SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef Yuki het volgende:
LolZe lijkt wel een beetje moe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nohhh, dat dit kan in Nederland!quote:
de meterkast moet ook nog een keerquote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
Wok, hoe was het in de kast, met je lijmpistool?
Had je de SR topique's moeten zienquote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Had je de ESF topics moeten zien...
Even willekeurig wat kabels eruit trekken, als je er eentje ergens hoort schreeuwen weet je dat jet internet weg is.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de meterkast moet ook nog een keer![]()
ik weet nu niet of adsl via isdn, adsl via analoog of kabel internet hebbenhet hangt er allemaal
SR? Die ken ik volgens mij niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Had je de SR topique's moeten zien
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Even willekeurig wat kabels eruit trekken, als je er eentje ergens hoort schreeuwen weet je dat jet internet weg is.
Bijna alles wat live is en over een groot evenement gaat, gaat hard.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Had je de SR topique's moeten zien
Serious Request, die waren binnen 5 minuten dichtquote:
Oh die, die volgde ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Serious Request, die waren binnen 5 minuten dicht
Volgens mij mocht je blij zijn als je er 1 post in hadquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Serious Request, die waren binnen 5 minuten dicht
Dat kan nog best lukken hoor, iemand die ik ken heeft een de eerste DS+3 spellen verkocht voor ¤150,-quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
Kennis van me wil haar nintendo DS Lite verkopen; ze vraagt 80 euro voor het ding zelf en daarbij nog 20 euro voor één spelletje
Eén per pagina was al een kunst.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij mocht je blij zijn als je er 1 post in had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |