Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Weet je het zeker?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik stel het nog een minuut of 15 uit en dan zal ik er toch maar aan beginnen
Ja, want hoe langer ik het ga uitstellen des te minder 'zin' ik krijg om het te doen. Ik kan overigens wel goed strijken maar ben niet erg snel. 3 shirts duurt minstens 20 minutenquote:
Ja, zal dat wel aanpassen als ik de aflevering van vanavond erin zetquote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Komt er eigenlijk nog een soapaflevering vandaag? Omdat in de OP staat dat het t/m eind mei zou zijn, maar er in juni ook al afleveringen zijn geweest
Omdat die beessies ook een schoon huisje verdienen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef Yuki het volgende:
Waarom had ik me ook alweer voorgenomen om het caviahok schoon te maken vandaag?
Hup gewoon doen!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef Yuki het volgende:
Waarom had ik me ook alweer voorgenomen om het caviahok schoon te maken vandaag?
Omdat die vies is?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef Yuki het volgende:
Hier helemaal niet eigenlijk, zelfs best fris met iets van 18 graden en bewolkt (maar droog)quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat die beessies ook een schoon huisje verdienen.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hup gewoon doen!
Schop onder je kont
Jaquote:
Ziet er goed uit, een i5 en 8GB RAMquote:Op maandag 6 juni 2011 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben n nieuwe laptop aan het uitzoeken en ben n beetje flieft op deze
maar ik ben geen ubernerd, kan iemand kijken of het een beetje ok is voor deze prijs?
http://www.alternate.nl/h(...)ebooks&l2=Multimedia
Is wel netjes volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben n nieuwe laptop aan het uitzoeken en ben n beetje flieft op deze
maar ik ben geen ubernerd, kan iemand kijken of het een beetje ok is voor deze prijs?
http://www.alternate.nl/h(...)ebooks&l2=Multimedia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Is wel netjes volgens mij.
Kijk anders ook even op tweakers of kieskeurig ofzo, of ie daar tussenstaat.Ik was trots tot de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dat klinkt zo veel beter als die 24 graden benauwde plak weerquote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier helemaal niet eigenlijk, zelfs best fris met iets van 18 graden en bewolkt (maar droog)
Ik plak meequote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja
Maar ik plak. En ben moe. En ik heb geen zin meer
Hok snel schoonmaken, koud douchen, bank.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja
Maar ik plak. En ben moe. En ik heb geen zin meer
Zoals jullie gewend zijnquote:
Moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik dat hier niet hebquote:Op maandag 6 juni 2011 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt zo veel beter als die 24 graden benauwde plak weer
[..]
Ik plak mee
ik heb eentje met hoge cijfertjes aangekliktquote:
Rijst en gehaktballen in satéquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb eentje met hoge cijfertjes aangekliktin mijn vrouwtjeslogica is dat sneller en dus beter
Aardewerk?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rijst en gehaktballen in saté
oja, ook nog koude schotel
Dat snap ikquote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik dat hier niet heb![]()
Klinkt lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rijst en gehaktballen in saté
oja, ook nog koude schotel
oh en wat is een i5 danquote:
Na hok schoonmaken volgt koken. En eten. En eigenlijk ook nog strijken. En afwassen.quote:
De processor die in de laptop zit. i5 is gewoon goed en snelquote:
Bummer.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na hok schoonmaken volgt koken. En eten. En eigenlijk ook nog strijken. En afwassen.
Noes![]()
Zie PIquote:
is er al iets wat een boel sneller kan?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
De processor die in de laptop zit. i5 is gewoon goed en snel
Hier word het niet echt gebruikt.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie PI
Is dat alleen Brabants?Dan had ik net zo goed kaaw schottel kunnen typen
Volgens google is het Limbo'squote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie PI
Is dat alleen Brabants?Dan had ik net zo goed kaaw schottel kunnen typen
Er is wel een i7 maar die zal weer een stuk duurder zijn. En meer dan 8GB ram kan wel maar dat is helemaal duur dan. Je kunt dan zomaar (als je een i7 wil met 16GB ram) 500 euro of meer erbij tellenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is er al iets wat een boel sneller kan?
want ik krijg m van mn papsen die zei "t moet wel n goeie zijn zodat je weer n paar jaar goed vooruit kan"
ik weet echt wel een goede maar denk niet dat je pa het daar mee eens isquote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is er al iets wat een boel sneller kan?
want ik krijg m van mn papsen die zei "t moet wel n goeie zijn zodat je weer n paar jaar goed vooruit kan"
ik fok en game alleen een beetje eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 18:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is wel een i7 maar die zal weer een stuk duurder zijn. En meer dan 8GB ram kan wel maar dat is helemaal duur dan. Je kunt dan zomaar (als je een i7 wil met 16GB ram) 500 euro of meer erbij tellen
Je hebt geen quad core i7 met 16GB nodig hoor
Oh noesquote:
Ja uh nee ja uh gewoon koude schotelquote:Op maandag 6 juni 2011 18:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier word het niet echt gebruikt.
Salade ofzo denk ik?
mijn ouwetje 512quote:Op maandag 6 juni 2011 18:28 schreef Stuart het volgende:
8GB ram is al veel. De meeste laptops nu zullen 'slechts' 4GB hebben
Wat je nu uitkiest loopt over een jaar nog prima en over 2 jaar ook gewoon nog goedquote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik fok en game alleen een beetje eigenlijkmaar ik wil wel iets wat over n jaar of wat nog soepel loopt
Ik heb 1.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:28 schreef Stuart het volgende:
8GB ram is al veel. De meeste laptops nu zullen 'slechts' 4GB hebben
Wat zit er in dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh noesBah
[..]
Ja uh nee ja uh gewoon koude schotel![]()
Oh, het is "Limburgse huzarensalade"quote:
Ken je nagaanquote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb 1.
Mijn laptop is ook alweer bijna 3,5 jaar oud.En hij doet het nog prima.
mijn laptop is 6quote:
Kijk hier maar evenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik fok en game alleen een beetje eigenlijkmaar ik wil wel iets wat over n jaar of wat nog soepel loopt
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, het is "Limburgse huzarensalade"
Daar had mijn vorige laptop ook last vanquote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn laptop is 6en gehandicapped want de scharnieren zijn stuk en hij blijft alleen rechtop open staan als ie tegen de speaker aan staat
Dat is schattig.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn laptop is 6en gehandicapped want de scharnieren zijn stuk en hij blijft alleen rechtop open staan als ie tegen de speaker aan staat
Ditoquote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeg dat dan. En ik vind rundvleessalade lekkerder.
ik hou van gehandicapte dingenquote:
Ja, soms zit je zomaar ergens andersquote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[url=http://test]Test[/url]
Fok is buggerig
En die van mij is nog een Acer ook. Dus volgens de gemiddelde fokker had ie al drie keer uit elkaar moeten vallen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ken je nagaan
Die van mij is 1,5 jaar oud en heeft 4GB en loopt ook nog prima
Wazig gescroll ja, maar dus ook kapotte linksquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[url=http://test]Test[/url]
Fok is buggerig
Ik geloof niet meer zo hard dat er nog 'slechte' laptops worden gemaakt eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
En die van mij is nog een Acer ook. Dus volgens de gemiddelde fokker had ie al drie keer uit elkaar moeten vallen.
Ik heb er ook weinig problemen meequote:Op maandag 6 juni 2011 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
En die van mij is nog een Acer ook. Dus volgens de gemiddelde fokker had ie al drie keer uit elkaar moeten vallen.
Jah dat heb ik met mijn laptop uitquote:Op maandag 6 juni 2011 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat, en ik wil de volgende word ook gewoon weer een laptop met een goede prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer zo hard dat er nog 'slechte' laptops worden gemaakt eigenlijk
Zijn prima en zien er goed uit en hoge specs voor die prijsquote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind toshi laptops vaak wel mooi
Hell Yeah.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah dat heb ik met mijn laptop uit"jeeej ik heb laptop gekocht
" - wat dan? "acer aspire 5929"
- hahaha sukkeeelllll die is binnen een jaar dood
Ik ben vier jaar verder en hij doet het nog steeds perfect![]()
Mijn laptop![]()
* littledrummergirl mailt t linkje naar paps en hosselt zn rekeningnummerquote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn prima en zien er goed uit en hoge specs voor die prijs
Die zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
@ trevdie aliendingen zijn rete snel, alleen niet echt mooi / meisje
Als je niet voor een Mac gaat zijn er inderdaad genoeg keuzes en die zijn over het algemeen allemaal van vergelijkbare kwaliteit. Daarom zijn de prijzen nu ook veel meer naar elkaar toegekomen dan 10 jaar geleden. Toen waren Toshiba's, Sony's en HP's nog veel duurder dan Dell, Packard Bell en Acer maar dat is niet meerquote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat, en ik wil de volgende word ook gewoon weer een laptop met een goede prijs-kwaliteit verhouding.Het zal me geen klap schelen welk merk het is.
Ik woonde samen met kerel die zelfde studie deed, dus zelfde tijd zelfde verslagen enzo.. Dus toen moest het gewoon wel want het werkte niet. een maand later ging hij weg dus ik was heeeel blij dat ik toen mijn laptop hadquote:Op maandag 6 juni 2011 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Hell Yeah.
Ik heb ook een aspire. 5315 zegt het stickertje. Gekregen bij mijn internetabbo toendertijd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat geleeft heeft.Vleesch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat opzicht ben ik een beetje een jongetje geloof ik
♥ || Baby catcher in training || ♥
En een beetje apple laptop begint bij 900,- geloof ik. En dat is bijna 2x mijn budget dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je niet voor een Mac gaat zijn er inderdaad genoeg keuzes en die zijn over het algemeen allemaal van vergelijkbare kwaliteit. Daarom zijn de prijzen nu ook veel meer naar elkaar toegekomen dan 10 jaar geleden. Toen waren Toshiba's, Sony's en HP's nog veel duurder dan Dell, Packard Bell en Acer maar dat is niet meer
Ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vleesch!
In dat opzicht ben ik een beetje een jongetje geloof ik
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat geleeft heeft.Schimmel leeft ook heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
De goedkoopste zal rond die prijs liggen inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
En een beetje apple laptop begint bij 900,- geloof ik. En dat is bijna 2x mijn budget dan.
Ze zijn een schandequote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ooken ik vreet meer dan al mijn kerel vrienden
amateurs zijn het
En dan heb je alsnog een basisapple. En voor die prijs zit je aan de bovenkant van de markt bij andere aanbieders.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
De goedkoopste zal rond die prijs liggen inderdaad
Overigens moet ik dat hier niet te hard zeggen, dan krijg ik straks een mixed grill van Broadway aangebodenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ooken ik vreet meer dan al mijn kerel vrienden
amateurs zijn het
Ik hou niet van grote laptops eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
oeh of 17 inchniet handzamer met meenemen, wel gaaaf om lekker films te kijken enzo
Dat is waarquote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan heb je alsnog een basisapple. En voor die prijs zit je aan de bovenkant van de markt bij andere aanbieders.
Minimaal 15quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef summer2bird het volgende:
* summer2bird heeft na lang wikken en wegen toch maar de bestelling geplaatst
Zullen we?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overigens moet ik dat hier niet te hard zeggen, dan krijg ik straks een mixed grill van Broadway aangeboden![]()
![]()
ik nu ookquote:
Dan mag je bij Apple nog 500 euro extra betalenquote:
Ik ookquote:
Erg meeneembaarquote:
Ja maar Apple is gewoon overdreven duurquote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je bij Apple nog 500 euro extra betalen
Eikels daar, allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je bij Apple nog 500 euro extra betalen
Delen?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overigens moet ik dat hier niet te hard zeggen, dan krijg ik straks een mixed grill van Broadway aangeboden![]()
![]()
Daarom wil ik daar ook werkenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eikels daar, allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!
Jahquote:Op maandag 6 juni 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Erg meeneembaar
[..]
Ja maar Apple is gewoon overdreven duur![]()
Ik heb gehoord dat eten met jou delen geen goed plan is.quote:
Bespeur ik daar een beetje haat jegens Apple?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eikels daar, allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!
Jaquote:
Jamaar goed en mooi en fijn en het werkt zo lekkerquote:
Leugens! beloofdquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat eten met jou delen geen goed plan is.
Iets met verhongeren
Dat zal snel internet zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup,
mijn ipod 5g heeft mij nu al een jaar overleefd
4e Iphone in 2 jaarquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup,
Oeh, ik wil ook 5g internetquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup,
Ik hou van mijn 160 gig ipodquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup,
Mijn iPhone heeft nog nooit problemen gehad. En mijn iPods ook nietquote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
4e Iphone in 2 jaarZo stevig zijn die dingen niet
Maar het boeit niet, want iphone
![]()
![]()
Ik ben geen windows fanboy, maar er wel mee opgegroeid. Ik weet niet beter. En mobiel is Android minstens net zo goed.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jamaar goed en mooi en fijn en het werkt zo lekker![]()
Iets met laten vallen en water enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn iPhone heeft nog nooit problemen gehad. En mijn iPods ook niet
Duhquote:
Ongein.nlquote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geen windows fanboy, maar er wel mee opgegroeid. Ik weet niet beter. En mobiel is Android minstens net zo goed.
[ afbeelding ]
Ik haal dees maar weer eens uit de kast.
Neuquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een beetje haat jegens Apple?
ldquote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geen windows fanboy, maar er wel mee opgegroeid. Ik weet niet beter. En mobiel is Android minstens net zo goed.
[ afbeelding ]
Ik mis de I-turtquote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koffie en een koekjequote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi koffieleuters.
Ik zit lekker aan de koffie
Mijn iPhone kan ook allesquote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb geen iPod dingiesMobiel die alles kan ftw
Ik sla de 4GS of 5 over. Ik ga niet elk jaar een nieuwe halenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja he
September een nieuwe, 5 of 4g ofzo
Ipod laten vallen: niks,quote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Yuki het volgende:
iPhone: 1 keer laten vallen, scherm stuk
Laten repareren bij een niet-apple boer, sindsdien nooit echt problemen meer gehad.
Ik mag in September nieuw abo, en rond die tijd komt ie tochquote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sla de 4GS of 5 over. Ik ga niet elk jaar een nieuwe halen
Over een jaar mag ik een nieuwequote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sla de 4GS of 5 over. Ik ga niet elk jaar een nieuwe halen
Ik koop ze los. Nog nooit een met een contract gekochtquote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik mag in September nieuw abo, en rond die tijd komt ie toch
De tijd zal het lerenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Over een jaar mag ik een nieuwe
Zou er dan de iPhone 6 komen? Of de 5GS ofzo?
Ik heb geen geldboomquote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik koop ze los. Nog nooit een met een contract gekocht
Daar heb ik het geld niet voorquote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal niet te lang duren. Er zit ook al een iPad 3 in de pijplijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Over een jaar mag ik een nieuwe
Zou er dan de iPhone 6 komen? Of de 5GS ofzo?
Jij betaald met je contract ook een hele boel geld alleen is het dan verdeeldquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij betaald met je contract ook een hele boel geld alleen is het dan verdeeld
Dat verdeelde scheelt heel veelquote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
40 euro per maand is ook bijna 500 per jaarquote:
Same, met contract heb ik het gevoel dat ik hem op afbetaling koopquote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja. Da's makkelijker dan in 1 keer 400-500 euro bij elkaar krijgenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Same, met contract heb ik het gevoel dat ik hem op afbetaling koop
Niet als je 50 euro per maand opzij legt en dan na een jaar een iPhone kooptquote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Da's makkelijker dan in 1 keer 400-500 euro bij elkaar krijgen
Geduld.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet als je 50 euro per maand opzij legt en dan na een jaar een iPhone koopt
Jaar wachtenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kud, dat haal ik niet met mijn zakgeldquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik had natuurlijk al wel eens eerder wat centjes gespaard en van wachten word je sterk enzoquote:
Hoi Solquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Solique het volgende:
Zo, ben thuis.
Nu wachten op de chicken bbq pizza
Hallo!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Solique het volgende:
Zo, ben thuis.
Nu wachten op de chicken bbq pizza
Sparen.. wat is dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik had natuurlijk al wel eens eerder wat centjes gespaard en van wachten word je sterk enzo
Tot later Trevorquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens ontplakken en genieten van een lekkere douche![]()
![]()
Jaquote:
Ja, raar land. Hier zijn ze al heel lang zelfs op PAYG te verkrijgenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
Bovendien kon je vorig jaar in Nederland bijna niet aan een geschikt iPhone abonnement komen zonder toestel.
Uitgeven... wat is dat?quote:
Ik betaal totaal 630 euro over 2 jaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Da's makkelijker dan in 1 keer 400-500 euro bij elkaar krijgen
Jeej.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef DaMart het volgende:
Om 20:00 uur gaat er iemand uit de kast komen in de soap.
Oooh, daar ben ik best goed in eigenlijkquote:
Krantenwijkje erbij johquote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kud, dat haal ik niet met mijn zakgeld
Dat dusquote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Yuki het volgende:
Bij sparen denk ik aan een huisje, waarvoor ik dan meubels en behang en vloer en verf nodig heb enzo.
Telefoon koop ik gewoon zo, incl. abo.
Ik hou niet van die maandelijkse 'last'quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Yuki het volgende:
Bij sparen denk ik aan een huisje, waarvoor ik dan meubels en behang en vloer en verf nodig heb enzo.
Telefoon koop ik gewoon zo, incl. abo.
Ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, daar ben ik best goed in eigenlijk
F5 helpt af en toequote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef Stuart het volgende:
Elke keer als we naar een nieuwe pagina gaan doet Fok! raar![]()
idd, werd steeds terug gegooid naar boven in de pagina.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef Stuart het volgende:
Succes.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik zou dit al veel eerder gaan doen maar ik ga nu dus 3 shirts strijken en daarna eten
probeer s n andere browserquote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Solique het volgende:
[..]
idd, werd steeds terug gegooid naar boven in de pagina.
Nu heb ik moeten refreshen om bij pagina 5 te komen.
Hier ook geen last in chrome.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
probeer s n andere browserbij mij in chrome doet ie niks geks
You gotta love chromequote:Op maandag 6 juni 2011 18:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
probeer s n andere browserbij mij in chrome doet ie niks geks
Dan mag je best trots op je eigeste zijn hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 18:53 schreef Yuki het volgende:
Vandaag: caviahok, stofzuigen, koken
Morgen: koken, afwassen, strijken
Lijkt me een goede verdeling
Ik heb nog spinazie en aardappeltjes om te bakken.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog spinazie en aardappeltjes om te bakken.
Alles maken en dan noem je het tapasquote:
Neem je schnitzels meequote:Op maandag 6 juni 2011 18:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had ook krieltjes om te bakken, met schnitzels en snijboontjes.
Boven een turk wonen, gotta love it.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga even beneden een broodje donner hosselenbrb
Neehee, hier komen!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Boven een turk wonen, gotta love it.
Dat kan ik ook nog doen!
Waar zijn de eerste 6 broodjes heen?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:58 schreef JJH het volgende:
http://www.nazar-zwolle.nl/
Nr 10 bij de broodjes. Komt gewoon neer op een broodje kapsalon.
Dat is zo viesquote:Op maandag 6 juni 2011 18:58 schreef JJH het volgende:
http://www.nazar-zwolle.nl/
Nr 10 bij de broodjes. Komt gewoon neer op een broodje kapsalon.
Geen last vanquote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef Stuart het volgende:
Die hebben ze onder de voorgerechten weggestopt.quote:
Kapsalon? Of dat broodje?quote:
quote:
Ik heb t nog nooit gegeten maar het is gewoon verkeerdquote:
Eet smakelijkquote:
Heb je ook in Zwolle gewoond?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ooeh nazardaar bestelde ik altijd iskender toen ik nog in zwolle woonde
enige zaak die het verkocht toen
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je ook in Zwolle gewoond?
Wacht, volgens mij wist ik dit al.
Heb ikquote:Op maandag 6 juni 2011 19:02 schreef JJH het volgende:
Yuuks, heb jij nog bakboter?
Ik ben het weer vergeten bij de boodschappen.
Dan wist ik het al. Dan is Nazar ook wel in de buurt inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]volgens mij ook
tegenover t wezenlandenpark
Ja dat heb ik ook gedaan, maar op een gegeven moment krijg je hongerquote:Op maandag 6 juni 2011 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het koken loop uit te stellen.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:04 schreef Yuki het volgende:
Caaf heeft een gezwollen euh... zeg maar links van z'n piem0l![]()
Ik zit op dat moment.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan, maar op een gegeven moment krijg je honger
Platentektoniek.quote:
morgen weer even kijken en anders voor zekerheid dokter bellen?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:05 schreef Yuki het volgende:
Anderhalve week geleden had hij nog niks
Moet ik me nu zorgen maken?![]()
Ik heb er totaal geen verstand van, probeer even te googlen, of anders morgen de dierenarts bellen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:05 schreef Yuki het volgende:
morgen ff dierendok bellen en dat vragenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:05 schreef Yuki het volgende:
En dan het eten laten aanbranden zekerquote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef mr-mo- het volgende:
VROUWEN MOETEN IN DE KEUKEN! VROUWEN MOETEN IN DE KEUKEN!
er is weer n brulaap ontsnaptquote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef mr-mo- het volgende:
Ik heb best nog plek in mijn buikquote:Op maandag 6 juni 2011 19:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is weer n brulaap ontsnapt
Hey, een kutkloon. Even aan de FA's vragen van wie die is!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef mr-mo- het volgende:
Flikker op baggeraarquote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef mr-mo- het volgende:
Heetquote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari kruipt onder zijn tektonische plaat.
Ben jij een land plaat? dan ben ik een oceanische en dan ga je over me heenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari kruipt onder zijn tektonische plaat.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben jij een land plaat? dan ben ik een oceanische en dan ga je over me heen
Dan ben je wel erg natquote:Op maandag 6 juni 2011 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben jij een land plaat? dan ben ik een oceanische en dan ga je over me heen
uhu uhuquote:Op maandag 6 juni 2011 19:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zullen we nu over elkaar heen gaan?
zo hard dat priems lill mountains gaan schuddenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zullen we nu over elkaar heen gaan?
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo hard dat priems lill mountains gaan schudden
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo hard dat priems lill mountains gaan schudden
Gatverdamme!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik krab wel even aan mijn continentale korst
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Douchen schijnt ook te helpenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh bahquote:Op maandag 6 juni 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Gadverdammequote:Op maandag 6 juni 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |