Prima, z'n gangetje. Beetje bijgeslapen vanmorgen, vanmiddag ff boodschappen gedaan. Verder lekker niks.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tijd ging errrrrg snelHoe is het bij jou?
Alles goed?
Als je wat vaker komt weet je wel wanneer wie er isquote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Ik begin zowaar de namen te herkennen hier
Echt? Dan kom ik hier te veel.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Er zijn er best veel! Ik zie steeds weer nieuwe (voor mij nieuw dan).quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je wat vaker komt weet je wel wanneer wie er is
Ik kijk naar UI's.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Hier in de buurt kost het meestal 30 euro; maar om de 3 a 4 weken opnieuw laten doen (dus telkens 30 euro.. mja ik vind dat het niet helemaal waard).quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serieus? ik dacht dat je voor 50 euro klaar was
en nu moet je voor 40 euro zelf bijna 3 uur klooien
Ja ook, als iemand zijn UI verandert, dan ben ik in de war, hier nog niet, maar in andere topics wel.quote:
Ah, tijd voor een andere dus.quote:
* Joysa is jaloersquote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier in de buurt kost het meestal 30 euro; maar om de 3 a 4 weken opnieuw laten doen (dus telkens 30 euro.. mja ik vind dat het niet helemaal waard).
Ja is wel nu mijn allereerste keer heMisschien dat ik over 2 a 3 weken maar een uurtje werk heb
![]()
Moet wel zeggen: Was wel even fijn om mijn gedachten helemaal 'leeg' te halen hiermee
Achja je leert het welquote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn er best veel! Ik zie steeds weer nieuwe (voor mij nieuw dan).
Herkenbaarquote:
Stuur maar hier heenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
wat komt er heerlijk koele wind door mn rament koelt eindelijk goed af hier
Als je nagels gegroeid zijn, dan moet je het opnieuw doen toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier in de buurt kost het meestal 30 euro; maar om de 3 a 4 weken opnieuw laten doen (dus telkens 30 euro.. mja ik vind dat het niet helemaal waard).
Ja is wel nu mijn allereerste keer heMisschien dat ik over 2 a 3 weken maar een uurtje werk heb
![]()
Moet wel zeggen: Was wel even fijn om mijn gedachten helemaal 'leeg' te halen hiermee
3DS bedoel je? Die mis ik en de GBA en de DSiquote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle Nintendo consolesAlleen de allernieuwste niet, ik heb geen plek meer.
Dan kun je het opvullenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je nagels gegroeid zijn, dan moet je het opnieuw doen toch?
3D heb ik niet en ook geen Wii. Voor de rest volgens mij alles, zelfs de oude NES.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
3DS bedoel je? Die mis ik en de GBA en de DSi
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |