Hier is het goed vertoeven geen last van de warmte.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier dus nog mijn zusje alleen zo warm binnen
Het is ook gewoon windstil.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier dus nog mijn zusje alleen zo warm binnen
Niet raar opkijken als je binnen kort wat kwijt bentquote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Solique het volgende:
Ik heb een pc, ps3, x360, C64, Nes, Snes, N64 en de 3ds.
Ja een PC heb ik ook nogquote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Solique het volgende:
Ik heb een pc, ps3, x360, C64, Nes, Snes, N64 en de 3ds.
[..]
Hier is het goed vertoeven geen last van de warmte.
Afblijvenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als je binnen kort wat kwijt bent
Noord Limburg heeft aardig wat water gehad las ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom en ook geen regen die hier in het oosten zou moeten zijn
Yupquote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Noord Limburg heeft aardig wat water gehad las ik.
Die N64 heb ik al maar de restquote:Op maandag 6 juni 2011 21:22 schreef Solique het volgende:
[..]
nes, snes, n64 en c64 zijn opgeborgen.
Oh, wacht heb ook nog de psx en ps2
Ik heb deze gekocht: http://www.nagelkraam.nl/(...)-voor-beginners.htmlquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Priemmie wat voor setje heb je dan besteld?
En heb je een linkje voor me?
Dat is meer zuid-oost, ze hadden het duidelijk over het oosten en veel meer oostelijker dan dat ik zit kan haast nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Noord Limburg heeft aardig wat water gehad las ik.
Gezelligquote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nu daarheen kom, zullen we dan samen in de plassen gaan stampen?.
hmm interesting .. ik ga eens even kiekenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht: http://www.nagelkraam.nl/(...)-voor-beginners.html
Is 1 fase gel en dit puur omdat ik altijd mijn nagels lak (hier zie je wel de overgang van de plaknagel naar eigen nagel beetje door.. Maar misschien heb ik het ook niet genoeg gevijld
Daar staan ook nog andere starterkits bij; ook met builder gels en roze gels; french tips gels etc...
WoW nooit wat gevondenquote:
Ben je alquote:Op maandag 6 juni 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ah man, ik word gek van die autoscroll op Fok
Doei![]()
Al in BUG gemeld dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ah man, ik word gek van die autoscroll op Fok
Doei![]()
Is dat niet lastig om zelf te doen? Ik kan met links echt niet veel doen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht: http://www.nagelkraam.nl/(...)-voor-beginners.html
Is 1 fase gel en dit puur omdat ik altijd mijn nagels lak (hier zie je wel de overgang van de plaknagel naar eigen nagel beetje door.. Maar misschien heb ik het ook niet genoeg gevijld
Daar staan ook nog andere starterkits bij; ook met builder gels en roze gels; french tips gels etc...
Ik ook, en heb hetzelfde ben erop uitgekeken.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb andere MMORPG's gespeeld maar het is altijd maar het zelfde
Ach ik vind het wel leuk, ik ben niet zo een verslaafde, elke dag een uurtje anderhalf uur, en ik doe voornamelijk PvP.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb andere MMORPG's gespeeld maar het is altijd maar het zelfde
Nopequote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat niet lastig om zelf te doen? Ik kan met links echt niet veel doen bijvoorbeeld.
Daarom hoewel ik het wel bij shooters lang vol houquote:Op maandag 6 juni 2011 21:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ook, en heb hetzelfde ben erop uitgekeken.
Ik heb het gezien maar doet me niksquote:Op maandag 6 juni 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leuk, ik ben niet zo een verslaafde, elke dag een uurtje anderhalf uur, en ik doe voornamelijk PvP.
Nee jij danquote:
Neuh, zullen anderen wel al gedaan hebbenquote:
Hier is het een groot tekstvak mobiel hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 21:26 schreef Joysa het volgende:
In de mobiele lay out was laatst het tekst vak ook groter
Nu weer niet![]()
Dat was veul handiger met quotenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het een groot tekstvak mobiel hoor.
Vind ik nog aardig veel.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leuk, ik ben niet zo een verslaafde, elke dag een uurtje anderhalf uur, en ik doe voornamelijk PvP.
Verschilt enormquote:Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
Daarom hoewel ik het wel bij shooters lang vol hou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Klopt, MW2 doet het toch wel heel goed, hoewel UT2K4 bij mij de kroon spant/spandequote:Op maandag 6 juni 2011 21:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind ik nog aardig veel.
[..]
Verschilt enorm
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
Foto ! Let wel: Hier heb ik nog niks vlak gemaakt verder (moet namelijk nog wat bij de nagelriemen vijlen; zal ze straks of morgen anders ook wel even gelakt op de foto zetten)Heul netjes voor 1e keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Foto ! Let wel: Hier heb ik nog niks vlak gemaakt verder (moet namelijk nog wat bij de nagelriemen vijlen; zal ze straks of morgen anders ook wel even gelakt op de foto zetten)Gaaf gedaan, ik vind alleen de nagels wat aan de grote kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto ! Let wel: Hier heb ik nog niks vlak gemaakt verder (moet namelijk nog wat bij de nagelriemen vijlen; zal ze straks of morgen anders ook wel even gelakt op de foto zetten)Op die foto ziet het er eigenlijk best eng uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto ! Let wel: Hier heb ik nog niks vlak gemaakt verder (moet namelijk nog wat bij de nagelriemen vijlen; zal ze straks of morgen anders ook wel even gelakt op de foto zetten)NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmh, klinkt bekend al heeft UT nog meer gehaald bij mijquote:Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, MW2 doet het toch wel heel goed, hoewel UT2K4 bij mij de kroon spant/spandeKijk bijna nooit tv dus dan blijft vaak fokken, film kijken of gamen over.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal na het eten even, in plaats van tv kijken| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Komt denk ik omdat die tips best transparant zijn..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Op die foto ziet het er eigenlijk best eng uit
Er zijn een paar programma's die ik volg, maar die beginnen meestal rond half 9.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Solique het volgende:
Kijk bijna nooit tv dus dan blijft vaak fokken, film kijken of gamen over.
Ik ben pas begonnen bij 2k4 wel classic een beetje gedaanquote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Netjes
[..]
hmh, klinkt bekend al heeft UT nog meer gehaald bij mij
[..]
Kijk bijna nooit tv dus dan blijft vaak fokken, film kijken of gamen over.
Is dit nou wat ze noemen "French Manicure"?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat die tips best transparant zijn..
Ik deed altijd witte gel over de tips heen en nude roze over de rest
Je was me net voor maar durfde het niet te typenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Op die foto ziet het er eigenlijk best eng uit
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat die tips best transparant zijn..
Ik deed altijd witte gel over de tips heen en nude roze over de rest
Hm, nee, dit is gewoon gel met tipsquote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dit nou wat ze noemen "French Manicure"?
Oh ik heb er geen verstand van merk je alquote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, nee, dit is gewoon gel met tips
French manicure is echt zo'n wit met randje met nude roze nagels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |