Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Weet je het zeker?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik stel het nog een minuut of 15 uit en dan zal ik er toch maar aan beginnen
Ja, want hoe langer ik het ga uitstellen des te minder 'zin' ik krijg om het te doen. Ik kan overigens wel goed strijken maar ben niet erg snel. 3 shirts duurt minstens 20 minutenquote:
Ja, zal dat wel aanpassen als ik de aflevering van vanavond erin zetquote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Komt er eigenlijk nog een soapaflevering vandaag? Omdat in de OP staat dat het t/m eind mei zou zijn, maar er in juni ook al afleveringen zijn geweest
Omdat die beessies ook een schoon huisje verdienen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef Yuki het volgende:
Waarom had ik me ook alweer voorgenomen om het caviahok schoon te maken vandaag?
Hup gewoon doen!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef Yuki het volgende:
Waarom had ik me ook alweer voorgenomen om het caviahok schoon te maken vandaag?
Omdat die vies is?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef Yuki het volgende:
Hier helemaal niet eigenlijk, zelfs best fris met iets van 18 graden en bewolkt (maar droog)quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat die beessies ook een schoon huisje verdienen.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hup gewoon doen!
Schop onder je kont
Jaquote:
Ziet er goed uit, een i5 en 8GB RAMquote:Op maandag 6 juni 2011 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben n nieuwe laptop aan het uitzoeken en ben n beetje flieft op deze
maar ik ben geen ubernerd, kan iemand kijken of het een beetje ok is voor deze prijs?
http://www.alternate.nl/h(...)ebooks&l2=Multimedia
Is wel netjes volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben n nieuwe laptop aan het uitzoeken en ben n beetje flieft op deze
maar ik ben geen ubernerd, kan iemand kijken of het een beetje ok is voor deze prijs?
http://www.alternate.nl/h(...)ebooks&l2=Multimedia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Is wel netjes volgens mij.
Kijk anders ook even op tweakers of kieskeurig ofzo, of ie daar tussenstaat.Ik was trots tot de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dat klinkt zo veel beter als die 24 graden benauwde plak weerquote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier helemaal niet eigenlijk, zelfs best fris met iets van 18 graden en bewolkt (maar droog)
Ik plak meequote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja
Maar ik plak. En ben moe. En ik heb geen zin meer
Hok snel schoonmaken, koud douchen, bank.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja
Maar ik plak. En ben moe. En ik heb geen zin meer
Zoals jullie gewend zijnquote:
Moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik dat hier niet hebquote:Op maandag 6 juni 2011 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt zo veel beter als die 24 graden benauwde plak weer
[..]
Ik plak mee
ik heb eentje met hoge cijfertjes aangekliktquote:
Rijst en gehaktballen in satéquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb eentje met hoge cijfertjes aangekliktin mijn vrouwtjeslogica is dat sneller en dus beter
Aardewerk?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rijst en gehaktballen in saté
oja, ook nog koude schotel
Dat snap ikquote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik dat hier niet heb![]()
Klinkt lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rijst en gehaktballen in saté
oja, ook nog koude schotel
oh en wat is een i5 danquote:
Na hok schoonmaken volgt koken. En eten. En eigenlijk ook nog strijken. En afwassen.quote:
De processor die in de laptop zit. i5 is gewoon goed en snelquote:
Bummer.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na hok schoonmaken volgt koken. En eten. En eigenlijk ook nog strijken. En afwassen.
Noes![]()
Zie PIquote:
is er al iets wat een boel sneller kan?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
De processor die in de laptop zit. i5 is gewoon goed en snel
Hier word het niet echt gebruikt.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie PI
Is dat alleen Brabants?Dan had ik net zo goed kaaw schottel kunnen typen
Volgens google is het Limbo'squote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie PI
Is dat alleen Brabants?Dan had ik net zo goed kaaw schottel kunnen typen
Er is wel een i7 maar die zal weer een stuk duurder zijn. En meer dan 8GB ram kan wel maar dat is helemaal duur dan. Je kunt dan zomaar (als je een i7 wil met 16GB ram) 500 euro of meer erbij tellenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is er al iets wat een boel sneller kan?
want ik krijg m van mn papsen die zei "t moet wel n goeie zijn zodat je weer n paar jaar goed vooruit kan"
ik weet echt wel een goede maar denk niet dat je pa het daar mee eens isquote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is er al iets wat een boel sneller kan?
want ik krijg m van mn papsen die zei "t moet wel n goeie zijn zodat je weer n paar jaar goed vooruit kan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |