Wat the hellquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[...teringlangverhaal...]
Het was leuk en gezellig!En ja ik overdrijf soms met mijn verslagjes, wen er maar aan.
Het vervolg ga je maar niet posten he?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ja ik overdrijf soms met mijn verslagjes, wen er maar aan.
Dan willen ze alleen maar wat aandacht (of etenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
Die kat moet met haar kont van mijn laptop afblijven ze verneukt mijn typen
Nee, niet echt. Ook niet voor de meeste meerderjarige (mee)lezertjes trouwens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:30 schreef Halcon het volgende:
Is het geschikt voor minderjarige lezertjes?
Dan gewoon posten dus. Het is toch al na twaalven, dus het mag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ook niet voor de meeste meerderjarige (mee)lezertjes trouwens.
Ze heeft kroelaanvallenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan willen ze alleen maar wat aandacht (of eten).
Zo wat een story, morning glory.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alright, dan van mij ook eindelijk verslag van de meet. Bij voorbaat excuses voor het lange verhaal.
-knip-
Mooi verslag, zeker het wachten waard. Ware woorden over iedereen, sluit mij erbij aan. Vooral onderstaand is natuurlijk meer dan waar.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat valt ontzettend mee, eigenlijk best een stuk!
http://www.gratisseksverhalen.nl/quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan gewoon posten dus. Het is toch al na twaalven, dus het mag.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://www.gratisseksverhalen.nl/
Zelfde strekking, alleen andere hoofdpersonen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://www.gratisseksverhalen.nl/
Zelfde strekking, alleen andere hoofdpersonen.
Mijn zusje doet vaak negatief en minderwaardig omdat ik sociaal wat minder ben en we hebben geen goede relatie. We zijn eigenlijk elkaars tegenpolen en we botsen behoorlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef Godshand het volgende:
Vraag aan je zusje hoe zij dan contact legt, sterker nog, vraag of je met haar mee mag.
Ja, sorry lief. Liet me even meeslepen enzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Techno, wat hadden we nou afgesproken?
Even naar je landinstellingen kijken rechts onderin?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze heeft kroelaanvallen![]()
maar schijnbaar ergens overheen gelopen en sindsdien heb ik oorlog met toetsenbord
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, sorry lief. Liet me even meeslepen enzo.
Hoeveel in leeftijd verschillen jullie? Als ze nog puber is moet je wellicht nog wachten tot ze daaruit is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn zusje doet vaak negatief en minderwaardig omdat ik sociaal wat minder ben en we hebben geen goede relatie. We zijn eigenlijk elkaars tegenpolen en we botsen behoorlijk.
Ah ja thanxquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Even naar je landinstellingen kijken rechts onderin?
Die verandert als je tegelijk op Shift en Ctrl drukt. Of als je kat dat doet.quote:
Mijn kat hopst er steeds op . Eigenwijs beestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die verandert als je tegelijk op Shift en Ctrl drukt. Of als je kat dat doet.
't grappige is, wat je hier en eerder schreef had over mij en mijn zusje kunnen gaan!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn zusje doet vaak negatief en minderwaardig omdat ik sociaal wat minder ben en we hebben geen goede relatie. We zijn eigenlijk elkaars tegenpolen en we botsen behoorlijk.
Ze wilt gewoon weten waarom je toch steeds naar dat lichtgevende ding zit te starenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn kat hopst er steeds op . Eigenwijs beest
Ook al heb je Asperger, je gaat het ver schoppen denk ik hoor. Jouw pro-activiteit helpt je enorm veel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:49 schreef dyna18 het volgende:
Mera, wat een ongelofelijk leuk en uitgebreid verslag om te lezen.
Ik ben echt helemaal perplex van jouw lovende woorden.
Ik ben nu 32 jaar en ik overdrijf niet als ik je vertel dat nog nooit iemand zulke aardige dingen tegen mij heeft gezegd. Echt ik ben er helemaal door geraakt.
Ik had mijzelf altijd voorgenomen om de eerste vrouw die tegen mij zou zeggen dat ik er knap uit zie nooit meer los te laten en daar voor altijd bij te blijven. Helaas ben jij al bezet...
Maar je bent echt de eerste die deze woorden ooit in mijn leven tegen mij gesproken geschreven heeft.
Dank je.
Ja, nu vind ik 't al helemaal jammer dat ik niet geweest ben!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:49 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben nu 32 jaar en ik overdrijf niet als ik je vertel dat nog nooit iemand zulke aardige dingen tegen mij heeft gezegd. Echt ik ben er helemaal door geraakt.
Ik had mijzelf altijd voorgenomen om de eerste vrouw die tegen mij zou zeggen dat ik er knap uit zie nooit meer los te laten en daar voor altijd bij te blijven. Helaas ben jij al bezet...
Maar je bent echt de eerste die deze woorden ooit in mijn leven tegen mij gesproken geschreven heeft.
Dank je.
Binnen een kwartier ben ik weg..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ahh er is nog iemand , was even bang dat iedereen weg was .
Heee jonges, ik ga straks even de kliko buiten zetten!!1quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Binnen een kwartier ben ik weg..
Tenzij er enorme interessante posts nog volgen...
Wie is Martin?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben trouwens zenuwachtig want nu Martin wel heeft aangegeven met me te willen praten ben ik benieuwd wat die wil gaan zeggen.
Slaap lekker!quote:
Haar LAT relasiequote:
Wat liefquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:49 schreef dyna18 het volgende:
Dank je.
De Eurokok.quote:
Lekker met dit weer..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heee jonges, ik ga straks even de kliko buiten zetten!!1
Edit:naja, kep m'n best gedaan...zullen we maar zeggen
Ja maar Dyna je bent gewoon ook een leuke vent, ook leuk om te zien!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:49 schreef dyna18 het volgende:
Dank je.
Doe nou niet zo bang, jullie horen gewoon bij elkaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
scharrel of exscharrel hij wil met me praten
Praten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
scharrel of exscharrel hij wil met me praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |