dat is ook helemaal waarquote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je haar meteen al je problemen voorschotelt.
Ja oke maar de kroeg lijkt me dan oo de minst geschikte plek om iemand te versierenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw kring van bekenden is wellicht niet representatief voor 'alle vrouwen'. Zonder gekheid, op stap kom je gewoon 'n hele hoop vrouwen tegen met allerlei issues.
QFTquote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar de kroeg lijkt me dan oo de minst geschikte plek om iemand te versieren
vooral als je er moeite mee hebt
dan moet je het echt hebben van de inhoud van een gesprek en hoeveel inhoud kan een gesprek nou hebben als er mensen tegen je aan botsen en de muziek zo hard staat dat je na elke zin 'WAT'?' moet roepen
En toch komt vrijwel elke vrouw weleens in de kroeg. Die dames die jij kent en die normaal zijn, komen er vast ook weleens.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar de kroeg lijkt me dan oo de minst geschikte plek om iemand te versieren
vooral als je er moeite mee hebt
dan moet je het echt hebben van de inhoud van een gesprek en hoeveel inhoud kan een gesprek nou hebben als er mensen tegen je aan botsen en de muziek zo hard staat dat je na elke zin 'WAT'?' moet roepen
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook helemaal waar
daar zou iedereen van schrikken
En zoals ik al zei iedereen heeft wel wat
zij ook hoor! wacht maar, op date 5 komt alles over haar puppie die dood ging toen ze 5 was en dat ze nu verlatingsangst heeft![]()
Plus er zijn genoeg plekken waar je gewoon rustig kan uitgaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
En toch komt vrijwel elke vrouw weleens in de kroeg. Die dames die jij kent en die normaal zijn, komen er vast ook weleens.
Luide muziek kan een nadeel zijn, maar niet in elke kroeg staat de muziek zo hard dat je elkaar niet kunt verstaan.
ik bedoelde jou niet specifiek hoor, sorryquote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat geloof je niet?
Ik ben echt niet op zoek naar een onbereikbare prinses.
Mijn lijstje:
25-32 jaar
sportief
actief leven
hoger opgeleid
normaal of slank postuur
Zo uitzonderlijk is dat toch niet?
Hoe normaal je ook bent, als je uitgaat heb je wel de neiging om je anders te gedragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
En toch komt vrijwel elke vrouw weleens in de kroeg. Die dames die jij kent en die normaal zijn, komen er vast ook weleens.
Luide muziek kan een nadeel zijn, maar niet in elke kroeg staat de muziek zo hard dat je elkaar niet kunt verstaan.
Dat ook. Op bv. zondag is het hier ook niet overal stervensdruk en dan kun je prima een gesprek voeren in de meeste kroegen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Plus er zijn genoeg plekken waar je gewoon rustig kan uitgaan.
Klopt, al heb je die neiging ook wel als je last hebt van tekenen van verliefdheid, je je ergens niet op je gemak voelt, er collega's in de buurt zijn, etc...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe normaal je ook bent, als je uitgaat heb je wel de neiging om je anders te gedragen.
ja okequote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
kroegen zijn een grote paringsdans vol uitlerijk vertoonquote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ook. Op bv. zondag is het hier ook niet overal stervensdruk en dan kun je prima een gesprek voeren in de meeste kroegen.
Nee. Het ging over de kroeg en dat dat geen geschikte plek zou zijn om iemand te versieren dan wel normale mensen tegen te komen. Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke
bijna iedereen komt ook wel eens in de supermarkt of bij de glasbak, is dat een argument om dan daar te gaan versieren?
Hoewel je daar nog meer kans maakt omdat je dan wel zomaar een echt gesprek zou kunnen voeren
Dat ook nog inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt, al heb je die neiging ook wel als je last hebt van tekenen van verliefdheid, je je ergens niet op je gemak voelt, er collega's in de buurt zijn, etc...
Verkeerde topic?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
Dm oorlog met puter , Claire is dus uit Mc leod's daughters , zij zat daarin tot seizoen drie , was mijn favoriete karakter
Want? Extra gemeen karakter ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
, zij zat daarin tot seizoen drie , was mijn favoriete karakter
Er is er maar eentje met het mooiste pluimage en die neemt niet alle vrouwelijke bezoekers van de kroeg mee naar huis. Plus: smaken verschillen. De ene dame zal meneer A degene vinden met het mooiste pluimage, damer B zal 'm misschien een opgeblazen patser vinden.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kroegen zijn een grote paringsdans vol uitlerijk vertoon
lijkt me niet de ideale plek voor iemand die er moeite mee heeft
Uiteraard gaan alle vrouwtjes voor de man met het mooiste pluimage en niet voor de vogel die misschien niet de kleurigste veren heeft maar met wie ze wel het meest gemeen heeft...
Tis offtopic, dus daarom stuurde ik een DM over Formers UI. Was ik nieuwsgierig naar. Maar blijkbaar lukt het DM antwoorden Former niet zoquote:
Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef Crutch het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tis offtopic, dus daarom stuurde ik een DM over Formers UI. Was ik nieuwsgierig naar. Maar blijkbaar lukt het DM antwoorden Former niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |