abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97820121
De Klik is Wonderbaarlijk en Helemaal Met De Handelingen _O-
  maandag 6 juni 2011 @ 23:53:54 #202
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97820156
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, ik zou toch graag willen dat ik het voor elkaar zou krijgen om zelf een meisje te versieren. Een meisje kopen tast mijn ego aan :@

Tja... ;(
Er komt een moment dat je je trots moet laten varen en moet pakken wat je pakken kunt ;(
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_97820195
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Tja... ;(
Er komt een moment dat je je trots moet laten varen en moet pakken wat je pakken kunt ;(
Naja...daar heb ik wel zo m'n bedenkingen over
pi_97820210
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Probeer je voor te stellen dat je met iemand praat en dat je direct aansluiting vindt. Dat je eigenlijk van tevoren al kan raden hoe zij over dingen denkt, ook al ken je haar nog maar net.

Het zou helemaal mooi zijn als daar ook nog lichamelijk aantrekking bij komt kijken, maar voor een vriendschappelijke klik hoeft dat natuurlijk niet.
Het is toch met name ook dat je prettig met elkaar kunt communiceren; beide zich prettig voelen bij de communicatie en dat zelfs in het begin het niet ongemakkelijk of stroef gaat. Denk dan ook dat er mensen zijn die met heel veel mensen een klik hebben, en dat er ook veel mensen zijn die met bijna niemand een klik hebben, omdat ze zelf (vooral in het begin) ongemakkelijk overkomen of zich ongemakkelijk voelen...
pi_97820218
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
De Klik is Wonderbaarlijk en Helemaal Met De Handelingen _O-
Dat is zeker zo. Maar niet met Lanter dus. :')
pi_97820219
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik ben wel benieuwd overigens, naar waar de grens ligt tussen leuk en irritant voor jullie, betreffende koppels die openbaar met elkaar bezig zijn... af en toe een kusje of een hand op elkaars been (zittend) of bil (staan) ofzo vind ik wel okay, zou ik zelf soms ook doen, maar uitgebreid in de nek kussen, tongworstelen, flink betasten vind ik ook eerder vrij vervelend.
kusje op de hand been is slijmerig maar tongworstelen en andere dingen is helemaal uit den boze }:|
pi_97820257
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is zeker zo. Maar niet met Lanter dus. :')
Ik kon het even niet laten :D
pi_97820294
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef benzin het volgende:

Ik weet niet precies hoe ik me zo'n klik voor moet stellen. Denk niet dat ik dat ooit gevoeld heb, maar then again; ik heb ooit pas 1 date gehad en verder heb ik met meisjes nooit langer dan een paar minuten gepraat, dus misschien is dat niet zo vreemd.
Ik stel het me een beetje zo voor:
Stel dat diegene een man was geweest ipv een vrouw. Met sommige mannen zit je op 1 lijn en met anderen heb je echt niks gemeen.
Een beetje zo, alleen is hij geen man, maar een vrouw.

Je moet wel 'iets' met elkaar gemeen hebben ;)
pi_97820377
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef Mystikvm het volgende:

Probeer je voor te stellen dat je met iemand praat en dat je direct aansluiting vindt. Dat je eigenlijk van tevoren al kan raden hoe zij over dingen denkt, ook al ken je haar nog maar net.
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, praten met mensen is altijd een heel moeizaam proces vind ik.

Kan je de kans vergroten om zoiets te treffen? Of is het een kwestie van mazzel hebben? :)
pi_97820405
Ze was er dus niet. :{ Is het verslag van Mera er al?
pi_97820415
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, praten met mensen is altijd een heel moeizaam proces vind ik.

Kan je de kans vergroten om zoiets te treffen? Of is het een kwestie van mazzel hebben? :)
Bijvoorbeeld zelfde sport of zo ;)
pi_97820450
Nope Techno leid haar af :6
pi_97820453
quote:

[..]

Je eigen houding helpt. Als je van jezelf onzeker bent of moeilijk contact maakt dan zijn er dus minder mensen met wie het kan klikken. Is altijd een kwestie van mazzel hebben, maar met de juiste instelling wordt de kans inderdaad vergroot.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 00:01:24 #214
108913 Godshand
guide4you
pi_97820582
quote:

[..]

Hmm, apart. Nooit iemand opgevallen, jouw moeite met sociaal contact? Schoolarts/familie/klasgenoten?

Hebben jouw ouders/broers of zussen ook moeite met sociaal contact?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97820603
hmmm een klik heel moeilijk te begrijpen, dat is soms elkaar begrijpen zonder woorden wat best vaag is. Met Martin had ik vaak momentopnames dat blikken genoeg zeiden omdat je op het moment hetzelfde dacht en dat is heel vaag.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 00:02:06 #216
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97820623
00:00 geweest en nog altijd geen verslag ;(
  dinsdag 7 juni 2011 @ 00:03:31 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97820693
Nou jongens er wordt voor me geduimd hoor. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97820740
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm een klik heel moeilijk te begrijpen, dat is soms elkaar begrijpen zonder woorden wat best vaag is. Met Martin had ik vaak momentopnames dat blikken genoeg zeiden omdat je op het moment hetzelfde dacht en dat is heel vaag.
Das juist leuk!

Moet er altijd om lachen als zoiets gebeurt :P
pi_97820743
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
Nou jongens er wordt voor me geduimd hoor. _O-
Waarvoor ???
  dinsdag 7 juni 2011 @ 00:04:41 #220
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97820755
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

kusje op de hand been is slijmerig maar tongworstelen en andere dingen is helemaal uit den boze }:|
Dus als ik helemaal weg ben van een meisje mag ik ze eigenlijk ook al niet af en toe een kusje geven, of als ik naast 'r sta een hand of d'r heup/bil leggen? ;(
Ik ben er ook niet voor om elkaar praktisch te beklimmen hoor, maar een klein beetje moet wel kunnen vind ik.

Wat vinden anderen er van, wat kan wel, wat kan niet?
pi_97820800
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Nope Techno leid haar af :6
Wie? Ik? O-)
pi_97820814
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dus als ik helemaal weg ben van een meisje mag ik ze eigenlijk ook al niet af en toe een kusje geven, of als ik naast 'r sta een hand of d'r heup/bil leggen? ;(
Ik ben er ook niet voor om elkaar praktisch te beklimmen hoor, maar een klein beetje moet wel kunnen vind ik.

Ik zou zeggen; doe wat je wil... het is jou relatie. Er zijn ook mensen die zelfs seks in het openbaar hebben. Van mij mogen ze.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 00:05:50 #223
108913 Godshand
guide4you
pi_97820823
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Boeiend, ik heb ook wel eens een meid lopen aflebberen op een feest die ik daar ontmoet had..

Op gegeven moment zoek je wel een apart plekje op...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97820836
Het is moeilijk typen met een hand in haar broekje.
Ron Paul 2012
pi_97820853
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Das juist leuk!

Moet er altijd om lachen als zoiets gebeurt :P
Ja maar ook heel vaag had het ook tijdens slootpop, zijn broer was achterlijk aan het doen met bier over zich heen gieten, en hij stond in de buurt en keek me aan en moest lachen. Dat soort dingen vind ik dan weer vaag.
po
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')