcon: Ik vond je in het begin dat ik hier kwam posten echt een lul.Dat werd van lieverlee minder, maar nu ben ik compleet overtuigd dat je een prima gast bent waar ik net zo goed een biertje mee zou kunnen drinken.
Deelnemer: Ik kan nog steeds weinig hoogte van je krijgen.En heel eerlijk, ons meningsverschil een tijdje terug zat me nog steeds dwars. Maar daarnaast kom je over als een leuke, spontane kerel met een vleugje prettig gestoordheid (in positieve zin). Moet ook zeggen dat je goed gekleed ging, die blouse stond je echt goed.
![]()
Minnemin: Ik vind het jammer dat ik je niet zo veel gesproken heb eigenlijk, hopelijk komt dat de volgende keer goed. Ik was wel onder de indruk van je verschijning en kon haast niet geloven dat je zo onzeker bent soms.
Mylifeisgrey: Nogmaals, echt super dat je toch bent gekomen. Ik merkte dat je in het begin een beetje schrok als ik wat tegen je zei, maar het duurde niet lang voor dat over was. Zolang het onderwerp maar iets is dat je interesseert klets je honderduit en lijkt je onzekerheid helemaal weg te vallen. Je bent ook echt geen straf om te zien, vind ik.
Godshand: Stiekem ben je ontzettend lekker ding.Misschien lag het aan de gitaar, heb daar een zwak voor
maar je relaxedheid en volwassen manier van spreken zijn tof. Volgens mij ben je een aanwinst voor elke vrouw.
Kipknots: Ook jou niet veel gesproken, vooral tijdens de wandeling naar het park, maar je straalt zoveel openheid en aardigheid uit! Nodigt uit om met je te kletsen. Heel tof om te horen over je reizen enzo, hou dat vol, het bouwt karakter, dat is aan je te merken.
Het was leuk en gezellig!En ja ik overdrijf soms met mijn verslagjes, wen er maar aan.
Wat the hellquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[...teringlangverhaal...]
Het was leuk en gezellig!En ja ik overdrijf soms met mijn verslagjes, wen er maar aan.
Het vervolg ga je maar niet posten he?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ja ik overdrijf soms met mijn verslagjes, wen er maar aan.
Dan willen ze alleen maar wat aandacht (of etenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
Die kat moet met haar kont van mijn laptop afblijven ze verneukt mijn typen
Nee, niet echt. Ook niet voor de meeste meerderjarige (mee)lezertjes trouwens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:30 schreef Halcon het volgende:
Is het geschikt voor minderjarige lezertjes?
Dan gewoon posten dus. Het is toch al na twaalven, dus het mag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ook niet voor de meeste meerderjarige (mee)lezertjes trouwens.
Ze heeft kroelaanvallenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan willen ze alleen maar wat aandacht (of eten).
Zo wat een story, morning glory.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alright, dan van mij ook eindelijk verslag van de meet. Bij voorbaat excuses voor het lange verhaal.
-knip-
Mooi verslag, zeker het wachten waard. Ware woorden over iedereen, sluit mij erbij aan. Vooral onderstaand is natuurlijk meer dan waar.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat valt ontzettend mee, eigenlijk best een stuk!
http://www.gratisseksverhalen.nl/quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan gewoon posten dus. Het is toch al na twaalven, dus het mag.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://www.gratisseksverhalen.nl/
Zelfde strekking, alleen andere hoofdpersonen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://www.gratisseksverhalen.nl/
Zelfde strekking, alleen andere hoofdpersonen.
Mijn zusje doet vaak negatief en minderwaardig omdat ik sociaal wat minder ben en we hebben geen goede relatie. We zijn eigenlijk elkaars tegenpolen en we botsen behoorlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef Godshand het volgende:
Vraag aan je zusje hoe zij dan contact legt, sterker nog, vraag of je met haar mee mag.
Ja, sorry lief. Liet me even meeslepen enzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Techno, wat hadden we nou afgesproken?
Even naar je landinstellingen kijken rechts onderin?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze heeft kroelaanvallen![]()
maar schijnbaar ergens overheen gelopen en sindsdien heb ik oorlog met toetsenbord
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, sorry lief. Liet me even meeslepen enzo.
Hoeveel in leeftijd verschillen jullie? Als ze nog puber is moet je wellicht nog wachten tot ze daaruit is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn zusje doet vaak negatief en minderwaardig omdat ik sociaal wat minder ben en we hebben geen goede relatie. We zijn eigenlijk elkaars tegenpolen en we botsen behoorlijk.
Ah ja thanxquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Even naar je landinstellingen kijken rechts onderin?
Die verandert als je tegelijk op Shift en Ctrl drukt. Of als je kat dat doet.quote:
Mijn kat hopst er steeds op . Eigenwijs beestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die verandert als je tegelijk op Shift en Ctrl drukt. Of als je kat dat doet.
't grappige is, wat je hier en eerder schreef had over mij en mijn zusje kunnen gaan!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn zusje doet vaak negatief en minderwaardig omdat ik sociaal wat minder ben en we hebben geen goede relatie. We zijn eigenlijk elkaars tegenpolen en we botsen behoorlijk.
Ze wilt gewoon weten waarom je toch steeds naar dat lichtgevende ding zit te starenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn kat hopst er steeds op . Eigenwijs beest
Ook al heb je Asperger, je gaat het ver schoppen denk ik hoor. Jouw pro-activiteit helpt je enorm veel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:49 schreef dyna18 het volgende:
Mera, wat een ongelofelijk leuk en uitgebreid verslag om te lezen.
Ik ben echt helemaal perplex van jouw lovende woorden.
Ik ben nu 32 jaar en ik overdrijf niet als ik je vertel dat nog nooit iemand zulke aardige dingen tegen mij heeft gezegd. Echt ik ben er helemaal door geraakt.
Ik had mijzelf altijd voorgenomen om de eerste vrouw die tegen mij zou zeggen dat ik er knap uit zie nooit meer los te laten en daar voor altijd bij te blijven. Helaas ben jij al bezet...
Maar je bent echt de eerste die deze woorden ooit in mijn leven tegen mij gesproken geschreven heeft.
Dank je.
Ja, nu vind ik 't al helemaal jammer dat ik niet geweest ben!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:49 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben nu 32 jaar en ik overdrijf niet als ik je vertel dat nog nooit iemand zulke aardige dingen tegen mij heeft gezegd. Echt ik ben er helemaal door geraakt.
Ik had mijzelf altijd voorgenomen om de eerste vrouw die tegen mij zou zeggen dat ik er knap uit zie nooit meer los te laten en daar voor altijd bij te blijven. Helaas ben jij al bezet...
Maar je bent echt de eerste die deze woorden ooit in mijn leven tegen mij gesproken geschreven heeft.
Dank je.
Binnen een kwartier ben ik weg..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ahh er is nog iemand , was even bang dat iedereen weg was .
Heee jonges, ik ga straks even de kliko buiten zetten!!1quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Binnen een kwartier ben ik weg..
Tenzij er enorme interessante posts nog volgen...
Wie is Martin?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben trouwens zenuwachtig want nu Martin wel heeft aangegeven met me te willen praten ben ik benieuwd wat die wil gaan zeggen.
Slaap lekker!quote:
Haar LAT relasiequote:
Wat liefquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:49 schreef dyna18 het volgende:
Dank je.
De Eurokok.quote:
Lekker met dit weer..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heee jonges, ik ga straks even de kliko buiten zetten!!1
Edit:naja, kep m'n best gedaan...zullen we maar zeggen
Ja maar Dyna je bent gewoon ook een leuke vent, ook leuk om te zien!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:49 schreef dyna18 het volgende:
Dank je.
Doe nou niet zo bang, jullie horen gewoon bij elkaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
scharrel of exscharrel hij wil met me praten
Praten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
scharrel of exscharrel hij wil met me praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |