Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Tof.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je hoe mooi schoon het halletje nu is![]()
alle zwarte drek uit het kozijn en een vloer waar je je neus haren ik kan zien als je er opstaat
Kan allebei, je hebt zat autowas bedrijven die spik en span heten en allesquote:
de rest van de vloer moet nog een keer hoor, maar de week is nog niet omquote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef JJH het volgende:
Ik ga zoooo mijn schoenen uittrekken voordat ik naar binnen ga.
Hispanic.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Spic is ook een scheldwoordMaar hier niet.
Dan doe ik ze weer aan als ik de kamer binnen kom.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de rest van de vloer moet nog een keer hoor, maar de week is nog niet om
Ditoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef JJH het volgende:
Ik ga zoooo mijn schoenen uittrekken voordat ik naar binnen ga.
quote:
Hij zit nog in de kastquote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
Wok, hoe was het in de kast, met je lijmpistool?
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
Hey Toekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef Yuki het volgende:
LolZe lijkt wel een beetje moe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nohhh, dat dit kan in Nederland!quote:
de meterkast moet ook nog een keerquote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
Had je de SR topique's moeten zienquote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Had je de ESF topics moeten zien...
Even willekeurig wat kabels eruit trekken, als je er eentje ergens hoort schreeuwen weet je dat jet internet weg is.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de meterkast moet ook nog een keer![]()
ik weet nu niet of adsl via isdn, adsl via analoog of kabel internet hebbenhet hangt er allemaal
SR? Die ken ik volgens mij niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Had je de SR topique's moeten zien
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Even willekeurig wat kabels eruit trekken, als je er eentje ergens hoort schreeuwen weet je dat jet internet weg is.
Bijna alles wat live is en over een groot evenement gaat, gaat hard.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Had je de SR topique's moeten zien
Serious Request, die waren binnen 5 minuten dichtquote:
Oh die, die volgde ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Serious Request, die waren binnen 5 minuten dicht
Volgens mij mocht je blij zijn als je er 1 post in hadquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Serious Request, die waren binnen 5 minuten dicht
Dat kan nog best lukken hoor, iemand die ik ken heeft een de eerste DS+3 spellen verkocht voor ¤150,-quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
Kennis van me wil haar nintendo DS Lite verkopen; ze vraagt 80 euro voor het ding zelf en daarbij nog 20 euro voor één spelletje
Eén per pagina was al een kunst.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij mocht je blij zijn als je er 1 post in had
Taxi ventjequote:
Hey PGquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi![]()
Zo. Gelnagels gezetIt feels freaking weird
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi![]()
Die heb ik ook nogquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat kan nog best lukken hoor, iemand die ik ken heeft een de eerste DS+3 spellen verkocht voor ¤150,-
Of ik was aan het werk, of ik lag al plat.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ging daar tot diep in de nacht [6 uur en alles] door, dan was het goed te doen
Beroemde kerelquote:
Trevjequote:
Aantal jaar terug láten zetten; maar nog nooit zelf gedaanquote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
nooit gehad, wel toevallig gisteren voor het eerst mijn nagels weer eens gelakt.
pics!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi![]()
Ik ook, eerste serie, een week nadat 'ie uitkwam, blij dat ik was toen ik 'm voor m'n verjaardag kreeg joh!quote:
Hihi zal zo makenquote:
Daar ook al zo vies plak weer?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beroemde kerel
[..]
Trevje
[..]
Aantal jaar terug láten zetten; maar nog nooit zelf gedaan
Uber druk!quote:
Ik heb bijna alle Nintendo consolesquote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook, eerste serie, een week nadat 'ie uitkwam, blij dat ik was toen ik 'm voor m'n verjaardag kreeg joh!
ik zoek dat wel een keer uitquote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Even willekeurig wat kabels eruit trekken, als je er eentje ergens hoort schreeuwen weet je dat jet internet weg is.
I love themquote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me zo onhandig met typen, als mijn nagels lang zijn, knip ik ze meteen weer.
quote:
Het is zoooooo mooiquote:
Hier ook al, bleg vies weerquote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Yukie![]()
@Trev: Jup... erg drukkend en klef
Lekker dagje dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uber druk!Maar verder wel goed
Veel werk verzet vandaag
Voelt net lekker aanquote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me zo onhandig met typen, als mijn nagels lang zijn, knip ik ze meteen weer.
Latersquote:
Hehe ik heb geen vriendjequote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voelt net lekker aan
En heerlijk om de rug te krabben van mijn vriendje
Tijd ging errrrrg snelquote:
serieus? ik dacht dat je voor 50 euro klaar wasquote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja ik vind laten zetten zo duur
Maar is wel een heel werk om het zelf te doen (is verder wel lekker goedkoop.. Mijn setje koste maar 40 euro.. Maar net 2u30 bezig geweest
)
Sollywollybollymollyrollyyyyyyquote:
Prima, z'n gangetje. Beetje bijgeslapen vanmorgen, vanmiddag ff boodschappen gedaan. Verder lekker niks.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tijd ging errrrrg snelHoe is het bij jou?
Alles goed?
Als je wat vaker komt weet je wel wanneer wie er isquote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Ik begin zowaar de namen te herkennen hier
Echt? Dan kom ik hier te veel.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Er zijn er best veel! Ik zie steeds weer nieuwe (voor mij nieuw dan).quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je wat vaker komt weet je wel wanneer wie er is
Ik kijk naar UI's.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Hier in de buurt kost het meestal 30 euro; maar om de 3 a 4 weken opnieuw laten doen (dus telkens 30 euro.. mja ik vind dat het niet helemaal waard).quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serieus? ik dacht dat je voor 50 euro klaar was
en nu moet je voor 40 euro zelf bijna 3 uur klooien
Ja ook, als iemand zijn UI verandert, dan ben ik in de war, hier nog niet, maar in andere topics wel.quote:
Ah, tijd voor een andere dus.quote:
* Joysa is jaloersquote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier in de buurt kost het meestal 30 euro; maar om de 3 a 4 weken opnieuw laten doen (dus telkens 30 euro.. mja ik vind dat het niet helemaal waard).
Ja is wel nu mijn allereerste keer heMisschien dat ik over 2 a 3 weken maar een uurtje werk heb
![]()
Moet wel zeggen: Was wel even fijn om mijn gedachten helemaal 'leeg' te halen hiermee
Achja je leert het welquote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn er best veel! Ik zie steeds weer nieuwe (voor mij nieuw dan).
Herkenbaarquote:
Stuur maar hier heenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
wat komt er heerlijk koele wind door mn rament koelt eindelijk goed af hier
Als je nagels gegroeid zijn, dan moet je het opnieuw doen toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier in de buurt kost het meestal 30 euro; maar om de 3 a 4 weken opnieuw laten doen (dus telkens 30 euro.. mja ik vind dat het niet helemaal waard).
Ja is wel nu mijn allereerste keer heMisschien dat ik over 2 a 3 weken maar een uurtje werk heb
![]()
Moet wel zeggen: Was wel even fijn om mijn gedachten helemaal 'leeg' te halen hiermee
3DS bedoel je? Die mis ik en de GBA en de DSiquote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle Nintendo consolesAlleen de allernieuwste niet, ik heb geen plek meer.
Dan kun je het opvullenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je nagels gegroeid zijn, dan moet je het opnieuw doen toch?
3D heb ik niet en ook geen Wii. Voor de rest volgens mij alles, zelfs de oude NES.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
3DS bedoel je? Die mis ik en de GBA en de DSi
quote:
Lekker douchen op zo'n avond als vanavond.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
Zal ik ook even gaan douchen?
Iets met schouders die weer helemaal vast zitten
En plakkerigheid
Waarom zou je het laten, heerlijk toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
En plakkerigheid
Ik doe het gewoonquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker douchen op zo'n avond als vanavond.
Waarom niet, altijd lekker toch douchenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
En plakkerigheid
Ik weet niet of m'n boiler nog vol genoeg zitquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarom zou je het laten, heerlijk toch?
Dat is het zeker, sowieso op een dag als vandaagquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker douchen op zo'n avond als vanavond.
surequote:
Ahj, problemo!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n boiler nog vol genoeg zit
Het is toch warm, gewoon een koude douchequote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n boiler nog vol genoeg zit
Heb nergens last van gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, sowieso op een dag als vandaag
Dan vang ik onderweg nog wel wat extraquote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
surekan alleen niet garanderen dat ie er over tig uur nog is hoor
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan vang ik onderweg nog wel wat extra
nes en snes heb ik beidequote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
3D heb ik niet en ook geen Wii. Voor de rest volgens mij alles, zelfs de oude NES.
Ben alleen deze week, dus ben er toch alleen 's avonds.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier was het ergste toen ik naar huis ging, daarvoor een tijdje in de koelcel geweest
Hier dus nog mijn zusje alleen zo warm binnenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben alleen deze week, dus ben er toch alleen 's avonds.
En hier is het nog heerlijke temperatuur.
Hier is het goed vertoeven geen last van de warmte.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier dus nog mijn zusje alleen zo warm binnen
Het is ook gewoon windstil.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier dus nog mijn zusje alleen zo warm binnen
Niet raar opkijken als je binnen kort wat kwijt bentquote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Solique het volgende:
Ik heb een pc, ps3, x360, C64, Nes, Snes, N64 en de 3ds.
Ja een PC heb ik ook nogquote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Solique het volgende:
Ik heb een pc, ps3, x360, C64, Nes, Snes, N64 en de 3ds.
[..]
Hier is het goed vertoeven geen last van de warmte.
Afblijvenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als je binnen kort wat kwijt bent
Noord Limburg heeft aardig wat water gehad las ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom en ook geen regen die hier in het oosten zou moeten zijn
Yupquote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Noord Limburg heeft aardig wat water gehad las ik.
Die N64 heb ik al maar de restquote:Op maandag 6 juni 2011 21:22 schreef Solique het volgende:
[..]
nes, snes, n64 en c64 zijn opgeborgen.
Oh, wacht heb ook nog de psx en ps2
Ik heb deze gekocht: http://www.nagelkraam.nl/(...)-voor-beginners.htmlquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Priemmie wat voor setje heb je dan besteld?
En heb je een linkje voor me?
Dat is meer zuid-oost, ze hadden het duidelijk over het oosten en veel meer oostelijker dan dat ik zit kan haast nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Noord Limburg heeft aardig wat water gehad las ik.
Gezelligquote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nu daarheen kom, zullen we dan samen in de plassen gaan stampen?.
hmm interesting .. ik ga eens even kiekenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht: http://www.nagelkraam.nl/(...)-voor-beginners.html
Is 1 fase gel en dit puur omdat ik altijd mijn nagels lak (hier zie je wel de overgang van de plaknagel naar eigen nagel beetje door.. Maar misschien heb ik het ook niet genoeg gevijld
Daar staan ook nog andere starterkits bij; ook met builder gels en roze gels; french tips gels etc...
WoW nooit wat gevondenquote:
Ben je alquote:Op maandag 6 juni 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ah man, ik word gek van die autoscroll op Fok
Doei![]()
Al in BUG gemeld dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ah man, ik word gek van die autoscroll op Fok
Doei![]()
Is dat niet lastig om zelf te doen? Ik kan met links echt niet veel doen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht: http://www.nagelkraam.nl/(...)-voor-beginners.html
Is 1 fase gel en dit puur omdat ik altijd mijn nagels lak (hier zie je wel de overgang van de plaknagel naar eigen nagel beetje door.. Maar misschien heb ik het ook niet genoeg gevijld
Daar staan ook nog andere starterkits bij; ook met builder gels en roze gels; french tips gels etc...
Ik ook, en heb hetzelfde ben erop uitgekeken.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb andere MMORPG's gespeeld maar het is altijd maar het zelfde
Ach ik vind het wel leuk, ik ben niet zo een verslaafde, elke dag een uurtje anderhalf uur, en ik doe voornamelijk PvP.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb andere MMORPG's gespeeld maar het is altijd maar het zelfde
Nopequote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat niet lastig om zelf te doen? Ik kan met links echt niet veel doen bijvoorbeeld.
Daarom hoewel ik het wel bij shooters lang vol houquote:Op maandag 6 juni 2011 21:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ook, en heb hetzelfde ben erop uitgekeken.
Ik heb het gezien maar doet me niksquote:Op maandag 6 juni 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leuk, ik ben niet zo een verslaafde, elke dag een uurtje anderhalf uur, en ik doe voornamelijk PvP.
Nee jij danquote:
Neuh, zullen anderen wel al gedaan hebbenquote:
Hier is het een groot tekstvak mobiel hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 21:26 schreef Joysa het volgende:
In de mobiele lay out was laatst het tekst vak ook groter
Nu weer niet![]()
Dat was veul handiger met quotenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het een groot tekstvak mobiel hoor.
Vind ik nog aardig veel.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leuk, ik ben niet zo een verslaafde, elke dag een uurtje anderhalf uur, en ik doe voornamelijk PvP.
Verschilt enormquote:Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
Daarom hoewel ik het wel bij shooters lang vol hou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Klopt, MW2 doet het toch wel heel goed, hoewel UT2K4 bij mij de kroon spant/spandequote:Op maandag 6 juni 2011 21:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind ik nog aardig veel.
[..]
Verschilt enorm
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
Foto ! Let wel: Hier heb ik nog niks vlak gemaakt verder (moet namelijk nog wat bij de nagelriemen vijlen; zal ze straks of morgen anders ook wel even gelakt op de foto zetten)Heul netjes voor 1e keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Foto ! Let wel: Hier heb ik nog niks vlak gemaakt verder (moet namelijk nog wat bij de nagelriemen vijlen; zal ze straks of morgen anders ook wel even gelakt op de foto zetten)Gaaf gedaan, ik vind alleen de nagels wat aan de grote kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto ! Let wel: Hier heb ik nog niks vlak gemaakt verder (moet namelijk nog wat bij de nagelriemen vijlen; zal ze straks of morgen anders ook wel even gelakt op de foto zetten)Op die foto ziet het er eigenlijk best eng uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto ! Let wel: Hier heb ik nog niks vlak gemaakt verder (moet namelijk nog wat bij de nagelriemen vijlen; zal ze straks of morgen anders ook wel even gelakt op de foto zetten)NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmh, klinkt bekend al heeft UT nog meer gehaald bij mijquote:Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, MW2 doet het toch wel heel goed, hoewel UT2K4 bij mij de kroon spant/spandeKijk bijna nooit tv dus dan blijft vaak fokken, film kijken of gamen over.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal na het eten even, in plaats van tv kijken| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Komt denk ik omdat die tips best transparant zijn..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Op die foto ziet het er eigenlijk best eng uit
Er zijn een paar programma's die ik volg, maar die beginnen meestal rond half 9.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Solique het volgende:
Kijk bijna nooit tv dus dan blijft vaak fokken, film kijken of gamen over.
Ik ben pas begonnen bij 2k4 wel classic een beetje gedaanquote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Netjes
[..]
hmh, klinkt bekend al heeft UT nog meer gehaald bij mij
[..]
Kijk bijna nooit tv dus dan blijft vaak fokken, film kijken of gamen over.
Is dit nou wat ze noemen "French Manicure"?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat die tips best transparant zijn..
Ik deed altijd witte gel over de tips heen en nude roze over de rest
Je was me net voor maar durfde het niet te typenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Op die foto ziet het er eigenlijk best eng uit
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat die tips best transparant zijn..
Ik deed altijd witte gel over de tips heen en nude roze over de rest
Hm, nee, dit is gewoon gel met tipsquote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dit nou wat ze noemen "French Manicure"?
Oh ik heb er geen verstand van merk je alquote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, nee, dit is gewoon gel met tips
French manicure is echt zo'n wit met randje met nude roze nagels
dat vind ik mooi <3quote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk welquote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Je was me net voor maar durfde het niet te typen![]()
Gelukkig telt de mening van een man niet in dit geval
Instagibquote:
hoi mede UT99erquote:
Lol, ik PM je net terugquote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb gereserveerd![]()
nu nog wachten op de bevestiging
Weetjeniet hoeveelquote:Net een mailtje van m'n school:
Er is een enorm bedrag opgehaald voor stichting Doe Een Wens!
¤ 26.917,58
Hartelijk dank voor jullie inzet!
Me 2quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Als in Unreal Tourment?
[..]
Waarom zou je dat doen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lol, ik PM je net terugMaar volgens mij waren we het al eens
ik alleen met CS 1.6quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ja leuk ! Altijd in voor een potje insta
Jullie niet in clans gezeten? Ik dus wel![]()
Genoeg gevraagd maar had er nooit zin in.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Een clan is zoiets als een Guild denk ik?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Bij 2K4 wel maar classic speelde ik nooit online, alleen wat via lan op schoolquote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Voor een niet mmoquote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Een clan is zoiets als een Guild denk ik?
PS3.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Als in Unreal Tourment?
[..]
Waarom zou je dat doen?
Yupquote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja toernooien ook wel; maar ik vond de clans ook altijd gaafquote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Genoeg gevraagd maar had er nooit zin in.
Wel 10 toernooien gespeeld
Vind ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Nopequote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Hehe ja toernooien ook wel; maar ik vond de clans ook altijd gaaf
Ik zat in MrC (ook wel bekend als mRc) en in GkC (kennen jullie die instagib movie toevallig?)
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vind ik ook
Mijne laatst:Die glittertjes zijn juist leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vind ik ook
Mijne laatst:Dat is gewoon bescheiden, alhoewel ze wel iets langer mogen hoor.. maar gewoon nette nagels.. die van mezelf zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, een dagquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Voor de meeste FOK mensen 2 weken werken, toch?
Tuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Hehe ja toernooien ook wel; maar ik vond de clans ook altijd gaaf
Ik zat in MrC (ook wel bekend als mRc) en in GkC (kennen jullie die instagib movie toevallig?)
Dat komt omdat er geen tips op zaten, alleen gel op eigen nagelsquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is gewoon bescheiden, alhoewel ze wel iets langer mogen hoor.. maar gewoon nette nagels.. die van mezelf zijn![]()
alleen de leerlingen hè, met acties zoals koekjes verkopen en gesponsord achteruit lopenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Ik verdien het 100 voudige per maandquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk
Heb nog met de oude garde gespeeld van NL helden.
Heb top 100 gespeeld van de wereld
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik verdien het 100 voudige per maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat probleem heb ik nou ook...
Rex kan ik niet herinneren. SenDog welquote:Op maandag 6 juni 2011 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ken je toevallig {GkC}-Rex of {GkC}SenDog nog?
Insta movie; voor de geïnteresseerden: http://www.fileplay.net/file/1824/gkc-insta-movie
SenDog is mijn vriendje dusquote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Rex kan ik niet herinneren. SenDog wel
Dat is echt allemaal voor mijn UT2004 tijdquote:Op maandag 6 juni 2011 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ken je toevallig {GkC}-Rex of {GkC}SenDog nog?
Insta movie; voor de geïnteresseerden: http://www.fileplay.net/file/1824/gkc-insta-movie
Jup GkC was ook alleen maar UT99quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is echt allemaal voor mijn UT2004 tijd
Ik snap er ook helemaal niks vanquote:
Als ik die wil spelen dan moet ik hem eerst zien te krijgen en installerenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup GkC was ook alleen maar UT99En dat was ook het enige wat ik speelde
Tering, das apart.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SenDog is mijn vriendje dus![]()
Elkaar ontmoet via UT99
Metquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
Is dit gezeik alleen met IE of een Fok! probleem
Dat heb ik niet. Zal straks eens Safari gebruiken danquote:
Tot straks TFMquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga eventjes doesjen, totdat ik er weer wat van begrijp![]()
![]()
Ja moet je maar geen IE gebruiken hequote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
Have funquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga eventjes doesjen, totdat ik er weer wat van begrijp![]()
![]()
Nou ja, wereldwijd doen nog steeds de meeste mensen dat dus je zou denken dat Fok! daar rekening mee houdtquote:
Hehe iddquote:
Wat voor probleem dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, wereldwijd doen nog steeds de meeste mensen dat dus je zou denken dat Fok! daar rekening mee houdt
Ik vond het tof.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik keer gespeeld, snapte er geen zak van
Ik deed gewoon schieten als een gek, voor de rest viel er volgens mij niet zoveel te snappen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik keer gespeeld, snapte er geen zak van
Steeds bij een nieuwe pagina springt ie terug naar een vorigequote:
co-op moest je nog wel een beetje van de tactieken zijn hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik deed gewoon schieten als een gek, voor de rest viel er volgens mij niet zoveel te snappen.
Ja maar telkens zo lang moeten wachten tot je weer mag spawnen is kutquote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik deed gewoon schieten als een gek, voor de rest viel er volgens mij niet zoveel te snappen.
Volgens mij is het een KSC-probleem, want ik zie het in BUG nog niet terugquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
Ohquote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
co-op moest je nog wel een beetje van de tactieken zijn hoor.
Ik heb maar 1 paginaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Steeds bij een nieuwe pagina springt ie terug naar een vorige
Oooh, dat is wel vreemd dan. Hoe zou dat kunnen komenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het een KSC-probleem, want ik zie het in BUG nog niet terug.
*Kuchquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het een KSC-probleem, want ik zie het in BUG nog niet terug.
Ahaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ohop mijn werk wel eens aan een LAN party meegedaan, maar ik deed maar wat eigenlijk.
[..]
Ik heb maar 1 pagina
Lan party's zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ohop mijn werk wel eens aan een LAN party meegedaan, maar ik deed maar wat eigenlijk.
[..]
Ik heb maar 1 pagina
Ik steek nog liever naalden in mijn oogquote:
Er stond 'balkje', niet schermquote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed lezen dusen dat voor een TTK mod
![]()
Ik wil eigenlijk die live opnames die 3fm gemaakt heeft tijdens haar paradiso concert wel hebben.quote:
Ikke alleen nog MW2quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef JJH het volgende:
En tegenwoordig speel ik eigenlijk alleen GT5 nog online.
Settlers is ook zo tof!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
Weet je wat ik echt mis? Simcity
Lekker autistisch stadjes bouwen enzo
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik steek nog liever naalden in mijn oog
OH HOU OPquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
Weet je wat ik echt mis? Simcity
Lekker autistisch stadjes bouwen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |