Hij gaf het toe in DMs.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou kom maar met dat bewijsmateriaal, ben benieuwd.
Eerlijk is eerlijk; bijna elk probleem is op te lossen met een stappenplan. Dat is lekker makkelijk, simpel, logisch, te leren etc.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:44 schreef Godshand het volgende:
Wat mij opvalt aan mensen zoals benzin, MLiG en jij is dat jullie ook het te strikt benaderen. Als een wiskundig probleem. Jij nu ook, je hebt het over een "aanpak". Dat soort termen gebruik ik als ik een Linux probleem wil oplossen, dan heb je een strikt stappenplan.
In de liefde is het wat losser allemaal. Soms worden er stappen over geslagen, soms duurt het wat langer. De 1 woont binnen een maand samen de ander is pas na 5 jaar overtuigd.
Echt?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
Ook dit. Ik dacht: 'Moet ik dan maar het goede voorbeeld geven'? omdat iedereen maar braaf handjes stond te schudden. Iemand zoenen bij afscheid is heel normaal, IMO.
Nja, er is wel wat voor te zeggen dat de wereld wat dat betreft wel oneerlijk verdeeld is. Ik zou een beter en liever vriendje zijn dan veel andere jongens; maar het feit dat dat mij niet lukt en hun wel is natuurlijk bijzonder teleurstellendquote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Catbert het volgende:
Nouja. Ik vind het altijd een beetje vervelend overkomen als mensen die moeite hebben meiden te versieren gaan klagen over players. Focus je nou maar lekker op jezelf in plaats van negatief te gaan lopen doen over anderen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou kom maar met dat bewijsmateriaal, ben benieuwd.
Ik ben net door hem ingelicht ik wist het niet.quote:
Nou, ik had dus ooit een verhaal gepost over die foto's via bluetooth. Weet niet of je dat hebt gelezen? Dat is een leuke en orginele actie.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
Nog tips hoe ik die collega kan aanspreken? Verkapte poging om het weer ontopic te krijgen
Scala aan mogelijkheden.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
Nog tips hoe ik die collega kan aanspreken? Verkapte poging om het weer ontopic te krijgen
Ja, mensen zouden zich in een reeks maar bemoeien met wat er hier gepost wordt. Gek hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef Mpj het volgende:
Nu zoekt ze ze op.
Krijg het idee dat we nog een moeder Teresa erbij hebben die alles maar weet en zich overal mee bemoeit..
Ja, dat is/was dus ook mijn probleem. Iedereen hier had het meteen door. Klonen is niet makkelijk, ben ik achter gekomen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
De reden dat ik geen kloon aanmaak is dat ik te makkelijk te herkennen zou zijn.
Nee dat heb ik gemist. Misschien heb ik wel een idee.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nou, ik had dus ooit een verhaal gepost over die foto's via bluetooth. Weet niet of je dat hebt gelezen? Dat is een leuke en orginele actie.
Nee iedereen zou me herkennen aan mijn UI van Gerrie.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, dat is/was dus ook mijn probleem. Iedereen hier had het meteen door. Klonen is niet makkelijk, ben ik achter gekomen.
Die laatste optie vind ik 'n beetje zielig eerlijk gezegd. Je kunt beter voor het eerste gaan, wel voorafgegaan door een inleidend praatje.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Scala aan mogelijkheden.
Vragen of ze mee gaat lunchen
Met een nep-probleem aankomen waarvan zij het kan oplossen
Gewoon tegen haar aanlopen zogenaamd per ongeluk.
De meeste kloons zijn makkelijk herkennen, of je moet ineens een rol gaan spelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
De reden dat ik geen kloon aanmaak is dat ik te makkelijk te herkennen zou zijn.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef benzin het volgende:
Vrouwen zijn hierop een uitzondering; ze zijn op geen enkele manier algoritmisch aan te pakken, dat maakt alles heel moeilijk, ingewikkeld, onzeker, slecht te leren, slecht te voorspellen etc.
Ik vraag me af waarom ze alles zo ingewikkeld maken; ik bedoel, ik wil graag een relatie, er zullen vast wel meisjes zijn die dat andersom ook willen. Als ze het nou gewoon een keertje makkelijk en logisch zouden houden dan is iedereen blij.
Je begrijpt me wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, mensen zouden zich in een reeks maar bemoeien met wat er hier gepost wordt. Gek hoor.
Vrouwen? Bedoel je niet mensen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef benzin het volgende:
Eerlijk is eerlijk; bijna elk probleem is op te lossen met een stappenplan. Dat is lekker makkelijk, simpel, logisch, te leren etc.
Vrouwen zijn hierop een uitzondering; ze zijn op geen enkele manier algoritmisch aan te pakken, dat maakt alles heel moeilijk, ingewikkeld, onzeker, slecht te leren, slecht te voorspellen etc.
Idd. Voor vrouwen die mannen proberen te versieren geldt hetzelfde. FF je benen uit elkaar garandeert hoogstens seks, niet meer.quote:
Dat is sinds een aantal delen geleden al zo'n beetje mijn punt. Als ze het dan ook echt allemaal zo goed zou weten, zou het niet eens erg zijn, maar dat is helaas niet het geval.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef Mpj het volgende:
Nu zoekt ze ze op.
Krijg het idee dat we nog een moeder Teresa erbij hebben die alles maar weet en zich overal mee bemoeit..
Ik heb daar gewoon het lef niet voor. En ik heb ook niet zo veel zin dat het hele bedrijf door gaat etc.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die laatste optie vind ik 'n beetje zielig eerlijk gezegd. Je kunt beter voor het eerste gaan, wel voorafgegaan door een inleidend praatje.
Gewoon een arm om een vent heen slaan kan ook veel doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. Voor vrouwen die mannen proberen te versieren geldt hetzelfde. FF je benen uit elkaar garandeert hoogstens seks, niet meer.
Daarom zou ik ook niks willen met een collega, of in mijn geval een meisje uit mijn klas.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon het lef niet voor. En ik heb ook niet zo veel zin dat het hele bedrijf door gaat etc.
Werkt ze op dezelfde afdeling? Heb je tijdens het werk weleens met haar te maken?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon het lef niet voor. En ik heb ook niet zo veel zin dat het hele bedrijf door gaat etc.
Want de rest heeft hier wel wijsheid in pacht en bemoeit zich verder nergens mee? Kom op nou. Als we het dan toch over bemoeien gaan hebben met zaken waar men geen verstand van heeft hè...dan heb ik nog een veel beter voorbeeld. Niet zo hypocriet doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is sinds een aantal delen geleden al zo'n beetje mijn punt. Als ze het dan ook echt allemaal zo goed zou weten, zou het niet eens erg zijn, maar dat is helaas niet het geval.
Nee, dan had ik er al wat mee gedaan denk ik, nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Werkt ze op dezelfde afdeling? Heb je tijdens het werk weleens met haar te maken?
Een hoop anderen komen toch wat minder over als een Moeder Teresa. Ben het wel eens met MPJ.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want de rest heeft hier wel wijsheid in pacht en bemoeit zich verder nergens mee? Kom op nou. Als we het dan toch over bemoeien gaan hebben met zaken waar men geen verstand van heeft hè...dan heb ik nog een veel beter voorbeeld. Niet zo hypocriet doen.
Werk je rechtstreeks met haar?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
Neequote:
Ik had ook eens een move gedaan naar een collega van werk. Via een briefje. Ze wilde het ook niet aan de grote Klok hangen, mn move. Zat niet echt te wachten op roddels.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dan had ik er al wat mee gedaan denk ik, nee eigenlijk niet.
Dan zul je out of the blue haar aan moeten spreken en ik begrijp dat dat wat lastiger is. Is er helemaal niets waar je het met haar over zou kunnen hebben?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dan had ik er al wat mee gedaan denk ik, nee eigenlijk niet.
Je weet wel waar ik op doel.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een hoop anderen komen toch wat minder over als een Moeder Teresa. Ben het wel eens met MPJ.
Dat voorbeeld mag je wel noemen. Ik ben benieuwd.
Je kunt moeilijk vragen "Kom je hier vaker?".quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Werk je rechtstreeks met haar?
edit oh nee dus, dan zal het via een omweg moeten. Stuk lastiger inderdaad.
Dat weet ik oprecht niet, dus ik ben nog altijd benieuwd naar dat voorbeeld van je.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet wel waar ik op doel.
Maar het slaat dus weer eens nergens op en de veroordelingen zijn weer eens behoorlijk selectief.
Geeft niet hoor. We hebben geduld....quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan ga ik nu het beloofde verslag maar schrijven, gaat even duren want ik ben vrij lang van stof met die dingen.
Dan niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet ik oprecht niet, dus ik ben nog altijd benieuwd naar dat voorbeeld van je.
Hoe langer het duurt, hoe uitgebreider het verslag moet je maar denken.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. We hebben geduld....
(een beetje)
Briefje dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neeik zie haar alleen door de gang lopen enzo
Inderdaad, dat zou het voor een aantal jongens hier een stuk makkelijker maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef benzin het volgende:
Jullie gaan zo snel dat ik het nauwelijks bij kan houden
[..]
Eerlijk is eerlijk; bijna elk probleem is op te lossen met een stappenplan. Dat is lekker makkelijk, simpel, logisch, te leren etc.
Ik vraag me af waarom ze alles zo ingewikkeld maken; ik bedoel, ik wil graag een relatie, er zullen vast wel meisjes zijn die dat andersom ook willen. Als ze het nou gewoon een keertje makkelijk en logisch zouden houden dan is iedereen blij.
[..]
Nja, er is wel wat voor te zeggen dat de wereld wat dat betreft wel oneerlijk verdeeld is. Ik zou een beter en liever vriendje zijn dan veel andere jongens; maar het feit dat dat mij niet lukt en hun wel is natuurlijk bijzonder teleurstellend
Inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe langer het duurt, hoe uitgebreider het verslag moet je maar denken.
Heb ik ook wel eens gedaan zelfde resultaatquote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik had ook eens een move gedaan naar een collega van werk. Via een briefje. Ze wilde het ook niet aan de grote Klok hangen, mn move. Zat niet echt te wachten op roddels.
Helaas was ze al bezet
Vorig keer toen ik haar sleutel terug gaf durfde ik haar niet eens aan te kijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zul je out of the blue haar aan moeten spreken en ik begrijp dat dat wat lastiger is. Is er helemaal niets waar je het met haar over zou kunnen hebben?
Het was maar een korte vakantie.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Fijn dat je trouwens weer terug bent van vakantie.
Helaas heb je wel de meet moeten missen, die dus erg goed heeft uitgepakt voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |