Maar je kent haar niet zo goed. Waar baseer je dat dan op? Of heb je dat vermoeden bij de meeste vrouwen?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
een vaag vermoeden dat ze niet met mijn bagage kan omgaan.
Mannen dragen hun bagage, vrouwen proberen het overal bij anderen in te stoppen om zelf minder te hoeven sjouwen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje welquote:Op maandag 6 juni 2011 22:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, dat moet de spanning wel wat verlichten, lijkt me.
Als ie verschijnt, zal het wel een tijdstip zijn dat iedereen onder zeil is...quote:
Zoals ze bij PUA zeggen "Fake it, until you make it".quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een gevoel en dat zeker ook. De meeste vrouwen zitten daar niet op te wachten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je kent haar niet zo goed. Waar baseer je dat dan op? Of heb je dat vermoeden bij de meeste vrouwen?
Daar ben ik te eerlijk voorquote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Zoals ze bij PUA zeggen "Fake it, until you make it".
Oftwel schuif het onder het bed en heb het daar niet over (in eerste instantie).
Oke succes daarmee. Wat bij mij ook nog zo was was dat het 20 weken duurde en de cursus geven werd van 2 tot 4 op een MAANDAG middag. Dat werkt natuurlijk niet voor iemand die een baan heeft. Dat amateurtoneel kostte me meer dan 80 vrije uren. Ze gaan er automatisch vanuit dat iedereen die aan zo'n cursus meedoet werkloos is. Niet te geloven die hulp instanties.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik sta nog op de wachtlijst.
[..]
Thanks.
Ze willen mij in september in een groepstraining stoppen.
Weet nog niet wat precies de insteek is van die training, maar hopelijk helpt het met sociale interactie.
Je hebt toch al wat aanknopingspunten gekregen in het laatste deel van het vorige topic? Kun je daar niets mee?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje weltoch durf ik nog steeds niet om haar aan te spreken
Dat geldt niet alleen voor hulpinstanties. De loodgieter of hovenier verwacht ook maar dat je gewoon thuis bentquote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Oke succes daarmee. Wat bij mij ook nog zo was was dat het 20 weken duurde en de cursus geven werd van 2 tot 4 op een MAANDAG middag. Dat werkt natuurlijk niet voor iemand die een baan heeft. Dat amateurtoneel kostte me meer dan 80 vrije uren. Ze gaan er automatisch vanuit dat iedereen die aan zo'n cursus meedoet werkloos is. Niet te geloven die hulp instanties.
maar dat is helemaal niet zo bij alle vrouwen/meisjesquote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik moest na mijn asperger diagnose naar een socialevaardigheidscursus maar dat werkt helemaal niet. Soort amateurtoneel geleid door een stel betweters. Ik zou asperger trouwens mijn ergste vijand nog niet toewensen. Wat het leven echt de moeite waard maakt zijn liefde, vriendschappen en dergelijke en laat daar nou net het probleem zitten. En wat daten betreft word sowieso al van een man verwacht dat hij met gladde GTST praatjes indruk op de vrouwen maakt dus dat kan iemand als ik wel helemaal vergeten. Niet te onderschatten dus asperger.
Ja dat is ook een kenmerk die vaak bij autisten voorkomt.quote:
Don't ask, don't tell.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Erover zwijgen kan ook.
Dat is niet direct liegen.
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt toch al wat aanknopingspunten gekregen in het laatste deel van het vorige topic? Kun je daar niets mee?
Ik zit verdomme niet in het Amerikaans legerquote:
haha briljantquote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mannen dragen hun bagage, vrouwen proberen het overal bij anderen in te stoppen om zelf minder te hoeven sjouwen.
Had ik maar dates met de verkeerde types, dat is altijd nog beter dan geen datesquote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is helemaal niet zo bij alle vrouwen/meisjes
Ik krijg sowieso vaak het idee dat sommige mensen hier zeg maar de 'verkeerde' types daten
Beter misschien om hem wat rust te geven. Anders kan het zo zijn dat een mogelijke barriere voor hem om te posten alleen nog maar hoger wordt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef Crutch het volgende:
Wie heeft hem al ge-DM'd?
* vinger opsteekt.
Het is of er iets mee doen of wachten tot het moment dat ze jou aanspreekt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Janu nog het lef vinden om iets te gaan doen.
In de wereld van het daten gaat het er nog veel harder aan toequote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit verdomme niet in het Amerikaans leger
Er blijft altijd wel een verschil hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso vaak het idee dat sommige mensen hier zeg maar de 'verkeerde' types daten (niet echt verkeerd ik bedoel je moet het allemaal zelf weten)
Ja er zijn meisjes die gericht zijn op hun uiterlijk, vooral over vrouwenzaken praten, niet te te vogen en niet in te schatten zijn en waarschijnlijk versierd willen worden door een knappe gladde prater
Maar er zijn ook gewoon 'normale' vrouwen. Die zien er misschien net iets minder prachtig uit maar dat compenseren ze ruimschoots met hun innerlijk. Daarmee kun je prima een gesprek voeren, die reageren gewoon op smsjes ookal ben je gisteren vergeten dat haar kat jarig was en hebben heus wel begrip voor iemand die bijv. een stoornis heeft waardoor niet alles in het leven even vlot gaat
Hij heeft mij al antwoord gegeven nadat ik hem een foto van wat prostituees stuurdequote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef Crutch het volgende:
Wie heeft hem al ge-DM'd?
* vinger opsteekt.
Weet ikquote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is of er iets mee doen of wachten tot het moment dat ze jou aanspreekt.
De hele wereld is hard.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
In de wereld van het daten gaat het er nog veel harder aan toe
Je hoeft niet meteen alles op tafel te gooien, dat maakt je niet oneerlijkquote:
Ik zou trouwens zo tekenen voor zo een 'normale' vrouw. Ik ben echt niet kieskeurig wat dat betreft. Ja ik heb wel een paar punten op mijn lijstje staan, maar meer vrouwen vallen daarbinnen dan er buiten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso vaak het idee dat sommige mensen hier zeg maar de 'verkeerde' types daten (niet echt verkeerd ik bedoel je moet het allemaal zelf weten)
Ja er zijn meisjes die gericht zijn op hun uiterlijk, vooral over vrouwenzaken praten, niet te te vogen en niet in te schatten zijn en waarschijnlijk versierd willen worden door een knappe gladde prater
Maar er zijn ook gewoon 'normale' vrouwen. Die zien er misschien net iets minder prachtig uit maar dat compenseren ze ruimschoots met hun innerlijk. Daarmee kun je prima een gesprek voeren, die reageren gewoon op smsjes ookal ben je gisteren vergeten dat haar kat jarig was en hebben heus wel begrip voor iemand die bijv. een stoornis heeft waardoor niet alles in het leven even vlot gaat
Ik heb 'm laten weten dat we hem missen in dit topic.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Beter misschien om hem wat rust te geven. Anders kan het zo zijn dat een mogelijke barriere voor hem om te posten alleen nog maar hoger wordt.
Hij moet gewoon even komen. We branden hem niet af, degene die dat wel doen moet ie gewoon negeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb 'm laten weten dat we hem missen in dit topic.
En dat is ook zo.
Als jullie steeds spreken over angst en wat niet al, tjah.. Dan leg je de lat wel hoog voor hem.
Ach als ze daar niet mee kan omgaan is het haar probleem. Next.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen alles op tafel te gooien, dat maakt je niet oneerlijk
ik bedoel je roept toch niet ik heb geen, ik herhaal, geen stoornis en komt dan op date 5 met owja ik heb er toch wel een?
Iedereen heeft iets, en dat vertellen ze nooit aan het begin
Bijvoorbeeld iemand met gescheiden ouders (nasty scheiding) die daardoor niet meer in monogamie geloofd en bindingsangst heeft zegt dat toch ook niet op de 1e date?
Ik noem maar wat
Ja, maar niet als je haar meteen al je problemen voorschotelt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als ze daar niet mee kan omgaan is het haar probleem. Next.
Ja oke maar zo heeft iedereen wel dingen die ik niet begrijpquote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er blijft altijd wel een verschil hoor.
Hoezeer vrouwen ook zeggen beter met mannen te kunnen praten, dan doen ze toch genoeg akties dat je meteen weer weet: " Ohja, het blijft een vrouw."
Voorbeelden: niet op de foto durven (want ziet er niet uit), toch zaken achter een mededeling zoeken, na 1 opmerking al overstuur, etc.
Ergens is dit ook wel schattig, maar voor mannen die al moeite hebben met communiceren kan dit nog lastiger zijn.
Op dit moment lijkt het meer jouw probleem te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet meteen allemaal op tafel te gooien. Je brengt het dan toch al gauw of er vanalles aan de hand is, terwijl dat in de praktijk best mee kan vallen. Alsof zij geen issues heeft...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet meteen allemaal op tafel te gooien. Je brengt het dan toch al gauw of er vanalles aan de hand is, terwijl dat in de praktijk best mee kan vallen. Alsof zij geen issues heeft...
ja dat kan ik dus niet helemaal geloven...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik zou trouwens zo tekenen voor zo een 'normale' vrouw. Ik ben echt niet kieskeurig wat dat betreft. Ja ik heb wel een paar punten op mijn lijstje staan, maar meer vrouwen vallen daarbinnen dan er buiten.
Wat is dan het probleem? Begin gewoon een gesprek aan de hand van de aanknopingspunten die je aangereikt hebt gekregen en kijk dan gewoon even verder hoe het gaat.quote:
Jouw kring van bekenden is wellicht niet representatief voor 'alle vrouwen'. Zonder gekheid, op stap kom je gewoon 'n hele hoop vrouwen tegen met allerlei issues.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat kan ik dus niet helemaal geloven...
de meeste vrouwen die ik ken zijn heel normaal hoor
ik kan me echt niet voorstellen dat jullie alleen maar vreemde meisjes tegen komen
Ik gok eerder dat jullie betoverd raken door het uiterlijk van bepaalde type dames![]()
Nee even serieus, waar zoek je dan?
Luister, de meeste mannen die ik ken zijn ook heel normaal. Terwijl denk ik toch ook een hoop vrouwen zijn geweest die denken: " Wat doet die gast in godsnaam, kan ie niet normaal doen?!"quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat jullie alleen maar vreemde meisjes tegen komen
Ik gok eerder dat jullie betoverd raken door het uiterlijk van bepaalde type dames![]()
Wat geloof je niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Go tijn!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |