De goedkoopste zal rond die prijs liggen inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
En een beetje apple laptop begint bij 900,- geloof ik. En dat is bijna 2x mijn budget dan.
Ze zijn een schandequote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ooken ik vreet meer dan al mijn kerel vrienden
amateurs zijn het
En dan heb je alsnog een basisapple. En voor die prijs zit je aan de bovenkant van de markt bij andere aanbieders.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
De goedkoopste zal rond die prijs liggen inderdaad
Overigens moet ik dat hier niet te hard zeggen, dan krijg ik straks een mixed grill van Broadway aangebodenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ooken ik vreet meer dan al mijn kerel vrienden
amateurs zijn het
Ik hou niet van grote laptops eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
oeh of 17 inchniet handzamer met meenemen, wel gaaaf om lekker films te kijken enzo
Dat is waarquote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan heb je alsnog een basisapple. En voor die prijs zit je aan de bovenkant van de markt bij andere aanbieders.
Minimaal 15quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef summer2bird het volgende:
* summer2bird heeft na lang wikken en wegen toch maar de bestelling geplaatst
Zullen we?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overigens moet ik dat hier niet te hard zeggen, dan krijg ik straks een mixed grill van Broadway aangeboden![]()
![]()
ik nu ookquote:
Dan mag je bij Apple nog 500 euro extra betalenquote:
Ik ookquote:
Erg meeneembaarquote:
Ja maar Apple is gewoon overdreven duurquote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je bij Apple nog 500 euro extra betalen
Eikels daar, allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je bij Apple nog 500 euro extra betalen
Delen?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overigens moet ik dat hier niet te hard zeggen, dan krijg ik straks een mixed grill van Broadway aangeboden![]()
![]()
Daarom wil ik daar ook werkenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eikels daar, allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!
Jahquote:Op maandag 6 juni 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Erg meeneembaar
[..]
Ja maar Apple is gewoon overdreven duur![]()
Ik heb gehoord dat eten met jou delen geen goed plan is.quote:
Bespeur ik daar een beetje haat jegens Apple?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eikels daar, allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!
Jaquote:
Jamaar goed en mooi en fijn en het werkt zo lekkerquote:
Leugens! beloofdquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat eten met jou delen geen goed plan is.
Iets met verhongeren
Dat zal snel internet zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup,
mijn ipod 5g heeft mij nu al een jaar overleefd
4e Iphone in 2 jaarquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup,
Oeh, ik wil ook 5g internetquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup,
Ik hou van mijn 160 gig ipodquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup,
Mijn iPhone heeft nog nooit problemen gehad. En mijn iPods ook nietquote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
4e Iphone in 2 jaarZo stevig zijn die dingen niet
Maar het boeit niet, want iphone
![]()
![]()
Ik ben geen windows fanboy, maar er wel mee opgegroeid. Ik weet niet beter. En mobiel is Android minstens net zo goed.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jamaar goed en mooi en fijn en het werkt zo lekker![]()
Iets met laten vallen en water enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn iPhone heeft nog nooit problemen gehad. En mijn iPods ook niet
Duhquote:
Ongein.nlquote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geen windows fanboy, maar er wel mee opgegroeid. Ik weet niet beter. En mobiel is Android minstens net zo goed.
[ afbeelding ]
Ik haal dees maar weer eens uit de kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |