Oh die, die volgde ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Serious Request, die waren binnen 5 minuten dicht
Volgens mij mocht je blij zijn als je er 1 post in hadquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Serious Request, die waren binnen 5 minuten dicht
Dat kan nog best lukken hoor, iemand die ik ken heeft een de eerste DS+3 spellen verkocht voor ¤150,-quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
Kennis van me wil haar nintendo DS Lite verkopen; ze vraagt 80 euro voor het ding zelf en daarbij nog 20 euro voor één spelletje
Eén per pagina was al een kunst.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij mocht je blij zijn als je er 1 post in had
Taxi ventjequote:
Hey PGquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi![]()
Zo. Gelnagels gezetIt feels freaking weird
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi![]()
Die heb ik ook nogquote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat kan nog best lukken hoor, iemand die ik ken heeft een de eerste DS+3 spellen verkocht voor ¤150,-
Of ik was aan het werk, of ik lag al plat.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ging daar tot diep in de nacht [6 uur en alles] door, dan was het goed te doen
Beroemde kerelquote:
Trevjequote:
Aantal jaar terug láten zetten; maar nog nooit zelf gedaanquote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
nooit gehad, wel toevallig gisteren voor het eerst mijn nagels weer eens gelakt.
pics!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi![]()
Ik ook, eerste serie, een week nadat 'ie uitkwam, blij dat ik was toen ik 'm voor m'n verjaardag kreeg joh!quote:
Hihi zal zo makenquote:
Daar ook al zo vies plak weer?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beroemde kerel
[..]
Trevje
[..]
Aantal jaar terug láten zetten; maar nog nooit zelf gedaan
Uber druk!quote:
Ik heb bijna alle Nintendo consolesquote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook, eerste serie, een week nadat 'ie uitkwam, blij dat ik was toen ik 'm voor m'n verjaardag kreeg joh!
ik zoek dat wel een keer uitquote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Even willekeurig wat kabels eruit trekken, als je er eentje ergens hoort schreeuwen weet je dat jet internet weg is.
I love themquote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me zo onhandig met typen, als mijn nagels lang zijn, knip ik ze meteen weer.
quote:
Het is zoooooo mooiquote:
Hier ook al, bleg vies weerquote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Yukie![]()
@Trev: Jup... erg drukkend en klef
Lekker dagje dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uber druk!Maar verder wel goed
Veel werk verzet vandaag
Voelt net lekker aanquote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me zo onhandig met typen, als mijn nagels lang zijn, knip ik ze meteen weer.
Latersquote:
Hehe ik heb geen vriendjequote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voelt net lekker aan
En heerlijk om de rug te krabben van mijn vriendje
Tijd ging errrrrg snelquote:
serieus? ik dacht dat je voor 50 euro klaar wasquote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja ik vind laten zetten zo duur
Maar is wel een heel werk om het zelf te doen (is verder wel lekker goedkoop.. Mijn setje koste maar 40 euro.. Maar net 2u30 bezig geweest
)
Sollywollybollymollyrollyyyyyyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |