Als ik die wil spelen dan moet ik hem eerst zien te krijgen en installerenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup GkC was ook alleen maar UT99En dat was ook het enige wat ik speelde
Tering, das apart.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SenDog is mijn vriendje dus![]()
Elkaar ontmoet via UT99
Metquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
Is dit gezeik alleen met IE of een Fok! probleem
Dat heb ik niet. Zal straks eens Safari gebruiken danquote:
Tot straks TFMquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga eventjes doesjen, totdat ik er weer wat van begrijp![]()
![]()
Ja moet je maar geen IE gebruiken hequote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
Have funquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga eventjes doesjen, totdat ik er weer wat van begrijp![]()
![]()
Nou ja, wereldwijd doen nog steeds de meeste mensen dat dus je zou denken dat Fok! daar rekening mee houdtquote:
Hehe iddquote:
Wat voor probleem dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, wereldwijd doen nog steeds de meeste mensen dat dus je zou denken dat Fok! daar rekening mee houdt
Ik vond het tof.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik keer gespeeld, snapte er geen zak van
Ik deed gewoon schieten als een gek, voor de rest viel er volgens mij niet zoveel te snappen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik keer gespeeld, snapte er geen zak van
Steeds bij een nieuwe pagina springt ie terug naar een vorigequote:
co-op moest je nog wel een beetje van de tactieken zijn hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik deed gewoon schieten als een gek, voor de rest viel er volgens mij niet zoveel te snappen.
Ja maar telkens zo lang moeten wachten tot je weer mag spawnen is kutquote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik deed gewoon schieten als een gek, voor de rest viel er volgens mij niet zoveel te snappen.
Volgens mij is het een KSC-probleem, want ik zie het in BUG nog niet terugquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
Ohquote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
co-op moest je nog wel een beetje van de tactieken zijn hoor.
Ik heb maar 1 paginaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Steeds bij een nieuwe pagina springt ie terug naar een vorige
Oooh, dat is wel vreemd dan. Hoe zou dat kunnen komenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het een KSC-probleem, want ik zie het in BUG nog niet terug.
*Kuchquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het een KSC-probleem, want ik zie het in BUG nog niet terug.
Ahaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ohop mijn werk wel eens aan een LAN party meegedaan, maar ik deed maar wat eigenlijk.
[..]
Ik heb maar 1 pagina
Lan party's zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ohop mijn werk wel eens aan een LAN party meegedaan, maar ik deed maar wat eigenlijk.
[..]
Ik heb maar 1 pagina
Ik steek nog liever naalden in mijn oogquote:
Er stond 'balkje', niet schermquote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed lezen dusen dat voor een TTK mod
![]()
Ik wil eigenlijk die live opnames die 3fm gemaakt heeft tijdens haar paradiso concert wel hebben.quote:
Ikke alleen nog MW2quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef JJH het volgende:
En tegenwoordig speel ik eigenlijk alleen GT5 nog online.
Settlers is ook zo tof!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
Weet je wat ik echt mis? Simcity
Lekker autistisch stadjes bouwen enzo
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik steek nog liever naalden in mijn oog
OH HOU OPquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
Weet je wat ik echt mis? Simcity
Lekker autistisch stadjes bouwen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |