Owh, die had ik niet doorquote:
iPad's plukkenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Owh, die had ik niet door
Maarrrrr, bij Apple administratief werk?
neequote:Op maandag 6 juni 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
Kan zo iemand dan niet ontoerekeningsvatbaar worden gesteld, waardoor ze niet zelfstandig mag tekenen voor een huwelijk ofzo..
Roep maar wat hoor, maar zo te horen is ze behoorljk instabiel nog.
Ze denkt het beste te kiezenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Denkt ze het beste te kiezen voor haar gezin, of laat ze het allemaal maar een beetje op haar afkomen zonder er veel over na te denken...
quote:
HHJJ!quote:
Sales en advies over Apple produktenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Owh, die had ik niet door
Maarrrrr, bij Apple administratief werk?
Alle met een krasje of een deukkie mag je zelf houwequote:
Not badquote:Op maandag 6 juni 2011 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Alle met een krasje of een deukkie mag je zelf houwe![]()
wordt ook snel saai denkquote:Op maandag 6 juni 2011 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja, ik ben te snel negatief als het op mezelf aankomt. Kreeg vandaag op het werk wel weer een compliment of iig een positieve opmerking. Iemand heeft verteld aan het bestuur dat ik wel een geschikte kandidaat ben voor een verantwoordelijkere taak. (meer zeg ik niet, bepaalde dingen moeten binnen de organisatie blijven). .quote:Op maandag 6 juni 2011 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iedereen heeft persoonlijkheidjij ook. Je kletst hier lekker mee, maakt af en toe een gevatte grap, bent slim en kan over veel dingen meepraten
trots op jezelf zijn bossie!
Ik denk dat dat best lekker bijverdiend hoorquote:
Eventjes een sleuteltje meenemen dan, kan je lekker in ieder geplukte een krasje makenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iedereen heeft persoonlijkheidjij ook. Je kletst hier lekker mee, maakt af en toe een gevatte grap, bent slim en kan over veel dingen meepraten
trots op jezelf zijn bossie!
Nee zo bedoel ik het ook niet. Maar misschien bepaalde gevallen wel. Ik ben ook psychisch een geval appart..quote:Op maandag 6 juni 2011 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
neeEn gelukkig kan dat niet. Dat zou wat zijn, als we iedereen die psychisch misschien niet helemaal in orde is ontoerekeningsvatbaar maken
[..]
Ze denkt het beste te kiezenDaarom is het ook zo frustrerend. Iedereen ziet elke keer hoe ze met open ogen zichzelf weer in de afgrond stort en iedereen vangt haar weer op als dat dus weer gebeurt.. maar pfff. Het is zo energie vretend allemaal
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben te snel negatief als het op mezelf aankomt. Kreeg vandaag op het werk wel weer een compliment of iig een positieve opmerking. Iemand heeft gevraagd aan het bestuur dat ik wel een geschikte kandidaat ben voor een verantwoordelijkere taak. (meer zeg ik niet, bepaalde dingen moeten binnen de organisatie blijven). .
Maar ik bepaalde gevallen gebeurt dat ookquote:Op maandag 6 juni 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Nee zo bedoel ik het ook niet. Maar misschien bepaalde gevallen wel. Ik ben ook psychisch een geval appart..
Ik heb de taak nog niet he.. Wil zelf ook eerst even precies weten wat er op me af gaat komen mochten ze me die taak uberhaubt willen toevertrouwen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja het is ook lastig om dat zelf te zien, ik denk dat iedereen soms wel onzeker of negatief denkt over zn eigen kwaliteiten
en congrats
preciesquote:Op maandag 6 juni 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de taak nog niet he.. Wil zelf ook eerst even precies weten wat er op me af gaat komen mochten ze me die taak uberhaubt willen toevertrouwen.
Petah, long time no seequote:
eet schmackelijkquote:
Mooie tijd. Ik was vroeger op vrijdag altijd vroeg uit school (middlebare school dan)quote:
Ja, maar het is vooralsnog 1 persoon. Hoewel iemand anders vorige week zei dat ik het ook uitstekend doe, alleen mijn spraakvermogen/gebrek is soms lastig..quote:Op maandag 6 juni 2011 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesde keuze is uiteraard aan jezelf. maar dat ze potentie in je zien is in ieder geval al super toch?
Waar was je zo druk mee?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had ik inderdaad geen tijd
Ik ben dus niet de enige die problemen heeftquote:Op maandag 6 juni 2011 18:11 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje wordt helemaal temmes van dat geknipper van de KSC.. zit ik ineens weer in mYat!
en hup! naar de FP ?!?!
naar huis dan maar, hopelijk voor de bui
je kunt vaak zoveel meer dan je denktquote:Op maandag 6 juni 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar het is vooralsnog 1 persoon. Hoewel iemand anders vorige week zei dat ik het ook uitstekend doe, alleen mijn spraakvermogen/gebrek is soms lastig..
Geknipper?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:11 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje wordt helemaal temmes van dat geknipper van de KSC.. zit ik ineens weer in mYat!
en hup! naar de FP ?!?!
naar huis dan maar, hopelijk voor de bui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |