quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat geleeft heeft.Vleesch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat opzicht ben ik een beetje een jongetje geloof ik
♥ || Baby catcher in training || ♥
En een beetje apple laptop begint bij 900,- geloof ik. En dat is bijna 2x mijn budget dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je niet voor een Mac gaat zijn er inderdaad genoeg keuzes en die zijn over het algemeen allemaal van vergelijkbare kwaliteit. Daarom zijn de prijzen nu ook veel meer naar elkaar toegekomen dan 10 jaar geleden. Toen waren Toshiba's, Sony's en HP's nog veel duurder dan Dell, Packard Bell en Acer maar dat is niet meer
Ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vleesch!
In dat opzicht ben ik een beetje een jongetje geloof ik
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat geleeft heeft.Schimmel leeft ook heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
De goedkoopste zal rond die prijs liggen inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
En een beetje apple laptop begint bij 900,- geloof ik. En dat is bijna 2x mijn budget dan.
Ze zijn een schandequote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ooken ik vreet meer dan al mijn kerel vrienden
amateurs zijn het
En dan heb je alsnog een basisapple. En voor die prijs zit je aan de bovenkant van de markt bij andere aanbieders.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
De goedkoopste zal rond die prijs liggen inderdaad
Overigens moet ik dat hier niet te hard zeggen, dan krijg ik straks een mixed grill van Broadway aangebodenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ooken ik vreet meer dan al mijn kerel vrienden
amateurs zijn het
Ik hou niet van grote laptops eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
oeh of 17 inchniet handzamer met meenemen, wel gaaaf om lekker films te kijken enzo
Dat is waarquote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan heb je alsnog een basisapple. En voor die prijs zit je aan de bovenkant van de markt bij andere aanbieders.
Minimaal 15quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef summer2bird het volgende:
* summer2bird heeft na lang wikken en wegen toch maar de bestelling geplaatst
Zullen we?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overigens moet ik dat hier niet te hard zeggen, dan krijg ik straks een mixed grill van Broadway aangeboden![]()
![]()
ik nu ookquote:
Dan mag je bij Apple nog 500 euro extra betalenquote:
Ik ookquote:
Erg meeneembaarquote:
Ja maar Apple is gewoon overdreven duurquote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je bij Apple nog 500 euro extra betalen
Eikels daar, allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je bij Apple nog 500 euro extra betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |