abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97812430

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 6 juni 2011 @ 22:11:36 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97812466
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof veel psychologen een soort van checklistje hebben met wat vragen om af te vinken en dat er dan al vrij snel als diagnose 'autisme' uit komt.
Idd, zonder gekheid.
Het aantal autisten is de laatste generatie(s) enorm gestegen.
Waar ik me zorgen om maak ik dat ze je dan ook zomaar medicijnen voorschrijven.
Je moeder is een hamster
pi_97812476
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik ben net terug van een midweekje Praag, maar de vrouwen waren daar juist heel iel en eerder cup B/C?
Zij dus niet :9 hahaha
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar dat autisme vandaan komt, het lijkt wel of iedereen autistisch is.
Kan best zijn dat het bij je geconstateerd is, maar ik ben bang dat dit soort dingen nogal makkelijk op iemands hoofd geplakt wordt.
lastig onderwerp :) mag ik daar later(morgen) een keer op terug komen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97812483
jezus, ik kom ook ff wat zeggen :') gooi hem meteen dicht

TT zuigt sorry maar ik zat helemaal niet in het verhaal verder en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97812541
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:

Nee joh gewoon laten zo :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97812571
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:

Geeft niet, onze TT waren ook in een vlaag bedacht ;)
pi_97812623
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef Crutch het volgende:

[..]

Idd, zonder gekheid.
Dat doe sommige huisartsen ook met iemand die depressieve klachten heeft. Compleet fout natuurlijk
14 SHADES OF GREY
pi_97812633
quote:

[..]

Ik vraag me af waar dat autisme vandaan komt, het lijkt wel of iedereen autistisch is.
Kan best zijn dat het bij je geconstateerd is, maar ik ben bang dat dit soort dingen nogal makkelijk op iemands hoofd geplakt wordt.
Kenmerk van autisme is wel dat zij moeilijk hebben met ruim omschreven begrippen en spreekwoorden. Dat zie ik dan ook wel terug bij vooral tijnbrein. Dyna18 heeft dan andere dingen weer denk ik.

PDD-NOS is dan ook geen autisme, maar aan autisme verwante stoornissen, waarbij sommige autistische kenmerken ontbreken en andere weer aanwezig zijn..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:13:26 #9
118585 Crutch
pi_97812648
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
Maar iemand met een autistische stoornis kan dat toch redelijk goed geleerd worden?
Het gaat niet van nature maar je kunt het er best 'inrammen' (dat bedoel ik niet onaardig maar ik kwam zo snel niet op een ander woord)
Iemand (met autisme o.a.) die bijv. totaal in de war raakt van dingen na elkaar moeten doen en daarom niet kan koken omdat hij telkens vergeet de aardappels van het vuur te halen omdat het boontjes staat te doppen kan dat ook geleerd worden zo ver ik weet
Ja, zou kunnen, maar contact met mensen is iets anders dan je aan een recept houden.
Je moeder is een hamster
pi_97812717
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef Crutch het volgende:

[..]

Idd, zonder gekheid.
In nederland heeft dat ook te maken met het Persoons Gebonden Budget
Ouders willen graag de diagnose hebben, omdat ze dan geld kunnen krijgen voor verdere zorg.

Onderzoek heeft uitgewezen dat in NL het aantal diagnoses voor autisme zeer sterk gestegen is, sinds het PGB is geintroduceerd. In andere westerse landen is dat veel minder.
pi_97812758
quote:

[..]

Moeten ze maar even een brainscan maken, dan weet je het verder zeker. ;)

Dat valt toch te zien in het brein of ben ik in de war met iets anders?
  maandag 6 juni 2011 @ 22:16:11 #12
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97812890
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Moeten ze maar even een brainscan maken, dan weet je het verder zeker. ;)

Dat valt toch te zien in het brein of ben ik in de war met iets anders?
ASS(autisme spectrum stoornis) is met zo'n scan aan te tonen
14 SHADES OF GREY
pi_97812921
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kenmerk van autisme is wel dat zij moeilijk hebben met ruim omschreven begrippen en spreekwoorden. Dat zie ik dan ook wel terug bij vooral tijnbrein. Dyna18 heeft dan andere dingen weer denk ik.

PDD-NOS is dan ook geen autisme, maar aan autisme verwante stoornissen, waarbij sommige autistische kenmerken ontbreken en andere weer aanwezig zijn..
Bij mij hebben ze dus Asperger vastgesteld, weer een andere richting die ook onder Autisme valt.
Mensen die zwaar Asperger hebben, hebben veel moeite met non-verbale communicatie, lichaamstaal, het aanvoelen van anderen en het inleven in de ander. Ook introvertheid en emoties als vlak ervaren (in tegenstelling tot heftig) zijn kenmerken die vaak voorkomen bij Asperger.

Gelukkig heb ik niet een hele zware variant.
pi_97813006
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja, zou kunnen, maar contact met mensen is iets anders dan je aan een recept houden.
Natuurlijk maar bepaalde dingen zijn prima te oefenen en zo. Mensen zijn over het algemeen een stuk voorspelbaarder dan ze zelf denken.
dingen als smalltalk en mensen aan kijken is trainbaar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97813087
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze dus Asperger vastgesteld, weer een andere richting die ook onder Autisme valt.
Mensen die zwaar Asperger hebben, hebben veel moeite met non-verbale communicatie, lichaamstaal, het aanvoelen van anderen en het inleven in de ander.

Gelukkig heb ik niet een hele zware variant.
Ik heb een Asperger jongen in mn kennissenkring en hem lukt het wel meiden te versieren. Maar ook niet altijd, en snel intiem worden is voor hem ook moeilijk.
pi_97813146
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb een Asperger jongen in mn kennissenkring en hem lukt het wel meiden te versieren. Maar ook niet altijd, en snel intiem worden is voor hem ook moeilijk.
Hoe is het hem gelukt om dat aan te leren?
pi_97813160
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
Maar iemand met een autistische stoornis kan dat toch redelijk goed geleerd worden?
Het gaat niet van nature maar je kunt het er best 'inrammen' (dat bedoel ik niet onaardig maar ik kwam zo snel niet op een ander woord)
Iemand (met autisme o.a.) die bijv. totaal in de war raakt van dingen na elkaar moeten doen en daarom niet kan koken omdat hij telkens vergeet de aardappels van het vuur te halen omdat het boontjes staat te doppen kan dat ook geleerd worden zo ver ik weet
Maar dan kom je weer op dat verhaal van het stappenplan uit het vorige deel. Je kan zo iemand prima een lijst met heel erg strak afgebakende stappen geven en het gaat perfect. Ik ben ook iemand die liever dingen heel erg concreet en logisch wil aanpakken.

Er is geen stappenplan om een meisje te versieren en succesvol een relatie te hebben; je kan wel een stappenplan maken om te koken. Meisjes gedragen zicht TE ingewikkeld om in een stappenplan te vatten.

Daarom gaat je voorbeeld voor versieren niet op :)
pi_97813180
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:

Vrouwen? Bedoel je niet mensen?

Vrouwen zijn vele malen ingewikkelder en moeilijker. Vooral omdat vrouwen volgens mij vaak meer gevoelsmatig en op intuïtie enzo handelen, terwijl mannen al snel heel erg simpel en logisch denken.

(Nou kan het ook zo zijn dat het voor mij zo lijkt, omdat ik dagelijks met 'nerds' omga en niet met normale mannen. Maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit dat vrouwen minder simpel zijn. )

quote:
5s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef Godshand het volgende:

Op zich is het niet heel lastig. Beetje creatief zijn (ben ik ook niet altijd). En tsja, creativiteit is ook al niet wiskundig ;)

Maarreh, ook moeite vrienden te maken en met mannen te babbelen? Op zich is het niet veel verschillend dan dat, je moet alleen weten welke gespreksonderwerpen je moet mijden...
Creatief zijn is ook niet echt mijn ding. Ik haatte vakken/dingen op de middelbare school waarbij je moest improviseren of fantaseren. Ik doe soms wel creatieve dingen; ik schrijf lyrics en doe af en toe grafisch ontwerp. Ik doe die dingen echter vrijwel volledig door regels (en dan vooral "standaarden") te volgen en door elementen te kopiëren. Compleet vanuit niets creatief zijn is iets wat voor mij echt onmogelijk is. Feitelijk doe ik gewoon heel goed elementen na en probeer dan te combineren.

Ja, ik heb ook moeite met vrienden maken en mannen. maar wel stukken minder. Mar zeker met mannen die net zoals ik iets met techniek of wiskunde is gesprekken voeren redelijk makkelijk. Gesprekken die echt ergens over gaan zijn simpeler dan small-talk voeren.

Gesprekken met vrouwen voeren is heel lastig, omdat vrouwen zo compleet anders lijken te zijn dan ik. Ik weet dat het niet zo is, maar veel meisjes lijken wat communicatie betreft vaak net een andere soort. :) Vrouwen zijn meesters in urenlang praten over helemaal niets, maar zodra je wel over iets met ze probeert te praten dan vallen ze stil.

Laatst zat ik toevallig in een situatie waarin ik wel een soort van sprak tegen een meisje waar ik al even naast zat. Dat bleef bij hele korte simpele vraagjes over algemene dingen, maar viel vrij snel dood. Vervolgens ging een andere jongen naast haar zitten terwijl ik even weg was en ik kom terug en ik zie die twee enthousiast in gesprek met elkaar. Ik begrijp er gewoon echt niets van :D
  maandag 6 juni 2011 @ 22:19:26 #19
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97813201
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tuurlijk mij lukt het ook om in contact te komen met mensen. Alleen het blijft wel moeilijk.
14 SHADES OF GREY
pi_97813265
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Hoe is het hem gelukt om dat aan te leren?
Geloof via een cursus van het GGZ instituut waar hij onder behandeling was.

En ook duizend keer op zn bek gaan.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:20:56 #21
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97813344
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar dan kom je weer op dat verhaal van het stappenplan uit het vorige deel. Je kan zo iemand prima een lijst met heel erg strak afgebakende stappen geven en het gaat perfect. Ik ben ook iemand die liever dingen heel erg concreet en logisch wil aanpakken.

Er is geen stappenplan om een meisje te versieren en succesvol een relatie te hebben; je kan wel een stappenplan maken om te koken. Meisjes gedragen zicht TE ingewikkeld om in een stappenplan te vatten.

Tuurlijk wel, wat is dat nu voor onzin. Je kan echt wel iemand zo coachen dat hij/zij in contact kan komen met andere.
14 SHADES OF GREY
  maandag 6 juni 2011 @ 22:21:31 #22
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97813412
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat geldt voor bijna iedereen :)
14 SHADES OF GREY
  maandag 6 juni 2011 @ 22:21:40 #23
118585 Crutch
pi_97813429
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Natuurlijk maar bepaalde dingen zijn prima te oefenen en zo. Mensen zijn over het algemeen een stuk voorspelbaarder dan ze zelf denken.
dingen als smalltalk en mensen aan kijken is trainbaar
Daar heb je ook wel weer gelijk in. :)
Je moeder is een hamster
  maandag 6 juni 2011 @ 22:22:26 #24
118585 Crutch
pi_97813498
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat geldt voor bijna iedereen :)
Maar toch geef je Straw gelijk.
Dus ik kan aannemen dat je bang bent om op je bek te gaan?
Je moeder is een hamster
pi_97813518
quote:

[..]

Ik snap wat je bedoeld maar de basis van versieren is natuurlijk sociaal contact. Als dat al niet goed wil lukken is versieren natuurlijk als willen rennen zonder dat je goed kunt lopen.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_97813685
quote:

Laatst zat ik toevallig in een situatie waarin ik wel een soort van sprak tegen een meisje waar ik al even naast zat. Dat bleef bij hele korte simpele vraagjes over algemene dingen, maar viel vrij snel dood. Vervolgens ging een andere jongen naast haar zitten terwijl ik even weg was en ik kom terug en ik zie die twee enthousiast in gesprek met elkaar. Ik begrijp er gewoon echt niets van :D
Misschien het verschil tussen gesloten vragen stellen of open vragen stellen die over haar interesses gaan. Als het alleen maar vragen zijn waar zij ja of nee op antwoord, loopt het gesprek niet lekker.
Worden er echter open vragen gesteld over iets wat zij interessant vindt, dan heb je ineens een heel ander gesprek.
pi_97813728
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat iedereen wel op z'n bek gaat betekent niet dat iedereen daar even goed tegen kan en er hetzelfde mee omgaat. Het kan best dat je opgebouwde zelfvertrouwen dan langzaam weer afbrokkelt, als je daar al issues mee had/hebt.
pi_97813733
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ow cool, bestaan daar echt cursussen voor?

* dyna18 wil zich inschrijven.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:25:31 #29
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97813758
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja, maar zoals jij of iemand anders zei. Af worden gewezen door een collega is toch net iets anders dan door een vreemde in de kroeg of online.

Ja en daar ben ik bang voor. Ik heb nog niet zo heel erg veel zelfvertouwen
14 SHADES OF GREY
  maandag 6 juni 2011 @ 22:26:01 #30
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97813794
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ow cool, bestaan daar echt cursussen voor?

* dyna18 wil zich inschrijven.
Samen gaan?
14 SHADES OF GREY
pi_97813796
quote:
Gesprekken met vrouwen voeren is heel lastig, omdat vrouwen zo compleet anders lijken te zijn dan ik. Ik weet dat het niet zo is, maar veel meisjes lijken wat communicatie betreft vaak net een andere soort. :) Vrouwen zijn meesters in urenlang praten over helemaal niets, maar zodra je wel over iets met ze probeert te praten dan vallen ze stil.

Klopt, maar ook vrouwen zijn verschillend. Je hebt soms vrouwen die wat direkter kunnen praten en doen, een beetje mannelijke trekjes hebben dus. Zelf vind ik dat ook wel prettige vrouwen :)

De echte meisjes-meisjes kan ik niets mee. Hoewel de echte meisjes-meisjes met hun afgebroken nagels, 1000 paar schoenen en makeup problemen vaak ook niet al te intelligent zijn. Heb ik ook niets mee..
  maandag 6 juni 2011 @ 22:26:20 #32
118585 Crutch
pi_97813820
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, maar zoals jij of iemand anders zei. Af worden gewezen door een collega is toch net iets anders dan door een vreemde in de kroeg of online.

Ja en daar ben ik bang voor. Ik heb nog niet zo heel erg veel zelfvertouwen
Daarom zeg ik ook dat je wat ervaring op moet doen met meisjes waar je niet direct iets voor voelt.
Je moeder is een hamster
pi_97813831
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld maar de basis van versieren is natuurlijk sociaal contact. Als dat al niet goed wil lukken is versieren natuurlijk als willen rennen zonder dat je goed kunt lopen.
mooie vergelijking.
Zelfde gaat waarschijnlijk op voor iemand die geen vrienden heeft en maar niet snapt waarom hij geen relatie kan krijgen.
Als je niet vriendschappelijk met anderen om kan gaan, dan is een relatie ook te hoog gegrepen.
pi_97813834
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Misschien het verschil tussen gesloten vragen stellen of open vragen stellen die over haar interesses gaan. Als het alleen maar vragen zijn waar zij ja of nee op antwoord, loopt het gesprek niet lekker.
Worden er echter open vragen gesteld over iets wat zij interessant vindt, dan heb je ineens een heel ander gesprek.
Open vragen nodigen ook meer uit om te vertellen dan gesloten vragen. Veel dames zijn ook niet extreem extrovert. Als je dan een hele rits gesloten vragen afvuurt, dan bloedt het gesprek of dood of wordt het een soort van kruisverhoor...
pi_97813898
Ik moest na mijn asperger diagnose naar een socialevaardigheidscursus maar dat werkt helemaal niet. Soort amateurtoneel geleid door een stel betweters. Ik zou asperger trouwens mijn ergste vijand nog niet toewensen. Wat het leven echt de moeite waard maakt zijn liefde, vriendschappen en dergelijke en laat daar nou net het probleem zitten. En wat daten betreft word sowieso al van een man verwacht dat hij met gladde GTST praatjes indruk op de vrouwen maakt dus dat kan iemand als ik wel helemaal vergeten. Niet te onderschatten dus asperger.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  maandag 6 juni 2011 @ 22:27:42 #36
118585 Crutch
pi_97813927
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat iedereen wel op z'n bek gaat betekent niet dat iedereen daar even goed tegen kan en er hetzelfde mee omgaat. Het kan best dat je opgebouwde zelfvertrouwen dan langzaam weer afbrokkelt, als je daar al issues mee had/hebt.
Als je niet leert van je fouten wel ja, maar dat is niet de intentie.
Je moeder is een hamster
pi_97813935
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef dyna18 het volgende:

[..]

mooie vergelijking.
Zelfde gaat waarschijnlijk op voor iemand die geen vrienden heeft en maar niet snapt waarom hij geen relatie kan krijgen.
Als je niet vriendschappelijk met anderen om kan gaan, dan is een relatie ook te hoog gegrepen.
Gaat niet altijd op, maar meestal wel ja.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:29:13 #38
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97814048
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef Crutch het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat je wat ervaring op moet doen met meisjes waar je niet direct iets voor voelt.
Ik zie haar overigens niet echt als relatie materiaal. FB meer
14 SHADES OF GREY
  maandag 6 juni 2011 @ 22:29:43 #39
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97814084
Of vrienden die eenmaal aan de vriendin, hun vriendenkring vergeten en langzaamaan in een relationele sleur belanden... :X :(
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_97814097
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Samen gaan?
Welke hij had weet ik niet. Maar Google toont dit:

http://www.begeleiding-coaching.eu/trainingen.html
pi_97814101
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik moest na mijn asperger diagnose naar een socialevaardigheidscursus maar dat werkt helemaal niet. Soort amateurtoneel geleid door een stel betweters. Ik zou asperger trouwens mijn ergste vijand nog niet toewensen. Wat het leven echt de moeite waard maakt zijn liefde, vriendschappen en dergelijke en laat daar nou net het probleem zitten. En wat daten betreft word sowieso al van een man verwacht dat hij met gladde GTST praatjes indruk op de vrouwen maakt dus dat kan iemand als ik wel helemaal vergeten. Niet te onderschatten dus asperger.
Ik weet het ;(
pi_97814142
Niet zo snel gaan verdomme :( Ik was even bij buurtje en moet weer bijlezen :(
pi_97814184
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoezo?
pi_97814215
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik weet het ;(
Moest jij ook naar een cursus en had je daar baat bij?
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  maandag 6 juni 2011 @ 22:31:38 #45
118585 Crutch
pi_97814231
quote:
16s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Niet zo snel gaan verdomme :( Ik was even bij buurtje en moet weer bijlezen :(
Je kan je lol op als Mera dadelijk klaar is met haar verslag. :P
Je moeder is een hamster
pi_97814242
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Moest jij ook naar een cursus en had je daar baat bij?
Ik sta nog op de wachtlijst.

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Welke hij had weet ik niet. Maar Google toont dit:

http://www.begeleiding-coaching.eu/trainingen.html
Thanks.
Ze willen mij in september in een groepstraining stoppen.
Weet nog niet wat precies de insteek is van die training, maar hopelijk helpt het met sociale interactie.
pi_97814305
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef RandyMcRanderson het volgende:
. En wat daten betreft word sowieso al van een man verwacht dat hij met gladde GTST praatjes indruk op de vrouwen maakt dus dat kan iemand als ik wel helemaal vergeten. Niet te onderschatten dus asperger.
De gladde praatjes werken vooral bij jonge onzekere meisjes van 16.

Tenzij dat je doelgroep is, maar vrouwen van iets rijpere leeftijd hoeven geen gladde praatjes hoor.

Ik heb tenminste nooit glad hoeven praten voor mn " veroveringen" in het verleden.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:32:49 #48
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97814315
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo?
een vaag vermoeden dat ze niet met mijn bagage kan omgaan.
14 SHADES OF GREY
  maandag 6 juni 2011 @ 22:33:04 #49
118585 Crutch
pi_97814338
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh, dat moet de spanning wel wat verlichten, lijkt me.
Je moeder is een hamster
pi_97814343
Dat moet wel een episch verslag zijn. Straks loopt haar PC vast en is ze alles kwijt.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')