Dat idee heb ik dus ookquote:Op maandag 6 juni 2011 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom sommige stelletjes elkaar werkelijk elke minuut
van een feestje moeten zoenen. Blijf dan lekker thuis en ga daar de hele avond liggen krikken.
Vaak blijft het ook niet bij 'n kusje op de mond als ze afscheid nemen omdat meneer of mevrouw even naar het toilet moet (quote:
Heb ik ooit wel eens gedaan, maar ik was wel heul heul erg verliefd.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom sommige stelletjes elkaar werkelijk elke minuut van een feestje moeten zoenen. Blijf dan lekker thuis en ga daar de hele avond liggen krikken.
Denk nou niet dat het aan jou ligt. Die mensen zijn gewoon strontvervelend.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vaak blijft het ook niet bij 'n kusje op de mond als ze afscheid nemen omdat meneer of mevrouw even naar het toilet moet (), maar worden er semi-vrijpartijen opgevoerd met kusjes in de nek, gelebber in elkaars oor en dit alles voorzien van bijbehorende geluiden.
Nou ja, misschien ben ik niet zo romantisch ingesteld.
Uh oh, tsja ik heb niet zo gauw met buitenland wonende vrouwen (als ze hier logeren/wonen prima), dus de meeste die ik getroffen heb wonen dan wel in de buurt ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Moet het 'n beetje hebben van toevallig in de buurt zijnde vriendinnen van mensen die uitgenodigd zijn. Nadeel is dan meestal ook wel weer dat je ze een keer ziet en dat ze daarna weer aan de andere kant van de wereld zitten.
Laatst 'n keer gehad. Op een feestje zag ik een prachtige meid zitten. Beetje mee gebabbeld en er verder niets achter gezocht. Daarna voegde ze me al direct toe op Facebook, maar ze zei verder niks. Ik had zo iets van "Het zal verder wel".
Weekje later gaf ze aan me helemaal te zien zitten. Op de vraag waar ze nu ergens was, was het antwoord Bogota en voorlopig komt ze ook niet meer deze kant op...
Leid haar dan niet zo af!quote:
Zij dicteert over de telefoon en hij mag typen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol, hoezo antwoord jij voor haar?
Jullie waren toch allebei weer naar je eigen crib?
Misschien zitten ze wel te Skypenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol, hoezo antwoord jij voor haar?
Jullie waren toch allebei weer naar je eigen crib?
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zij dicteert over de telefoon en hij mag typen.
Ooooooh vandaar dat het zo langzaam gaatquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zij dicteert over de telefoon en hij mag typen.
Met name het rekken tot de 00:00.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef Crutch het volgende:
Karakterontwikkeling, verhaallijn, climax-opbouwing?
Spannend.
Ik dacht dat het randjefietsen heettequote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
ja ja noemen ze dat tegenwoordig rekken
Ik dacht dat het lanterfanteren heette.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht dat het randjefietsen heette
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht dat het randjefietsen heette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |