Ken je nagaanquote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb 1.
Mijn laptop is ook alweer bijna 3,5 jaar oud.En hij doet het nog prima.
mijn laptop is 6quote:
Kijk hier maar evenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik fok en game alleen een beetje eigenlijkmaar ik wil wel iets wat over n jaar of wat nog soepel loopt
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, het is "Limburgse huzarensalade"
Daar had mijn vorige laptop ook last vanquote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn laptop is 6en gehandicapped want de scharnieren zijn stuk en hij blijft alleen rechtop open staan als ie tegen de speaker aan staat
Dat is schattig.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn laptop is 6en gehandicapped want de scharnieren zijn stuk en hij blijft alleen rechtop open staan als ie tegen de speaker aan staat
Ditoquote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeg dat dan. En ik vind rundvleessalade lekkerder.
ik hou van gehandicapte dingenquote:
Ja, soms zit je zomaar ergens andersquote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[url=http://test]Test[/url]
Fok is buggerig
En die van mij is nog een Acer ook. Dus volgens de gemiddelde fokker had ie al drie keer uit elkaar moeten vallen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ken je nagaan
Die van mij is 1,5 jaar oud en heeft 4GB en loopt ook nog prima
Wazig gescroll ja, maar dus ook kapotte linksquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[url=http://test]Test[/url]
Fok is buggerig
Ik geloof niet meer zo hard dat er nog 'slechte' laptops worden gemaakt eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
En die van mij is nog een Acer ook. Dus volgens de gemiddelde fokker had ie al drie keer uit elkaar moeten vallen.
Ik heb er ook weinig problemen meequote:Op maandag 6 juni 2011 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
En die van mij is nog een Acer ook. Dus volgens de gemiddelde fokker had ie al drie keer uit elkaar moeten vallen.
Jah dat heb ik met mijn laptop uitquote:Op maandag 6 juni 2011 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat, en ik wil de volgende word ook gewoon weer een laptop met een goede prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer zo hard dat er nog 'slechte' laptops worden gemaakt eigenlijk
Zijn prima en zien er goed uit en hoge specs voor die prijsquote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind toshi laptops vaak wel mooi
Hell Yeah.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah dat heb ik met mijn laptop uit"jeeej ik heb laptop gekocht
" - wat dan? "acer aspire 5929"
- hahaha sukkeeelllll die is binnen een jaar dood
Ik ben vier jaar verder en hij doet het nog steeds perfect![]()
Mijn laptop![]()
* littledrummergirl mailt t linkje naar paps en hosselt zn rekeningnummerquote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn prima en zien er goed uit en hoge specs voor die prijs
Die zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
@ trevdie aliendingen zijn rete snel, alleen niet echt mooi / meisje
Als je niet voor een Mac gaat zijn er inderdaad genoeg keuzes en die zijn over het algemeen allemaal van vergelijkbare kwaliteit. Daarom zijn de prijzen nu ook veel meer naar elkaar toegekomen dan 10 jaar geleden. Toen waren Toshiba's, Sony's en HP's nog veel duurder dan Dell, Packard Bell en Acer maar dat is niet meerquote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat, en ik wil de volgende word ook gewoon weer een laptop met een goede prijs-kwaliteit verhouding.Het zal me geen klap schelen welk merk het is.
Ik woonde samen met kerel die zelfde studie deed, dus zelfde tijd zelfde verslagen enzo.. Dus toen moest het gewoon wel want het werkte niet. een maand later ging hij weg dus ik was heeeel blij dat ik toen mijn laptop hadquote:Op maandag 6 juni 2011 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Hell Yeah.
Ik heb ook een aspire. 5315 zegt het stickertje. Gekregen bij mijn internetabbo toendertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |