Rijst en gehaktballen in satéquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb eentje met hoge cijfertjes aangekliktin mijn vrouwtjeslogica is dat sneller en dus beter
Aardewerk?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rijst en gehaktballen in saté
oja, ook nog koude schotel
Dat snap ikquote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik dat hier niet heb![]()
Klinkt lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rijst en gehaktballen in saté
oja, ook nog koude schotel
oh en wat is een i5 danquote:
Na hok schoonmaken volgt koken. En eten. En eigenlijk ook nog strijken. En afwassen.quote:
De processor die in de laptop zit. i5 is gewoon goed en snelquote:
Bummer.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na hok schoonmaken volgt koken. En eten. En eigenlijk ook nog strijken. En afwassen.
Noes![]()
Zie PIquote:
is er al iets wat een boel sneller kan?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
De processor die in de laptop zit. i5 is gewoon goed en snel
Hier word het niet echt gebruikt.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie PI
Is dat alleen Brabants?Dan had ik net zo goed kaaw schottel kunnen typen
Volgens google is het Limbo'squote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie PI
Is dat alleen Brabants?Dan had ik net zo goed kaaw schottel kunnen typen
Er is wel een i7 maar die zal weer een stuk duurder zijn. En meer dan 8GB ram kan wel maar dat is helemaal duur dan. Je kunt dan zomaar (als je een i7 wil met 16GB ram) 500 euro of meer erbij tellenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is er al iets wat een boel sneller kan?
want ik krijg m van mn papsen die zei "t moet wel n goeie zijn zodat je weer n paar jaar goed vooruit kan"
ik weet echt wel een goede maar denk niet dat je pa het daar mee eens isquote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is er al iets wat een boel sneller kan?
want ik krijg m van mn papsen die zei "t moet wel n goeie zijn zodat je weer n paar jaar goed vooruit kan"
ik fok en game alleen een beetje eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 18:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is wel een i7 maar die zal weer een stuk duurder zijn. En meer dan 8GB ram kan wel maar dat is helemaal duur dan. Je kunt dan zomaar (als je een i7 wil met 16GB ram) 500 euro of meer erbij tellen
Je hebt geen quad core i7 met 16GB nodig hoor
Oh noesquote:
Ja uh nee ja uh gewoon koude schotelquote:Op maandag 6 juni 2011 18:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier word het niet echt gebruikt.
Salade ofzo denk ik?
mijn ouwetje 512quote:Op maandag 6 juni 2011 18:28 schreef Stuart het volgende:
8GB ram is al veel. De meeste laptops nu zullen 'slechts' 4GB hebben
Wat je nu uitkiest loopt over een jaar nog prima en over 2 jaar ook gewoon nog goedquote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik fok en game alleen een beetje eigenlijkmaar ik wil wel iets wat over n jaar of wat nog soepel loopt
Ik heb 1.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:28 schreef Stuart het volgende:
8GB ram is al veel. De meeste laptops nu zullen 'slechts' 4GB hebben
Wat zit er in dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh noesBah
[..]
Ja uh nee ja uh gewoon koude schotel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |