dat vind ik mooi <3quote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, nee, dit is gewoon gel met tips
French manicure is echt zo'n wit met randje met nude roze nagels
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, nee, dit is gewoon gel met tips
French manicure is echt zo'n wit met randje met nude roze nagels
[ afbeelding ]
Tuurlijk welquote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Je was me net voor maar durfde het niet te typen![]()
Gelukkig telt de mening van een man niet in dit geval
Instagibquote:
hoi mede UT99erquote:
Lol, ik PM je net terugquote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb gereserveerd![]()
nu nog wachten op de bevestiging
Weetjeniet hoeveelquote:Net een mailtje van m'n school:
Er is een enorm bedrag opgehaald voor stichting Doe Een Wens!
¤ 26.917,58
Hartelijk dank voor jullie inzet!
Me 2quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Als in Unreal Tourment?
[..]
Waarom zou je dat doen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lol, ik PM je net terugMaar volgens mij waren we het al eens
ik alleen met CS 1.6quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ja leuk ! Altijd in voor een potje insta
Jullie niet in clans gezeten? Ik dus wel![]()
Genoeg gevraagd maar had er nooit zin in.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Een clan is zoiets als een Guild denk ik?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Bij 2K4 wel maar classic speelde ik nooit online, alleen wat via lan op schoolquote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Voor een niet mmoquote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Een clan is zoiets als een Guild denk ik?
PS3.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Als in Unreal Tourment?
[..]
Waarom zou je dat doen?
Yupquote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja toernooien ook wel; maar ik vond de clans ook altijd gaafquote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Genoeg gevraagd maar had er nooit zin in.
Wel 10 toernooien gespeeld
Vind ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Nopequote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Hehe ja toernooien ook wel; maar ik vond de clans ook altijd gaaf
Ik zat in MrC (ook wel bekend als mRc) en in GkC (kennen jullie die instagib movie toevallig?)
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vind ik ook
Mijne laatst:Die glittertjes zijn juist leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vind ik ook
Mijne laatst:Dat is gewoon bescheiden, alhoewel ze wel iets langer mogen hoor.. maar gewoon nette nagels.. die van mezelf zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, een dagquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Voor de meeste FOK mensen 2 weken werken, toch?
Tuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Hehe ja toernooien ook wel; maar ik vond de clans ook altijd gaaf
Ik zat in MrC (ook wel bekend als mRc) en in GkC (kennen jullie die instagib movie toevallig?)
Dat komt omdat er geen tips op zaten, alleen gel op eigen nagelsquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is gewoon bescheiden, alhoewel ze wel iets langer mogen hoor.. maar gewoon nette nagels.. die van mezelf zijn![]()
alleen de leerlingen hè, met acties zoals koekjes verkopen en gesponsord achteruit lopenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Ik verdien het 100 voudige per maandquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk
Heb nog met de oude garde gespeeld van NL helden.
Heb top 100 gespeeld van de wereld
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik verdien het 100 voudige per maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat probleem heb ik nou ook...
Rex kan ik niet herinneren. SenDog welquote:Op maandag 6 juni 2011 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ken je toevallig {GkC}-Rex of {GkC}SenDog nog?
Insta movie; voor de geïnteresseerden: http://www.fileplay.net/file/1824/gkc-insta-movie
SenDog is mijn vriendje dusquote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Rex kan ik niet herinneren. SenDog wel
Dat is echt allemaal voor mijn UT2004 tijdquote:Op maandag 6 juni 2011 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ken je toevallig {GkC}-Rex of {GkC}SenDog nog?
Insta movie; voor de geïnteresseerden: http://www.fileplay.net/file/1824/gkc-insta-movie
Jup GkC was ook alleen maar UT99quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is echt allemaal voor mijn UT2004 tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |