Oh die, die volgde ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Serious Request, die waren binnen 5 minuten dicht
Volgens mij mocht je blij zijn als je er 1 post in hadquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Serious Request, die waren binnen 5 minuten dicht
Dat kan nog best lukken hoor, iemand die ik ken heeft een de eerste DS+3 spellen verkocht voor ¤150,-quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
Kennis van me wil haar nintendo DS Lite verkopen; ze vraagt 80 euro voor het ding zelf en daarbij nog 20 euro voor één spelletje
Eén per pagina was al een kunst.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij mocht je blij zijn als je er 1 post in had
Taxi ventjequote:
Hey PGquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi![]()
Zo. Gelnagels gezetIt feels freaking weird
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi![]()
Die heb ik ook nogquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat kan nog best lukken hoor, iemand die ik ken heeft een de eerste DS+3 spellen verkocht voor ¤150,-
Of ik was aan het werk, of ik lag al plat.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ging daar tot diep in de nacht [6 uur en alles] door, dan was het goed te doen
Beroemde kerelquote:
Trevjequote:
Aantal jaar terug láten zetten; maar nog nooit zelf gedaanquote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
nooit gehad, wel toevallig gisteren voor het eerst mijn nagels weer eens gelakt.
pics!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi![]()
Ik ook, eerste serie, een week nadat 'ie uitkwam, blij dat ik was toen ik 'm voor m'n verjaardag kreeg joh!quote:
Hihi zal zo makenquote:
Daar ook al zo vies plak weer?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beroemde kerel
[..]
Trevje
[..]
Aantal jaar terug láten zetten; maar nog nooit zelf gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |